Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij was niet vervelend maar wel gek, in High Noon die ik net deed.

Eddie stapte in de auto, reed weg.

Bij de weg reed hij rechtdoor waardoor hij een iets te steil stuk op ging, zijn auto viel op de kop en hij was dood. :bonk:

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

12

• Lance Vance Dance

9

• GTA freakje

7

• Nissan

7

Geplaatst:
dat ik naar de GTA hemelen ging via de sportschool

ik zag een deur, ik ging er in en ik stond in de doherty garage!!!, terwijl de kaart aangeeft dat ik nog op het eerste eiland ben!!!!!

je kan daardoor naar allemaal plekken zoals liberty city en de gekste dingen!!!

kan je me uitleggen hoe dit gebeurde ik wil dat ook wel eens:P :tu:

Geplaatst:
dat ik naar de GTA hemelen ging via de sportschool

ik zag een deur, ik ging er in en ik stond in de doherty garage!!!, terwijl de kaart aangeeft dat ik nog op het eerste eiland ben!!!!!

je kan daardoor naar allemaal plekken zoals liberty city en de gekste dingen!!!

kan je me uitleggen hoe dit gebeurde ik wil dat ook wel eens:P :tu:

Kijk hier misschien eens?

Geplaatst:

ik had de cheat itschittychittybangbang aan en ik had 6 sterren en toen ging ik vliegen, keek ik ff naar achtere, zweefde er son stupid politieauto achter ons aan....

Geplaatst:

Ik was laatst bezig met de missie cop wheels. Na veel proberen zag het er eindelijk naar uit dat ik het zou halen, ik hoefde nog twee motoren te stelen. Toen ik met de derde de oplegger wilde oprijden was er een auto opgereden die er ook niet meer afkwam. Beetje fucked was dat wel.

Geplaatst:

Mijn gekste moment was dat ik net tijdens de missie 'Vertical Bird' (een van mijn lievelingen) in de heftruck zat op de carrier-lift aan de zijkant van het schip. Springt er zo'n soldaat naar beneden, trekt me uit de heftruck en gooit me in het water. Sta ik in één keer op de bodem van de zee, geen zuurstofbalk, gewoon schieten enzo, net alsof ik op het land was. Echt lol!!

RoL0

Geplaatst:

Een keer samen met mijn vriend op mijn ps2 ik hat de cheat elke auto heeft nitro en ze kunnen vliegen en hat 6 of 5 sterren en ik ging in het water hun rijden rijden en ik zag ze zo wegvliegen met nitro erachter :puh: was wel lol

Geplaatst:

Niet supervreemd ofzo maar wel het vermelden waard leek me..:

Gisteravond de Valet Parking gedaan. Na de missie te hebben behaald wou ik weer naar huis om dat apepakkie om te ruilen voor mijn Tweed-pak, ik kom in de klerenkast, heeft hij ineens automatisch al die kleren aan :Y

Vreemd. Of is dat altijd zo als je een missie behaald hebt...

Geplaatst:

mijn gekste moment was dat ik in het dorpje linksboven in Las Venturas(Bayside Marina) opeens een ganglandje kon veroveren, vond ik wel grappig (las later dat het een Glitch is)

:cya:

• 4 weken later...
Geplaatst:

ik had net ook iets leuks ik stond met mijn homies op een groot gebouw.Een homie viel naar beneden ik sprong er gelijk achteraan.Daarna sprongen 2 andere homies homies achteraan toen ik beneden was ik had heel weinig levens over keek ik omhoog ik zag de twee homies 'aankomen'

en eentje belandde op mijn dus er lag zo een lijk op me :bonk::schater:

Geplaatst:

Ik had ook iets grappigs, ik ging sa doen en toen zag het gezicht van CJ er heel raar uit als ik schoot terwijl ik gehurkt was :schater: :schater: :schater: , later nooit meer gehad maar ik heb er wel een screen van:

post-77623-1204385432_thumb.jpg

:schater: :schater: :schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn gekste moment was toen ik vuit een Hydra sprong en ik op een beagle belande :bonk: . Ik ging dus vliegtuig surfen :clown: , maar toen vloog mijn Surfplank boven area 69. Arme beagle was neergehaald met mij erboven :schater::schater::schater: .Wasted! (als altijd nadat ik iets vreemds had meegemaakt in SA :duh: ).

Bewerkt: door rhino_
Geplaatst:

mijn gekste moment was, aan het begin van het spel...

CJ kwam terug naar Groove en stond met sweet te praten (cutscene) buiten,

er werd geschoten en een auto reed sweet dood, maar sweet bleef door praten omdat het een cutscene was!! :D

vet grappig was dat!!

Geplaatst:

mijn gekste moment was toen ik SA pas Voor de PC had en netjes ging rijden op de weg . dat er zomaar een man kwam en mijn mooie auto zmaar ging jaten. en toen heb ik hem achtervolgd en nam hij het uiteindelijk naar zen huis en parkeerde het netjes.

ik heb hem met mijn ketingzaag lekker gezaagd todat hij op de grond dood verdween :cry::cry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...