Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had een keer bij multiplayer dat 2 mannen met elkaar gingen z[/font]o[/font]e[/font]n[/font]e[/font]n[/font]

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

12

• Lance Vance Dance

9

• GTA freakje

7

• Nissan

7

Geplaatst:
ik had een keer bij multiplayer dat 2 mannen met elkaar gingen z[/font]o[/font]e[/font]n[/font]e[/font]n[/font]

Dat is niet vreemd, maar het kan gewoon. Player 2 kan een personage kiezen, en als hij dan een man kiest kan je daar mee zoenen.

Geplaatst:

Ik had best wel een raar moment tijdens de eerste lvl fiets ik zo weg met ryder sweet en B smoke. toen deed mijn computer raar en wou niet meer de map laden en na een tijdje werd alles steeds vager en toen geen grond meer

eerst kwam sweet vast te zitten daarna bigsmoke(die viel door de grond) en ryder reed tot zijn buik naar de eerste stukje

Geplaatst:

Ik probeer altijd eerst een wanted level van 3 of 4 sterren te krijgen. Daarna ga ik naar de mount Chiliad en ga ik een honderd meter naar boven. Dan ga ik op het randje van de weg staan. En als een politiewagen mij probeert te overrijden doe ik een stap opzij en rijden ze van de berg af^^

Geplaatst:

Ik had een keer in het blokhutsafehouse dat het opslaandingetje weg was... :O

Later weer in die blokhutsafehouse was het spel een beetje raar aan het doen, CJ stond gewoon in het huis, alleen het beeld was buiten het huis, in het universum dus.

Ik zag overal safedingetjes zweven :puh:

Geplaatst:

Ik stond in San Fierro op de stoep en toen kwam er een man aan en die zei: Movie Movie Pleasie Pleasie.

Daar kreeg ik echt de slappe lach van.

En bij de missie Doberman liep ik net de AmmuNation uit en toen kwam er een Rustler recht op me afvliegen. BOEM! en ik meters de lucht ingeslingerd. Dat was zo fokking grappig

En laatst waren 2 voertuigen in elkaar gespawnd, een soort Siamese tweeling.

Een Sanchez stond in een Primo xD

Geplaatst:

Ik heb laatst nog iets heel raars meegemaakt. Ik stond bij de Doherty Garage en ik ging extra voor een politieauto staan. Ineens komt er een vrouw aan en die begon die politieauto in elkaar te rammen. Dus de agent stapt uit en schiet die vrouw zo dood :7 . Die agent stond nog bij dat lijk en toen kwam er een man aan die de agent begon te slaan. De agent begon te schieten op de man, maar die man ging ervan door. De agent ging weer in de auto en deed de sirene aan en reed keihard de man dood :clown: . Vervolgens reed de politieauto gewoon door alsof er niks gebeurt was.

Geplaatst: (bewerkt)

Per ongeluk dubbel gepost, de pagina laadde heel langzaam dus drukte ik nog een keer op bericht posten.

Bewerkt: door DdJDean

dit is een geinige topic :tu:

soms word het beeld bij mij zwart als ik op esc. toets druk en in het menu kom dan staat ie vast maar dan hoor je nog wel de radio :D oorzaak: fout in software wel jammer.... :N

Mijn vervelendste moment was dat ik een mooie auto zag lamvee zoiets ik ging een beetje met de hydraulics spelen en toen werd hij gestolen ik heb er ongeveer een half uur over gedaan om hem weer terug te kunnen stelen zonder al te veel schade

Mijn geinigste moment is dat ik met auto(hieronder op de foto) iemand had aangereden en die belande op mijn dak de auto had hydraulics wat ik zelf erg geinig vind en ik ging er mee wippen met dat dode mens op m`n dak wat erg geinig was ^_^

post-81777-1199630066_thumb.jpg

Bewerkt: door wotski
Ik heb laatst nog gehad dat ik 2 sterren had en toen ging ik naar de plek in noord-oost Las venturas(waar de katana ligt) er reden 2 agenten op motor`s rondjes ^_^ dat zag er zo geinig uit dat ik er een foto van heb gemaakt. zie hieronder

post-81777-1199648265_thumb.jpg

Bewerkt: door wotski
Geplaatst:

ik was aan het hardlopen bij de ''big ear'' en toen moest ik naar de WC dus ik per ongeluk niet op ESC drukken ik kwam terug en ik stond in area 69. weet iemand hoe dit komt????????

en toen ik in area 69 was stond er een limo ik dacht omfg!!!!!!!!!!!!!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...