Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik had ook iets grappigs, ik ging sa doen en toen zag het gezicht van CJ er heel raar uit als ik schoot terwijl ik gehurkt was :schater::schater::schater: , later nooit meer gehad maar ik heb er wel een screen van:

post-77623-1204385432_thumb.jpg

:schater::schater::schater:

whaahaaa :schater::schater: die ziet er lijp uit.

mijn vervelenste of eigelijk domme... moment was dat ik een filmpje aan het maken was en halverwege er achter kwam dat ik de gamecam niet aan had staan :duh::duh:

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

12

• Lance Vance Dance

9

• GTA freakje

7

• Nissan

7

Geplaatst:

Ik had 'Met de chaos mode cheat' een oma gezien die 3 ballas leden vermoorde met vuist!! :schater::schater:

En ook nog met een oma: Ik had 7 gangleden gerekuteerd en ik richtte op een oma.Ze schoten met smg,desert eagles en pistolen die oma vol gaten!!! zielig voor die oma maarja...! GRAPPIGGGG!!! :schater::schater:

Geplaatst:

verveelendste ik werd vermoord door een zeker iemand met een kettingzaag op een zekere plek :tu:

gekste ik liet 10 vortex in dat BMX-park ontploffen met een satchel charge en toen werd ik tegen de muur van het ziekenhuis gegooid moet je zelf ook proberen :D:Y:Y

Geplaatst:
verveelendste ik werd vermoord door een zeker iemand met een kettingzaag op een zekere plek :tu:

gekste ik liet 10 vortex in dat BMX-park ontploffen met een satchel charge en toen werd ik tegen de muur van het ziekenhuis gegooid moet je zelf ook proberen :D:Y:Y

Je bovenste is gelogen. Er lopen geen mensen met een kettingzaag rond en ik vermoed dat je the panoptican bedoelt en waarschijnlijk bedoel je met die zekere iemand leatherface.

Geplaatst:

Je bovenste is gelogen. Er lopen geen mensen met een kettingzaag rond en ik vermoed dat je the panoptican bedoelt en waarschijnlijk bedoel je met die zekere iemand leatherface.

zeker wel gewoon goed zoeken s'nachts als het regent kleine kans hij is er qwel!! serieus ik heb hem gezien op de ps2.
Geplaatst:

Ik heb een keer meegemaakt dat ik met een parachutte uit een heli sprong boven dat bos met die Ghost Cars.

Toen ik de Parachutte uitklapte was die onzichtbaar ik zag helemaal geen Parachutte en ik kam wel langzaam op de grond terecht.

Toen ik daar was werd ik overeden door een Ghost Car en die auto reed ook een boompje omver.

Dat boompje rolde gewoon tegen een heel stijle bult omhoog.

Heel raar al die dingen die achter elkaar zijn gebreurd. :puh:

Geplaatst:

ik stond op die weg met die sterren in de grond in los santos dus daar staat een politiemotor en nog 4 agenten dus zo een man schiet een van die agneten en dan springt er een aget op die dan slaa die ene die deraf en die die andre die en zo bleef het maar doorgaan

Geplaatst:

Mijn vervelendste moment is dat ik net een auto had gemod, was ik bijna bij de garage komt er een gek aan die me in het water duwt :7 !

Geplaatst:

Mijn gekste moment was toen ik een Politie auto in san fierro zag die het water op reed en niet zonk maar door bleef rijden.Ik zwom er achter aan en kon er ook zo in gaan zitten de politie agent liep toen over het water weer terug naar het strand ofzo. Dat was echt heel raar.

Geplaatst:

Ik had net met de missie Stowaway iets raars. Toen ik klaar was en uit het vliegtuig sprong duurde het veel langer totdat ik San Andreas weer zag, wat helemaal raar was: ik kwam onder het vallen een gele marker tegen, zomaar in het niets! :Y

Geplaatst:

Hahah, die goeie gouwe ouwe GTA San Andreas! :)

Mijn leukste moment is iemand van zijn/haar motor keihard draf meppen!

En dan die bike stelen, dan rij ik naar een drukke plek waar niemand de handremt gebruikt.

Ik ga midden op de weg zitten op "mijn" motor.

Dan wachten op een bestuurder, ze gebruiken echt nooit de rem en beuken ze allemaal tegen mij

op en ik vlieg keihard van de motor metershoog door de lucht en beland ik "heerlijk" op mijn bek!

Allemaal één voor één beuken ze tegen elkaar op! :schater:

En natuurlijk zijn er chagerijne mensen die uit hun wagen stappen om iedereen een pak slaag te geven!

Dus breken er rellen, ik mik op een benzinedop en tsja, BOEM?

I love that game! :D:dans:

Geplaatst: (bewerkt)

Een keertje ging een Tanker cheaten. (Een tanker is zo lange vrachtwagen.)

En de helft van de Tanker zat in een huis.

Ik ging in de Tanker instappen.

Probeerde ik de rijden.

Aleen de Tanker ging niet uit het huis. :bonk:

Een keertje ging een 3 hydra's cheaten.

Ze zaten alle 3 dicht bij elkaar.

Ik schoot met een Rocket Launcher tegen 1 Hydra aan.

De hydra ontplofte natuurlijk.

En toen ontplofte ze allemaal.

9 Ontploffingen achterelkaar plus Rocket Launcher.

Al me Grove Street Members dood en ik zelf dood en alles was in brand.

Bewerkt: door zaahed
Geplaatst:

zeker wel gewoon goed zoeken s'nachts als het regent kleine kans hij is er qwel!! serieus ik heb hem gezien op de ps2.

Nee het bestaat niet. Dit is een verzonnen easter egg.

Geplaatst:

Onlangs eindelijk weer eens wat geld gewonnen bij de paardenraces. 10 mln om precies te zijn.

Ik loop naar buiten, storten er twee vliegtuigen neer, midden op straat. Ik wegrennen want die dingen waren aan het exploderen. :?

Had al met al misschien nog 1 mm leven in dat balkje.

Gek. En mazzel natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...