Jump to content

Mijn aller eerste officieele

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vraag u vooral om rates ps: de titel zegt eerste maar het is eigenlijk me tweede (zie ook me huidige sig)

_O_:klap:_O_modelpw4.gif_O_:klap:_O_

Hopelijk vinden jullie hem net zo redelijk als ik voor een eerste sig Met Photoshop :cya: .

GELIEVE KIJHARD HINTS GEVEN .Kan ik wel gebruiken

ps: heb er snel nog maar even een gemaakt men derde sig joepie.beginmh4.gif

fearvh9.gif

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Geplaatst:

Speciial_marc.5, bumpen pas na 1 dag, heb geduld..

BangBros, raten doe je verkeerd dus bekijk nog even de Regels om te kijken hoe het wel moet. Hier hoor je ook niet jouw eigen designs te laten zien, dit topic is van Speciial_marc.5 en alleen zijn designs worden gerate.

Geplaatst: (bewerkt)

Leuke signature's voor je eerste photoshop-werken, maar volgensmij heb je al veel ervaring met photofiltre. Je hebt veel effecten gebruikt die er allemaal goed uit zien. Ik vind het formaat te groot, ik beschouw 500x150 sowieso als het grootste formaat en deze had je makkelijk wat kleiner kunnen maken waardoor ze mooier waren. De kleuren van je tekst vloeken bij de eerste twee signatures, probeer de kleur en het lettertype wat bijpassender te maken zoals het geval is in je derde sig. Het Stained-Glass effect in je eerste sig is leuk, maar je kan nog wat aan de kleuren doen. Je derde sig mag wat minder pixelig, want dat past er niet goed bij. Ook je border bij deze sig vind ik raar, neem er in het vervolg 1 van dezelfde kleur of neem er geen ;)

#1: 65%

#2: 69%

#3: 71%

KUTGW!

Edit: @hieronder: het zijn je eerste designs en je moet nog veel leren. Niemand z'n eerste designs zijn perfect.

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Oke . De cijfers zijn naar mijn mening nog laag . Maarja voor mijn eerste sig . Eenigsinds teleur gesteld .Maarja je moet ergens beginnen . Bedankt M4X :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...