Jump to content

Had jij verwacht (toen je de eerste keer speelde) dat Lance Vance je zou veraden op het eind?

Lance Vance Dance

Het verraad van Lance Vance  

71 leden hebben gestemd

1. 1. Had jij het verraad van Lance verwacht aan het eind van het spel?

• Ja absoluut, hij was in het begin direct al verdacht. Het moest gewoon wel
      4
    • Ja, maar ik kwam er later achter
      4
    • Gedeeltelijk wel ja, maar ik twijfelde
      8
    • Nee, ik heb het niet in mijn hoofd gehaald
      23
    • Nee, ik was echt verbaasd toen dit gebeurde, ik keek mijn ogen uit
      27

Recommended Posts

Ik ben persoonlijk slecht in het inschatten van het eind van een verhaallijn. Vaak heb ik wel ideeën die later toch meestal fout zijn. Ik had in Vice City wel direct door dat Diaz een vuilerd was die zich anders voordeed dan dat hij echt was. Hij liet Tommy voor zich werken, maar hield belangrijke zaken achter zich.

Van Lance verwachte ik het niet. Ik dacht dat hij iemand was die al te graag met Tommy mee zal doen, maar dat Tommy zich wat ''not interested'' opstelde. Lance zijn verraad was voor mij erg verassend op het eind. Ik vond het wel een schitterend einde, vooral toen ik dat filmpje voor het eerst zag. Het was erg grappig om te zien hoe dingen af kunnen lopen. Ik dacht ook nog eventjes dat Tommy ooit Kent Paul te grazen zou nemen, totdat je moest werken voor Love Fist.

Ik hoop ook jullie verhalen te horen en ik hoop dat jullie deze topic redelijk acceptabel vinden :)

Bedankt,

Lance Vance Dance

Delen op andere websites

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lance Vance Dance

9

• Clowntje_93

2

• Dx11

2

• Godfather

2

Toen ik Lance voor het eerst zag dacht ik "Wie is die stoere gangster" :puh:

Ik verwachtte eerst niet dat Lance Tommy zou verraden, maar toen hij steeds opbelde dat Tommy hem als een kleind kind behandelde, begon ik te vermoeden dat Lance alleen verder zou gaan zonder Tommy.

Dat ie Sonny Forelli ging helpen had ik niet gedacht :puh:

Ik vond het over het algemeen ook erg leuk om missies met Lance te doen, zeker na Back Alley Brawl, mooie cutscene nadat je Leo Teal in elkaar beukte.

En ja, uiteindelijk moest je Lance doden... Vond ik persoonlijk erg jammer, maar wat moet dat moet :puh:

Delen op andere websites

Ben ik helemaal met je eens Lance Dance. Lance was één van mijn favoriete karakters in Vice City (vandaar ook mijn naam, die ik nie van jou probeerde na te apen ofzo, wat ik ook in een andere topic verteld had). Ik zat echt ff met grote open ogen te kijken toen hij ineens overstapte naar Sonny.

Ik had wel altijd al geweten dat die Sonny voor problemen ging regelen en die missies om hem te stoppen vond ik ook erg vet.

Vice City blijft een geslaagd spel

Delen op andere websites

Ik had het eigenlijk helemaal niet verwacht ...

Lance zag er zo'n " chill - gangster " uit die zijn " homies " niet belazerd!

Ook met hem ga je Diaz vermoorden , dus ik had het nog altijd niet door ...

Tot op het einde dat je hem moest vermoorden , JAMMER maar zo gaat dat in games :D!

Delen op andere websites

Lance heeft jouw nodig om wraak te nemen op Diaz, die heeft immers zijn fijne broer dood laten schieten. Daarna heeft Lance Tommy niet meer nodig, dus waarom moest hij dan nog vrienden blijven met Tommy, als Tommy altijd duidelijk aangeeft dat het zíjn zaken zijn. Lance zag Sonny als een oplossing hiervoor, omdat hij wel door had dat Sonny kwam om Tommy neer te leggen, dus koos hij zijn zijde. Na de schoten in het hoofd van Diaz is het verraad dus eigenlijk al begonnen. Of ik het verwacht had? Geen idee, ik vond het wel leuk verzonnen, iemand die eerst je vriend is, en dan je vijand wordt. Maar dat doen ze net iets te vaak in GTA-games. Ze mogen wat mij betreft wel iemand maken die eerst je vijand is, en pas na een tijdje gedwongen zegmaar je alliantiegenoot moet worden tegen iets nog groters, en dat daaruit een soort van vriendschap ontstaat. Je zag het een beetje bij CJ en Cesar in SA, maar wat mij betreft mag het wel weer beter.

Delen op andere websites

Ik kan vrijwel nooit het einde van het verhaal voorspellen. (Meer nog, ik zat er nog zelfs niet in de buurt van)

Ik vond het wel opluchtend dat ik eindelijk die 'Lance Vance Dance' een laten we zeggen opkikkertje mocht geven, ik mocht die gast niet echt.

Delen op andere websites

Ik dacht ook eerst dat Lance gewoon iemand was die je maar al te graag wou helpen toen die bij die missie Back Alley Brawl zo heel koeltjes aan kwam lopen dat ie met je mee wou doen

Hij staat bijna heel de storyline aan je zij en dan behandelt hij je steeds onvriendelijker en dan loopt ie in een keer over ik had echt zoiets van wat krijgen we nou :?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...