Jump to content

nl ondertieteling

courgettepad

Recommended Posts

hallo,

ik ben niet de beste met pc en engels en zag een link naar nl ondertieteling dus ik dacht ja dat is het!

ik heb het gedownload maar ik moet nu iets verandren of zo in een map die ik echt niet kan vinden als iemand me kan helpen zou dat gewelidig zijn!!

alvast mega bedankt!! :klap:

Delen op andere websites

Ik weet niet echt waarover je hebt had maar toch kan ik je misschien helpen ;).

- Zit er een README - file bij het bestand dat je gedownload hebt ?

- Kan je eens even de URL v/d site geven waar je dat bestand hebt gedownload ?

Delen op andere websites

hallo,

ik ben niet de beste met pc en engels en zag een link naar nl ondertieteling dus ik dacht ja dat is het!

ik heb het gedownload maar ik moet nu iets verandren of zo in een map die ik echt niet kan vinden als iemand me kan helpen zou dat gewelidig zijn!!

Heb je het niet over de 'gewone Vice City'? Want op de PSP kan je geen mods instaleren. Als je zo slecht bent in Engels, stuur me dan een PM. Als ie niet te lang is zal ik em voor je vertalen. Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Delen op andere websites

hallo,

Heb je het niet over de 'gewone Vice City'? Want op de PSP kan je geen mods instaleren. Als je zo slecht bent in Engels, stuur me dan een PM. Als ie niet te lang is zal ik em voor je vertalen.

Hoogstwaarschijnlijk heeft hij het inderdaad over Vice City en niet Vice City Stories. Maargoed, het is helemaal niet moeilijk om deze 'mod' te installeren. Waarschijnlijk zit in het bestand wat je hebt gedownload een bestand genaamd american.gxt, german.gxt, italian.gxt, french.gxt of spanish.gxt. Sla dit bestandje ergens op bijvoorbeeld op je Bureaublad. Klik er nu met de rechtermuisknop op en klik op knippen. Nu ga je naar Vice City folder (Waar GTA VC is geinstalleerd dus) en open je de map TEXT. Hier klik je op de rechtermuisknop op plakken en Windows geeft de melding dat er al een bestand met dezelfde naam bevind. Overschrijf dit bestand gewoon en je mod is geinstalleerd. Mocht je toch VCS bedoelen wat heel erg onwaarschijnlijk is moet ik je teleurstellen want dan heb je waarschijnlijk te maken met een 'fake' mod.

Delen op andere websites

hallo,

Je bedoelt zeker de NL ondertitelings mod die HerrieM voor GTA: San Andreas heeft gemaakt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...