Gta_Maffia Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ik liep in Los Santos...... En ineens val ik door de grond op zand vlakte....... Reageren
danielb Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 met een auto van/uit een parkeergarage in Las Venturas raggen en toen ik neer kwam zat de neus van de auto in de grond Reageren
Picaku Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Mijn favorite plek is SF, lees maar waarom: Ik was zo in SF aan 't rijden, rij ik te hard over een heuveltje, vlieg ik de lucht in, sla ik over de kop (en ik bleef door stuiteren door een breakdance mod), dan vlieg ik van het andere heuveltje af stuiter ik precies tussen die auto's door, over alles heen, denk ik: yes, I survived, knalt er een trucker op me...BOEM[/font] 2. Rij ik weer met enorme snelheid van een heuveltje af, vlieg ik OVER een crashend vliegtuig heen... Net als ik eroverheen vlieg, knalt hij kapot, ik vlieg over de kop en BOEM[/font] 3. Gaaf, zo'n spoiler[/font] Reageren
GTA freakje Geplaatst: 14 december 2007 Rapport Geplaatst: 14 december 2007 (bewerkt) Caravan mod mgeinstaleerd.Zat in Groove Street. Carvan aan auto gekoppeld. Iemand jat auto. Ik nog steeds in caravan... waar kan je die downloaden? Ontopic:ik heb wel eens dat ik over de straat heen loop en dan laat zo;n vent een vet harde scheet en dan zegt ie:my ass is stinking! of dat er een rustler op een auto knalt.(bijv politie die net achter een crimineel aanzit die mijn mooie getunde auto jat.)tja criminelen moeten toch ook boodschappen doen? EDIT: ik heb een caravan gedownload(niet die van erterer0,die zou ik wel willen) en ik rijd met de utility truck.(de caravan was de trailer van de truck) ik rij lekker hard over de snelweg in de buurt van angel pine, als opeens mijn caravan loskoppelt. Ik in de slip gevlogen. en toen ik terug zat er een rancher met zijn motorkap in de caravan. toen vloog de rancher in de fik, die rancher ontploftde bestuurder dood natuurlijk [/font] en de caravan ook. toen volgde er een reeks explosies van auto's en werd het weer rustig op de snelweg. behalve toen er weer nieuwe auto's op de wrakken knalden meer weet ik niet meer Bewerkt: 15 december 2007 door GTA freakje Reageren
robin bb Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Dit was erg grappig ik kreeg echt een slappe lach ik reed in een packer en toen kreeg ik een idee ik reed naar een snelweg parkeerde mijn packer op de rijbaan precies waar de auto,s op reden je raad het al.Een packer heeft een soort ramp dus alle auto,s die keihard aan kwamen rijden stunten gewoon over my packer heen. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 Dit was erg grappig ik kreeg echt een slappe lach ik reed in een packer en toen kreeg ik een idee ik reed naar een snelweg parkeerde mijn packer op de rijbaan precies waar de auto,s op reden je raad het al.Een packer heeft een soort ramp dus alle auto,s die keihard aan kwamen rijden stunten gewoon over my packer heen. Dat ga ik ook eens proberen! Ontopic:ik was aan het parachute springen als er een enorme reeks explosies onder me is. ik kijk naar beneden en zie een heel groot verkeers ongeluk. Het ging echt zo van BAM BOEM BOEM BOEM BENG!!!!!!!!!! En de brandweer komt.... en er ontploft een auto naast die brandweerwagen. BAM! brandweer kapot. Er komt connexion coach aanrijden in de vuurzee. BENG! Je raadt het al..... er bleef niks van die auto's over[/font] Reageren
_niickk Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 mijn gekste momenten zijn, toen ik een auto had getuned en al mijn geld kwijt was, toen er een thug kwam die me auto jatte, ik sprong net op het dak van die auto terwijl hij reed, die sukkel reed tege een politie auto aan en de agent schoot op de auto en hij ging dood, waarna ik mijn auto kon pakken en wegreed alsof er niets gebeurd is & ook een paar keer gezien dat er een auto met zn neus in de grond vast zat & toen er een vliegtuig tege me aanvloog terwijl ik op mount chilliad was met een paar homies, Cj ging dood Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 Mijn raarste moment is ik heb een sultan gepakt ga hem tunen bij WHEEL ARCH ANGELS ga ik de hoek om stop ik typte ik een cheatcode in en de neus van mijn auto zat in de grond en ik stapte uit en mijn auto viel door de grond echt raar! Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Mijn raarste keer was toen ik uit een vliegtuig sprong ik het water en toen liep ik oppeens op de bodem van de zee. Reageren
Mitch Johnson Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) Mijn gekste moment was toen ik bij de snelweg in de buurt van Angelpine met een wagen dwars door de weg kwam rijen. Alle auto's beschadigd, mensen van hun motors afgevallen. Ik uitstappen en een sanchez nemen. Komt de eigenaar van de Sanchez lekker bij mij achterop zitten . Bewerkt: 23 december 2007 door Mitch Johnson Reageren
Capodaano Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Vandaag kwam de politie met 3 sterren op me af en toen schreeuwde een agent: "The police is your friend!" Reageren
jb. Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 ik heb een keer meegemaakt dat ik met die missie drive-tree of zoiets bezig was toen ik naar sweet huis wou gaan op de missie te beeindigen ree ik met volle vaart in sweets garage toen zat ik daar in vast en ik haat die missie dus ik moest nog een keer Reageren
moechy Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 die missie is drive-thru. ontopic: ik reed met sweet en ik moest hem trg afzetten dus ik vlieg door die brug over grove-street(waar tenpenny door gaat)ik vlieg op ryder's huis kantel om,val op het hek rol op mijn dak tot voor cj's huisBOEM[/font] Reageren
GT-Aap Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik liep rond in Downtown San Fierro. Ik had een eensterren wanted level. Toen kwam er een motoragent aanrijden. Die knalde tegen de achterkant van een auto aan (die de weg omhoog op wilde) en door die knal begon de auto weg te scheuren, met de agent er nog op! De agent begon (staand op de auto) op me te schieten! De auto reed met hem weg, en de agent riep nog na: "You ain't running nowhere sucker! Was wel raar,.. en grappig. PS: getypt op de Wii...zucht... Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik had een stuk of 42 van die satchel Charge op de stoep gelegt, Ik wacht achter struiken tot er iemand komt en dan: B[/font]o[/font]e[/font]m[/font] mensje vliegt weg. Ik wou kijken waar hij landde maar zag hem nergens, Toen stapte in in mijn auto en SPLATH[/font] Mannetje valt op mijn motorkap! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.