courgettepad Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Cesar Vialpando dat is de missie met de lowrider die naar de parkeer plaats van die trainen moet als je daar aan komt moet je een duel met die andren aan gaan nu snap ik wel hoe je links,recht,up en down moet gaan maar je moet ook schreef op diverse tip sites staat wel dat je 7,9,3 en 1 moetn gebruiken maar die werken bij mij niet wie weet hoe je het wel kan doen of wel dingen ej door voor moet instellen? alvast mega bedankt voor jullie hulp~! Reageren
Advancegta Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Waarschijnlijk heb je de verkeerde cijfers gebruikt, je moet de cijfers van het Numpad gebruiken. Soms moet deze nog worden ingeschakeld door een toetsen combinatie maar daar moet je zelf maar even naar kijken. Indien je een laptop hebt en dus niet over een numpad beschikt kan je het beste even de Savegame aanvragen. Ik wens je er heel veel succes bij! Je moet niet deze pijltjes gebruiken, of de cijfers bovenop het toetsenbord Maar wel deze Daarvan moet je dus de cijfers 2,4,6 en 8 gebruiken! @Hieronder: Als die het doen wat is dan het probleem? Bewerkt: 4 januari 2007 door Advancegta Reageren
courgettepad Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ja oke dat snap ik wel maar je moet eigenlijk de nummers 7913 ook gebruiken en de andren natuurlijk ook maar ik weet niet hoe je de 7931 moetn inschakelen 4268 doen het wel Reageren
HerrieM Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Je hoeft de 7,9,1 en 3 niet te gebruiken. Als er een pijl schuin naar rechts beneden staat zul je de rechter knop (6) en die omhoog (2) tegelijk intoetsen. Hetzelfde iedee geld ook voor de andere schuine richtingen. Allemaal natuurlijk op de numpad, maar dat had je al begrepen. Bewerkt: 4 januari 2007 door HerrieM Reageren
courgettepad Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 oke dank jullei wel ik ga nu kijken of het wertkt hoop het want ben er de hele dag mee bezig en nu ben ik hem wel zat want ik kan geen anderen missies meer doen.... Reageren
courgettepad Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ik weet het niet hoor maar je moet toch de pijltjes indrukken als ze in dat cirkeltje staan of niet? eerder of later ik snap er geen zak van.......... Reageren
-eend- Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 als je schuin moet, moet je bijv. 6 en 2 tegelijk indrukken. en dan doet ie t wel.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ik weet het niet hoor maar je moet toch de pijltjes indrukken als ze in dat cirkeltje staan of niet? eerder of later ik snap er geen zak van.......... De toets moet ingedrukt zijn als het tekentje in het midden van het rondje is, dus nét ervoor. Dat timen moet je echt op oefenen, en is eigenlijk ook bij iedereen verschillend (ligt aan je reactietijd). Ik doe zelf altijd als hij bijna in het midden is, maar in ieder geval moet de toets indrukt zijn op het moment dat het tekentje midden in de circel is, voor de volledige punten. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ja oke dat snap ik wel maar je moet eigenlijk de nummers 7913 ook gebruiken en de andren natuurlijk ook maar ik weet niet hoe je de 7931 moetn inschakelen 4268 doen het welIk heb het spel niet op de PC maar op de PS2, zat dit topic te lezen en dacht dat 't misschien te maken kan hebben met het al dan niet aan- of uitzetten v/d Num Lock? Reageren
Grove St. Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Numlock moet aan, dit activeert de keys die je wilt gebruiken. Denk ik tenminste.. Reageren
Bassiej Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) In de missie komen er allemaal pijltjes van rechts naar links door je scherm heen. In het midden vna je scherm staat een cirkel. Als er een 'pijltje naar rechts' doorheen gaat, moet je dus op 'pijltje naar rechts' drukken (4). In dit voorbeeld moet je dus op '4' drukken, als het volgende pijltje in het rondje gaat moet je op '2' drukken. Hier dus: Ik weet het niet zeker maar ik heb volgens mij de missie gedaan met de gewone pijltjes op het toetsenbord, maar ik weet niet zeker of dat kan. @Dutchy3010: Dat zal het zijn Bewerkt: 5 januari 2007 door Bassiej26 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 In de missie komen er allemaal pijltjes van rechts naar links door je scherm heen. In het midden vna je scherm staat een cirkel. Als er een 'pijltje naar rechts' doorheen gaat, moet je dus op 'pijltje naar rechts' drukken (4).In dit voorbeeld moet je dus op '4' drukken, als het volgende pijltje in het rondje gaat moet je op '2' drukken. Hier dus: Ik weet het niet zeker maar ik heb volgens mij de missie gedaan met de gewone pijltjes op het toetsenbord, maar ik weet niet zeker of dat kan. Ik denk dat je in de war bent met de missie "Life's a beach", waarin je met CJ moet dansen. Daar moet je de pijltjes inderdaad gebruiken, maar in de missie Cesar Vialpando zul je het toch echt moeten doen met 2, 4, 6 en 8 . Reageren
loco bandito Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik gebruik bij die missie toch gewoon de pijltjes, dat werkt bij mij toch het best. ook bij dans missies gebruik ik die. het is zo dat het teken in het rondje het ding is wat aan de beurt is: als een teken in het rondje komt moet je op het desbetreffende knopje drukken. in dit geval een pijltje naar links. Met het laatste pijltje, wat aangegeven is met een rood vierkantje. is makkelijker te doen met het numpad. maar ook mogelijk met de pijltjestoetsen. in dit geval moet je dus op je 'pijltjes-pad' het knopje indrukken met het pijltje naar links + het pijltje naar boven. dan krijg je een 'schuine move'. Mensen die dit lezen: als je dit te vaag vind, pm me plz en zeg ff wat er beter kan Ik denk dat je in de war bent met de missie "Life's a beach", waarin je met CJ moet dansen. Daar moet je de pijltjes inderdaad gebruiken, maar in de missie Cesar Vialpando zul je het toch echt moeten doen met 2, 4, 6 en 8 . dat is niet waar, het kan heel goed met de pijltjes toetsen, ik heb het nl. ook zo gedaan, en altijd succes >>> Door Dutchy3010: Dan heb je de instellingen gewijzigd, want het is toch echt met 2,4,6,8... De topicopener heeft niet gemeld dat hij de instellingen gewijzigd heeft, dus zullen het wel de oorspronkelijke instellingen zijn... <<< Reageren
Proximitus Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Dit ligt er maar net aan heo je het hebt ingesteld wat betreft de tijd dat je die knopjes in moet drukken, hou je niet teveel vast aan de positie van het pijltje in het rondje. Bij elk liedje is het zo (in de disco op het strand en met die lowriders) dat ze het moment van Pijltje/rondje samen laten komen met een bepaalde toon in het liedje, meestal is dit de bas, maar bij sommige nr's ook de tekst (denk aan het liedje waar ze "he he he" roepen.) Reageren
loco bandito Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) @Dutchy3010: Ik heb wat dat betreft de instellingen niet geweizigd, maar bij mij functioneren ze gewoon allebei... Numlock moet aan, dit activeert de keys die je wilt gebruiken. Denk ik tenminste.. dit zou het heel goed kunnen zijn. ik heb namelijk altijd mijn numlock aan. Misschien wel in tegenstelling tot vele anderen hier. Bewerkt: 5 januari 2007 door loco bandito Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.