Kinzorro Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik gebruikte altijd WASD als pijltjestoetsen want dan kan ik met mn rechtste hand mn muis bewegen maar dat ligt natuurlijk aan of je rechts- of links handig bent. Maar nu heb ik een joypad aangeschaft voor SA inclusief een D-pad met 8 richtingen ( dus perfect voor ieder dans- move ) en 2 analog sticks voor camera en beweging. Voor het geval je erover nadenkt om ook een joypad aan te schaffen is de '' Trust Predator GM-1520 '' een aanrader ( die heb ik zelf, een van de weinige waarvan de camera het doet met de rechter analog stick EN maar €12,99 bij Kijkshop,dus ook nog erg goedkoop ); in ieder geval moet je ene kopen MET 2 analog sticks, ZONDER shift-button, MET analog aan- en uit knop, en natuurlijk de R1,R2,L1,L2 knoppen. Khoop je hiermee te hebben kunnen helpen Groetjes,Kinz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.