Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik reed een keer met een of andere versleten ouwe wagen op zoek naar iets beters. Toen kwam ik een Cheetah tegen, dus ik mn auto ervoor, uitgestapt, die gast met zn smoel op zn claxon geramd en hem uit zn auto gesleurd, staat ie weer op, stap ik snel in zijn Cheetah, stapt hij in mijn versleten oude bak en rijdt weg :puh: Mooi ruil dacht ik zo

Of wat vet irritant was: Ik op zoek naar een Turismo, eindelijk een gevonden (echt na heel lang zoeken), wil ik hem naar een garage rijden, ben ik er bijna, stort er zo &^*%# vliegtuig vol op mn Turismo.. Boooooom weg Turismo. Heel fijn :duh:

Bewerkt: door DonLeone
  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

12

• Lance Vance Dance

9

• GTA freakje

7

• Nissan

7

Ik was een keer de politie eruit aan het vliegen met m'n hydra terwijl er 6 sterren achter me aan zatten :) Na een luchtgevecht met andere hydra's ging ik wat lager bij de grond vliegen ... vervolgens komt er ineens een tank uit de lucht vallen :S Wat is deze?

Oja, en een keer had ik een opstopping veroorzaakt op de snelweg ... op den duur vloog er een auto op zijn kop en heel de opstopping knalt één voor één uit elkaar :) Oftewel ik had een massamoord gepleegd zonder 1 kogel te lossen ... geweldig! :D

post-52999-1181686870_thumb.jpg

post-52999-1181687001_thumb.jpg

Bewerkt: door Rensch
Geplaatst:

mijn grappigste moment is denk ik als je met the truth voor t eerst in san fierro komt dan

zegt the truth welkom in san fierro home of the nog wat:P

maar net op die moment knalt er een vliegtuig op min auto en moest ik de missie overnieuw doen:P

Geplaatst:

Toen ik bij de vliegschool(ik was destroy targets aan het spelen)opeens gegrepen werd door een gewoon vliegtuig in de lucht. :sigaar:

Geplaatst:

ik had een keer een quadbike gespawnd en daarmee ging ik rijden.(ik had al mijn banden lekgeschoten)

beuk ik tegen een auto aan.(was net weer zo'n beukauto die gaat beuken als je tegen hem aan knalt)

dus die autp rijdt me van mijn quad af en ik vlieg eraf.

even later explodeerde mijn quad.

en die auto werd naar achteren geblazen door de kracht.

en toen reed hij terug en ging doodleuk verder met beuken tegen dat wrak van die quadbike. :schater:

Geplaatst:

Ik heb soms wel dat ik bijv. onder een auto ( dat had ik vanmiddag ook ):puh:

en dan een vrachtwagen ofzo en dat ik dan in een heel grijs vlak terecht

kom en dat ik dan weer een paar meter verder land :bonk:

• 4 maanden later...

Mijn allergekste moment waren:

Ik had een keer een volgetunde Slamvan uit men garage gehaald en een andere wagen er in doen komt er oppeens zon gastje die hem steeld hij met Hydralics en Nitro wegblazen :schater::schater::schater:

En ik was een keertje in parkeer garage in LV komt er opeens een Agentje van springen ik dacht WTF WTF :schater::schater::schater::duh::Y:D

Bewerkt: door GTA-Master100
Geplaatst:

kunnen auto's gestolen worden?

wat ik wel soms heb is als ik de onmogelijkste stunts met motor uithaal zonder te vallen ik sta stil rijd auto tegen mijn lig ik van mijn motor :puh:

Geplaatst:

Ik was in de garage van het savehuis in santa marina, ik stapte uit een auto, maar de garage was al vol dus CJ werd geteleporteerd naar de weg, rechts van het savehuis. het grappige was dat hij precies op een politiemotor kwam, en doodleuk meereed:P (1-2 seconden)

Geplaatst:

Het is mij maar liefst 3x overkomen dat wanneer ik in de missie Burning Desire Denise naar huis wil brengen, ze overreden wordt door een brandweerwagen als ik naar de geparkeerde Voodoo loop

Geplaatst:

Het is bij mij een keer gebeurd toen ik boven dat ghost bos met een paracutte uit een vliegtuig sprong werd mijn paracutte ineens onzichtbaar en verdween en daarna viel ik dood neer.

later in het spel gebuerde er rare dingen zoals zomaar ineens door de grond viel ik in de blue hell.

en er viel een boom op de weg die rolde tegen de bult op. heel raar.

En ook een keer werd mijn kop er af gehakt door een helicopter en toen viel ik in de bleu hell en daarna stond ik ineens in de kamer van denise, waar de verborgen hot coffee zich afspeeld.

Geplaatst:

Ik heb wel een keer iets grappigs mee gemaakt met sa-mp,

ik was met mijn broertje op mijn server en gingen rijden met een motor.

Ik wou met mijn broertje achterop van een hele hoge jump af springen maar nèt daar voor knalde ik ergens tegenaan waarbij mijn broertje al vliegen onder de motor lag en ik er gewoon ''staand'' opstond (allemaal terwijl ik in de lucht vloog met mijn motor)

Geplaatst:

Dit heb ik laatst beleefd , :7

Ik was 2 week bezig met de laatste missie ( zonder codes ) had hem eindelijk gehaald

wil hem gaan saven sta net voor mijn huis en ja hoor valt er een vliegtuig uit de lucht

ik dood , maar 3 dagen later had ik hem alsnog gehaald :Y

nou dit heb ik beleefd _O_

Ik was vanmiddag aan het rijden (met een bandito) en ik knalde vrij stevig tegen een andere auto en toen begon die auto me ineens heel hard te rammen :duh:. Ik heb er filmpje van gemaakt, ik zal eens zien of ik het kan uploaden.

EDIT: weet iemand of dat wel gaat, een filmpje uploaden, want het loopt precies altijd vast bij mij...

@_KoE_Mzungu: Ah oké, ik heb San Andreas alleen maar op de PlayStation gespeeld sinds de release, en dat gebeurde toen nooit.

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Prima als je een filmpje wilt uploaden, maar lijkt me beter als je dat op youtube doet, dan kan je hier de code gebruiken om het in je post te laten zien. Overigens is dit heel normaal voor SA voor de PC, sommige automobilisten gaan dan als een gek achter jou voertuig aan, ook als je bent uitgestapt. Dit zit niet in het spel voor de PS2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...