BigM Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Ik vraag u vooral om rates ps: de titel zegt eerste maar het is eigenlijk me tweede (zie ook me huidige sig) Hopelijk vinden jullie hem net zo redelijk als ik voor een eerste sig Met Photoshop . GELIEVE KIJHARD HINTS GEVEN .Kan ik wel gebruiken ps: heb er snel nog maar even een gemaakt men derde sig joepie. Bewerkt: 5 januari 2007 door Speciial_marc.5 Reageren
BigM Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Kom op mensen rate aub (nu mag ik wel bumpen) Reageren
BangBros Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) marc een 11 ook goed? Lol dit is de mijne= Bewerkt: 5 januari 2007 door BangBros Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Speciial_marc.5, bumpen pas na 1 dag, heb geduld.. BangBros, raten doe je verkeerd dus bekijk nog even de Regels om te kijken hoe het wel moet. Hier hoor je ook niet jouw eigen designs te laten zien, dit topic is van Speciial_marc.5 en alleen zijn designs worden gerate. Reageren
BangBros Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Oh sorry Levi en Speciial_marc.5 ik wist het niet sorry nogmaals Reageren
M4X Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Leuke signature's voor je eerste photoshop-werken, maar volgensmij heb je al veel ervaring met photofiltre. Je hebt veel effecten gebruikt die er allemaal goed uit zien. Ik vind het formaat te groot, ik beschouw 500x150 sowieso als het grootste formaat en deze had je makkelijk wat kleiner kunnen maken waardoor ze mooier waren. De kleuren van je tekst vloeken bij de eerste twee signatures, probeer de kleur en het lettertype wat bijpassender te maken zoals het geval is in je derde sig. Het Stained-Glass effect in je eerste sig is leuk, maar je kan nog wat aan de kleuren doen. Je derde sig mag wat minder pixelig, want dat past er niet goed bij. Ook je border bij deze sig vind ik raar, neem er in het vervolg 1 van dezelfde kleur of neem er geen #1: 65% #2: 69% #3: 71% KUTGW! Edit: @hieronder: het zijn je eerste designs en je moet nog veel leren. Niemand z'n eerste designs zijn perfect. Bewerkt: 6 januari 2007 door M4X Reageren
BigM Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Oke . De cijfers zijn naar mijn mening nog laag . Maarja voor mijn eerste sig . Eenigsinds teleur gesteld .Maarja je moet ergens beginnen . Bedankt M4X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.