Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik liep gisteren beetje rond in SA.

Was ik bij de Burger Shot,vlakbij 'het platteland', vlakbij dat huis van Madd Dogg.

Sta k op de parkeerplaats van de Burger Shot,Hoor ik opeens 4 ontploffingen achter elkaar.

Ik meteen rondrijden om te kijken,maar nee :N Niks gevonden

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

12

• Lance Vance Dance

9

• GTA freakje

7

• Nissan

7

Geplaatst:

nog nooit een vliegtuig crash mee gemaakt die neit van mij was.

ik las dat topic over de crashes, valt er een rustler net naast me :?

Geplaatst:

Toen ik en mijn neef in het politiebureau 6 sterren kregen, naarbuiten gingen, een tank steelden, naar een safe huis reden en opsloegen. (zonder levens eraf!) En ik heb een keer een uur lang in Area 69 gezeten zonder dood te gaan

Geplaatst:

haha mijne gekste is dat ik een auto race die kon ik maar niet winnen en toen had ik deze cheat gedaan (smash en boom) en als ik dan met me eigen auto tege een andere auto rijdt is die andere in de vik :puh::P

en toen had ik eindelijk me race gewonnen :dans:

GR.raymon

Geplaatst:
haha mijne gekste is dat ik een auto race die kon ik maar niet winnen en toen had ik deze cheat gedaan (smash en boom) en als ik dan met me eigen auto tege een andere auto rijdt is die andere in de vik :puh::P

en toen had ik eindelijk me race gewonnen :dans:

GR.raymon

Zo zie je maar waar cheats wel niet goed voor kunnen zijn :puh:

Geplaatst:

Ik had vandaag ook nog iets geks met cheats :puh:

Ik had met een trainer de Mission Timer stop gezet voor submissies, want ik vind die tijd zo kut. Toen ging ik de missie van Zero doen (Air Raid) en die vliegtuigjes bleven maar komen, ik dacht "WTF?". En toen zag ik dat de tijd niet afliep, omdat ik de Mission Timer stop had gezet :puh:

Geplaatst:

Het gekste wat ik ooit mee had gemaakt, was dat ik gwoon in een auto reed en ik ree toen tegen een politie. Dus ik 1 ster krijgen.. even later was ik de ster kwijt maar de politie bleef me nog ff achtervolgen. Beukt iemand anders tegen de politie aan..heb ik zien om zn auto kapot te maken, dus ik stap uit schiet 1xtegen de politie en verniel zn auto politie loopt naar een andere auto toe, sleurtdie gastuit zn autoen stapt self in en rijd weer weg en rijd er weer achter aan. :puh:

Ik had 5 sterren ofzo, komt er een politiehelikopter aan roept die politieman in die helikopter zo: Hé, I can see my house from here. :schater:

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, s.v.p. <<<

Geplaatst: (bewerkt)

Dit had ik net meegemaakt:

post-67683-1206177792.jpg

Ik reed denk ik over iemand heen en ontdekte dit . Hij bleef maar onder m´n auto "vastgeplakt" zitten.:schater::puh:

Ik had ook een keertje meegemaakt dat ik een total-losse auto in een garage zette, granaat erbij gooide, snel wegrende en ontplofde met de garagedeur dicht. Dus je hoor teen harde knal en daarna een nog hardere (ontplofde auto) ga ik kijken, is de auto opeens zo gloed als nieuw. :bonk:

Sorry voor de dubbelpost maar ik dacht dat iemand anders al gereageerd had op mij. Volgende keer let ik extra goed op :$ (Ik leer het ook echt nooit) :{

Bewerkt: door chopchop51
  • 1 maand later...

Heb je ook wel eens dat er iemand op straat heel raar doet? Dat die wegrent, over auto's springt, enz.?

Vertel jou verhaaltje.

Zelf heb ik eens gezien dat een ped hard wegrende, en opeens doodging. Best raar

:7

Bewerkt: door Bling
Samengevoegd met reeds-bestaand topic.
Geplaatst:
Heb je ook wel eens dat er iemand op straat heel raar doet? Dat die wegrent, over auto's springt, enz.?

Vertel jou verhaaltje.

Zelf heb ik eens gezien dat een ped hard wegrende, en opeens doodging. Best raar

:7

misschien stond die ped in brand dan rennen ze ook weg en vallen dood neer op de grond.

Geplaatst:

Mijn vervelendste moment was... dat ik op een fietsje ging rijden... en de politie kwam achter me aan... ik haalde het tot 5 sterren met de FBI achter me aan... :puh: toen pleurde ik van mijn fietsje af door een auto... :N

Geplaatst:

Mijn grappigste moment was, dat ik de max. muscle cheat had gedaan, en dat er vervolgens een MAN tegen me zei:

"ooooh nice body you've got there" of zo :bonk:

niet om het een of ander, maar mensen die zeggen dat GTA rascisitsch is zijn gek!

Ze denken dus ook aan de eh.... verschillende medemens :tu: !

Geplaatst:
Mijn raarste moment was:

Dat ik bij de missie "Madd Dogg"was en dat ik Madd dogg moest opvangen van 't dak met een pick up truck.

Nou had ik blijkbaar een Riot cheat gebruikt zodat Madd Dogg meteen van het dak afsprong, zodat ik hem niet meer kon opvangen. :@

Dus stond er heletijd "Mission Failed" :@:puh:

Swiggers :cya:

wat is de riot cheat eigenlijk

Mijn raarste moment was:

Dat ik bij de missie "Madd Dogg"was en dat ik Madd dogg moest opvangen van 't dak met een pick up truck.

Nou had ik blijkbaar een Riot cheat gebruikt zodat Madd Dogg meteen van het dak afsprong, zodat ik hem niet meer kon opvangen. :@

Dus stond er heletijd "Mission Failed" :@:puh:

Swiggers :cya:

wat is de riot cheat eigenlijk

Die cheat zorgt ervoor dat er overal rellen zijn, mensen met (gestolen) TV's rondlopen, elkaar slaan enzovoort.

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Ik moest die missie doen met een Low rider,

Dus ik maakte hem helemaal stoer met vlammen enzo.

Dus ik dacht ja ik ga ff mijn CJ poppetje een goeie tijd geven bij de meisjes

Ik was daar zo op straat en met dat meisje in me auto jullie weten het al

alleen er kwam een man langs en jatte auto met dat hoer erin en me beeld bleef dus haken.

Maarja.. Mission failed..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...