Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas


Lance Vance Dance

Recommended Posts

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    12

  • Lance Vance Dance

    9

  • GTA freakje

    7

  • Nissan

    7

er zijn eigenlijk 3 dingen bij mij :

-ik had 4 sterren en ik wou wegvliegen op de luchthaven van ls, maar ik kreeg 3 hydra's achter me aan :puh: .

dood na 1 meter :puh: .

-ik was in sf, in the badlands onder een brug waar er een crash-glitch is (auto's vlammen steeds op mekaar, veel vuurwerk tot gevolg en altijd veroorzaakt door een taxi), ik zocht the suicide-fotograaf en ik dacht waarom kan die niet in de velden spawnen en zo naar de weg gaan ?dus ik een auto gepikt en ik reed in de velden, recht op een steen (een witte) en die viel om, kantelde en verdween !

-ik was op weg naar madd doggs crib en ten noordwesten ervan heb je zo een weg tussen 2 hoge gebergten (op zicht he) en er vloog een vliegtuig tegen (een ww2) , en gleed naar beneden (twas een zeer steile weg) en ik keek in de kabine en ze was leeg en het vliegtuig was niet ontploft !

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar minuten? Dat lijkt me erg sterk, want meestal duurt het hooguit 20 seconden. Was je erbij toen dit gebeurde? want het kan zijn dat hij je gefopt heeft. Als het wel zo is ben ik benieuwd naar zijn wanted lvel na deze ramp :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar minuten? Dat lijkt me erg sterk, want meestal duurt het hooguit 20 seconden. Was je erbij toen dit gebeurde? want het kan zijn dat hij je gefopt heeft. Als het wel zo is ben ik benieuwd naar zijn wanted lvel na deze ramp :sigaar:

Volgens mij bedoelt hij dat het overige verkeer de hele tijd was aan het ontploffen en ik schat zo een 3 sterren ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een paar minuten? Dat lijkt me erg sterk, want meestal duurt het hooguit 20 seconden. Was je erbij toen dit gebeurde? want het kan zijn dat hij je gefopt heeft. Als het wel zo is ben ik benieuwd naar zijn wanted lvel na deze ramp :sigaar:

Volgens mij bedoelt hij dat het overige verkeer de hele tijd was aan het ontploffen en ik schat zo een 3 sterren ;)

wat hij zegt is waar, ik was erbij en het was op mijn ps2.

het duurde echt een paar minuten... ik heb er heel veel foto's van...

alle verkeer die ertegen aanreed ontplofte, maar de 3 sterren klopte niet, want er reden ook politie auto's tegen aan... en dat verhoogt het natuurlijk een stuk :bonk:

Bewerkt: door twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik had vandaag een Barracks gespawnd, ik reed dus ff naar een rustig plekje om allemaal van die Remote bommen op die auto te plaatsen.

Toen ik bijna alle bommen had gebruikt vloog er een op mezelf :puh:

Nu zaten er nog steeds heel veel bommen op de Barracks, maar ook op mij eentje.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik op die hoge berg in badlands die fietst pakte en met mijn parachute van de berg af bunny hopte, van mijn fiets sprong en mijn parachute opende... werd ik terug geteleporteerd en zat ik nu op mijn fiets met een parachute!! Al die stunt waren nu heel makkelijk!

En er was ook een keer dat een auto mij van achteren beukte. Ik reed de pay 'n spray in en die auto ging mee, toen ging de garagedeur dicht. En toen waren allebei de auto's gespoten, en er zat niemand meer in die andere auto!!

Link to comment
Delen op andere websites

ik was die race aan het doen van die berg, spring ik vlak voor de finish een bunny hop, [skill=maximum] dus ik knal KEIHARD tegen die bovenste lat van dat poortje bij de finish aan!!! ik val weer naar achter, sta net op en zie hoe een andere fietser 1ste word...

of die ene keer dat ik bij een taxichauffeur zijn hood van zijn romp schiet terwijl hij in zijn auto zit [doe ik wel vaker voor de lol] , blijft hij 5 minuten zitten voor hij uit zijn auto valt!!! :schater::klap::D_O_

Link to comment
Delen op andere websites

mijn gekste moment was toen ik ff snel van eiland naar eiland wou en de cheat RIPAZHA gebruikte om te vliegen met auto.

dit gebeurde er:

ik vloog dus met auto door de lucht beetje om me heen kijkend ineens hoor ik een laag gebrom en nog neer halve seconde later is het knalboembats fliegt er een vliegtuig(rustler) tegen mij aan ik vet lachen

mvgr

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...