courgettepad Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 hallo, ik ben niet de beste met pc en engels en zag een link naar nl ondertieteling dus ik dacht ja dat is het! ik heb het gedownload maar ik moet nu iets verandren of zo in een map die ik echt niet kan vinden als iemand me kan helpen zou dat gewelidig zijn!! alvast mega bedankt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Ik weet niet echt waarover je hebt had maar toch kan ik je misschien helpen . - Zit er een README - file bij het bestand dat je gedownload hebt ? - Kan je eens even de URL v/d site geven waar je dat bestand hebt gedownload ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) hallo,ik ben niet de beste met pc en engels en zag een link naar nl ondertieteling dus ik dacht ja dat is het! ik heb het gedownload maar ik moet nu iets verandren of zo in een map die ik echt niet kan vinden als iemand me kan helpen zou dat gewelidig zijn!! alvast mega bedankt!! Heb je het niet over de 'gewone Vice City'? Want op de PSP kan je geen mods instaleren. Als je zo slecht bent in Engels, stuur me dan een PM. Als ie niet te lang is zal ik em voor je vertalen. Bewerkt: 5 januari 2007 door Insanity Prawn Boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 Ja en als je bij google transulation (vertalen) In vult dan kan je daar in het engels schijfen wat er gezecht word op je psp en binnen 2 seconden staat het in het nederlands . Erg handig dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 hallo,ik ben niet de beste met pc en engels en zag een link naar nl ondertieteling dus ik dacht ja dat is het! ik heb het gedownload maar ik moet nu iets verandren of zo in een map die ik echt niet kan vinden als iemand me kan helpen zou dat gewelidig zijn!! alvast mega bedankt!! Heb je het niet over de 'gewone Vice City'? Want op de PSP kan je geen mods instaleren. Als je zo slecht bent in Engels, stuur me dan een PM. Als ie niet te lang is zal ik em voor je vertalen. Hoogstwaarschijnlijk heeft hij het inderdaad over Vice City en niet Vice City Stories. Maargoed, het is helemaal niet moeilijk om deze 'mod' te installeren. Waarschijnlijk zit in het bestand wat je hebt gedownload een bestand genaamd american.gxt, german.gxt, italian.gxt, french.gxt of spanish.gxt. Sla dit bestandje ergens op bijvoorbeeld op je Bureaublad. Klik er nu met de rechtermuisknop op en klik op knippen. Nu ga je naar Vice City folder (Waar GTA VC is geinstalleerd dus) en open je de map TEXT. Hier klik je op de rechtermuisknop op plakken en Windows geeft de melding dat er al een bestand met dezelfde naam bevind. Overschrijf dit bestand gewoon en je mod is geinstalleerd. Mocht je toch VCS bedoelen wat heel erg onwaarschijnlijk is moet ik je teleurstellen want dan heb je waarschijnlijk te maken met een 'fake' mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 hallo,ik ben niet de beste met pc en engels en zag een link naar nl ondertieteling dus ik dacht ja dat is het! ik heb het gedownload maar ik moet nu iets verandren of zo in een map die ik echt niet kan vinden als iemand me kan helpen zou dat gewelidig zijn!! alvast mega bedankt!! Je bedoelt zeker de NL ondertitelings mod die HerrieM voor GTA: San Andreas heeft gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.