~Lance Vance Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Bij alle GTA SA fans moet het nu inmiddels wel bekend zijn dat de Grove Street OG's (Smoke, Sweet, Ryder, en misschien nog wel meer) eerst andere kleding hadden, in de béta van GTA: SA welteverstaan. Later heeft Rockstar het veranderd naar die groene plunjes om onduidelijke redenen. Nu mijn vraag: Is er een manier om op één of andere manier de oude kleding voor de Grove in GTA: SA te stoppen? Zijn er TXD's en DFF's van? Ik had gehoord van iemand die de beta van GTA: SA had gekocht van een vriend van hem die bij Rockstar werkte. Als iemand me meer info kan geven, graag. Edit: Op deze afbeelding (klik) zie je over welke outfits ik het heb, alleen Smoke staat er niet bij. Smoke had dat witte hemd aan, zonder hoed, en met een kleine bril. De outfit van Smoke kan je ook zien op zijn standbeeld in het Crack Palace. Bewerkt: 4 januari 2007 door Lance Dance Reageren
Yohan Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Is dit echt? Het plaatje ziet er heel goedkoop geshopt uit... Reageren
Preddy Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Is dit echt?Het plaatje ziet er heel goedkoop geshopt uit... Weet niet of dat plaatje officieel is, maar op dit plaatje zie je wel duidelijk overeenkomsten met het plaatje van Lance. Check ook even de link van mijn plaatje, het is eentje van de R* site. Bewerkt: 5 januari 2007 door Preddy Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Het is 100% echt, geen twijfel mogelijk. Check de officiele screenshots van GTA:SA maar, daarop hebben ze ook deze outfits. Hier nog een afbeelding Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 De wapens zijn ook anders. Ze hebben Micro SMG's op de screen van Preddy, en in SA komen alleen maar Uzi's voor. Reageren
Blink Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Eerlijk gezegd vind ik dat de oude kleding nog beter is dan de groen kleding, jammer dat R* hem toch heeft veranderd ... Opzich is het ook wel weer raar want ik heb hier een poster van San Andreas die ik kreeg op de release van de Xbox versie, daar hebben ze ook nog niet die oude kleding aan... Zou er dan toch een manier zijn om het te veranderen? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Die is er zeker, maar daarvoor zijn de modellen (DFF) en textures (TXD) nodig. Ik had gehoord van iemand die de beta had, maar hij wilde de modellen en textures niet vrijgeven omdat hij misschien problemen zou krijgen met Rockstar. Hij liet ook geen enkele screenshot zien, dus ik twijfel eraan of het waar is. Maar goed, deze kleding vind ik ook leuker dan de huidige, vandaar mijn vraag Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ik heb tot nu toe alleen ..::DEZE::.. Mod van Sweet gezien. Die Mod zorgt ervoor dat Sweet een andere Look krijgt. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Misschien zou een goede modder de beta kleding kunnen nabootsen, dus Sweet met een muts, en Smoke zonder hoofddeksel en met een kale knar. De beta kleding van Smoke kan je trouwens ook zien op zijn standbeeld in de Crack Palace. Reageren
Koen729 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Je ziet Sweet wel met die kleding op de foto in CJ's Moms Huis, maar CJ wel met dom wit hemd en domme spijkerbroek. Hoezo dat dan? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 CJ is geen vaste kleding gegeven, m.a.w. zijn standaar kleding was gewoon dat witte hemd, spijkerbroek en zwarte schoenen. Op de artworks en sommige officiele screenshots heeft hij wel andere kleding aan. Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Hier zie je dezelfde screen als de eerste post, maar dan verwerkt in een soort background. Ik moet zeggen dat ik de outfit van Sweet er beter uit vind zien. BS vind ik mooier zoals die nu is en bij Ryder zie ik niet echt veranderingen.. Het zou leuk zijn als een modder deze kleren kon terugzetten, dus ik hoop dat iemand er daar zin in en tijd voor heeft. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik denk dat PatrickW het wel zou kunnen Maar ik weet niet of hij tijd/zin heeft Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik heb nog geen mod gevonden van hun oude kleren, maar wel iets anders. Deze mod heb ik lang geleden ook gebruikt. Jullie weten nu wel dat Sweet, Big Smoke etc eerst anders waren, maar daarnaast waren er ook nog 3 andere homies! 2 van hun werden gebruikt in een cutscene van het spel (ik weet even niet meer welke) en de andere stond op een screen van R*. Ik zelf vond deze mod wel erg leuk, je kan hem hier te downloaden. De installatie is niet heel erg lastig. Ik denk dat sommigen dit was al wisten maar vast niet iedereen Reageren
Koen729 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik heb nog geen mod gevonden van hun oude kleren, maar wel iets anders. Deze mod heb ik lang geleden ook gebruikt. Jullie weten nu wel dat Sweet, Big Smoke etc eerst anders waren, maar daarnaast waren er ook nog 3 andere homies! 2 van hun werden gebruikt in een cutscene van het spel (ik weet even niet meer welke) en de andere stond op een screen van R*. Ik zelf vond deze mod wel erg leuk, je kan hem hier te downloaden. De installatie is niet heel erg lastig.Ik denk dat sommigen dit was al wisten maar vast niet iedereen die met die zwarte kleding is iig in uh, die missie met Kane en die begraafplaats, Los nogwat ofzo, te zien. De meest rechtse ook volgens mij, die linkse is ongebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.