devinator1 Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 mijn gekste moment was toen ik uit een hydra flikkurde en ik had geen parachute dus ik spawnde een jetpack en toen kon ik vliegen als superman Reageren
GTA_XP Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Soms zag ik weleens een agent een oma neerschieten Want de oma had per ongeluk een politiewagen ingedeukt, dus stapt een agent uit en schiet die oma overhoopt en pompte hij haar vol lood Dat is de gekste moment ooit! Reageren
DarthPineapple Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Ik een keer met die missie dat je een boek van madd dogg moet stelen, vond ik toendertijd supermoeilijk. Nou heb ik hem gehaald dus ik terug naar de burgershot. Net Met een supersnelhied laat ik me net voor een hek uit de auto vallen, maar die auto rijdt achteruit doordat ie met zon enome snelheid tegen het hek knalde, en ook nog met een band op mij! Ik kom er niet onderuit en langzaam ga ik dood. misschien 5 meter van de rode cirkel af! 5 meter moest ik nog lopen! Kon ik weer overnieuw beginnen xD Reageren
Capodaano Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Als je al die berichten hier leest zou je geloven dat vliegtuigen altijd op de meest lullige tijden naar beneden flikkeren Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Als je al die berichten hier leest zou je geloven dat vliegtuigen altijd op de meest lullige tijden naar beneden flikkerenDat is het altijd bij vliegtuig ongelukken, lijkt mij dat daar nooit een goed moment voor is. Reageren
game~skater Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Geplaatst: 23 november 2007 de mijne was in de missie jizzy... heb SA al 3X uit gespeeld en toen ik het de 4e keer probeerde is het me pas na 6 keer gelukt komt doordat die ho steeds voor mijn wagen ging lopen Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 (bewerkt) Mijn gekste moment is toen er een auto op mount Chillad spawnde, er zat een oma in. toen kwam er een vliegtuig lans en sleurde oma's auto mee de berg af. ik volgde met de jetpack de omacar en ik zag dat de auto was ontploft. de oma zwemt in het water naar het land. als ze op het land is jat ze een auto @hieronder: jawel hoor sommige wel Bewerkt: 24 november 2007 door Dark_Zemy Reageren
WackoX Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Geplaatst: 24 november 2007 Peds kunen niet zwemmen.. Mijn gekste moment? oohja dat was dit: Reageren
Cabyon Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Weetje hoe lol, ik had een code voor een quad ingetikt en hij zat gewoon op het wegdek, en ik deed de All cars can fly code, en toe stuurde ik met m'n quad zo de grond in echt lol!! Waar ik kwam? Bij SF Politiebureau. Ik was Busted Oja, hoe komt Danny_k aan dat wapen, die heb ik helemaal niet! zzou ik de cheat mogen? (Voor ps2) ThX Reageren
tjoef Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 "dat wapen" is een minigun. bij de cheats van wikigta staan 3 wapensets. Ik weet niet welke het is, probeer ze eens, zou ik zo zeggen LINK Reageren
dupree Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 ik was eens aant vliegen met een hydra tewijl ik zes sterren had en ik bots frontaal op een hydra van het leger. kaboem en wasted natuulijk maar wel grappijg. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Mijn moment dat ik de meeste lol was en tevens ook het gekste moment, dat ik de code:aggresieve bestuurders aan had gezed. Ik pakte een bus en beukte alle politie's weg en ze rolden helemaal over de kop Tijmentje5 Reageren
Cabyon Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Weetje wat ook lol is? Alle auto's roze, en als je dan bijv. 3 sterren hebt zijn de politieauto's en helicopters ook roze! Zóóóóóóóóóó lollig Reageren
GTA Haas Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 mijn raarste moment is dat ik in las venturas in een garage was en ik liep tegen de muur aan en ik ging erdoor en toen was ik aan de andere kant van de garage! echt RAAR! was dat Reageren
gamer_edo Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 ik vloog met de hydra boven het leger in de woestijn ik haalde 6 sterren ik probeerde met mijn hydra tegen een heli te vliegen maar dat lukte niet dus ik stopte met proberen en begon met stunten en opeens knal ik (met mijn zijkant) tegen een heli van het nieuws en en ik overleevde het, na een minuutje knal ik weer tegen een heli van de politie en overleevde het nog net en toen was ik dood door de raketten die mij raakte (ik weet gewoon niet of ze van een andere hydra waren of van de grond) dit is echt geen grap maar puur toeval (ik kan zeer goed vliegen met hydra en rustler en shamal en dodo) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.