aznstryker Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 mijn verhaal ik dacht : 'ik ga ff een missie doen' zat ik een missie te doen en had net z'n mooie auto [ eigen auto ] eclips. moest ik heel veel mensen kille... was ik bijna klaar met mijn missie liep San Andreas vast ik dacht toen: 'Neeeeee, dit kan niet waar zijn!!!!!' moest ik san andreas weer overnieuw opstarte en had nog niet opgeslagen dus 5 missies voor niks gedaan :'( Reageren
steintje Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 mijn verhaal ik dacht : 'ik ga ff een missie doen' zat ik een missie te doen en had net z'n mooie auto [ eigen auto ] eclips. moest ik heel veel mensen kille... was ik bijna klaar met mijn missie liep San Andreas vast ik dacht toen: 'Neeeeee, dit kan niet waar zijn!!!!!' moest ik san andreas weer overnieuw opstarte en had nog niet opgeslagen dus 5 missies voor niks gedaan :'( zo erg is dat nou ook nog niet ik was bezig met de laatste missie end of the line toen had ik hem gehaald ging ik hem sluiten deed ik de volgende keer hem er weer in deed ik nieuw game heb ik die nieuwe game daarna per ongeluk opgeslagen op de andere game terwijl ik nog voor de 100% wou gaan. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 mijn verhaal ik dacht : 'ik ga ff een missie doen' zat ik een missie te doen en had net z'n mooie auto [ eigen auto ] eclips. moest ik heel veel mensen kille... was ik bijna klaar met mijn missie liep San Andreas vast ik dacht toen: 'Neeeeee, dit kan niet waar zijn!!!!!' moest ik san andreas weer overnieuw opstarte en had nog niet opgeslagen dus 5 missies voor niks gedaan :'( zo erg is dat nou ook nog niet ik was bezig met de laatste missie end of the line toen had ik hem gehaald ging ik hem sluiten deed ik de volgende keer hem er weer in deed ik nieuw game heb ik die nieuwe game daarna per ongeluk opgeslagen op de andere game terwijl ik nog voor de 100% wou gaan. Ik heb eens de map GTA SA userfiles verwijderd . nee hoor, maar ik had eens een auto geweldig gepimpt alleen er staan ineens drie politiemensen in de weg. krijg ik het hele donutpolitie korps achter me aan Reageren
Adirondac0 Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Gekste moment was toen ik mn garage naast The Johnson House opendeed en toen er zo'n gassie aan kwam rennen en mn wagen eruit jatte - Ik had ook zoiets, n.l. Op een dag wilde ik mijn garage (Johnnson house) opruimen. Ik zette dus even een voertuig buiten, komt er zo`n man aan en jat me mooiste auto, ik schoot nog op hem maar hij was al weg HEt lijkt alsof auto`s veel sneller kunnen rijden als ze gejat worden!! - Ook zie ik meerdere malen een regenboog, als ik dan een foto wil maken of een screenshot, is hij al weer weg - Niet echt een moment maar wel grappig: In het tweede landje zit een gebouw en er staat op de gevel: Wizard of Ass - Als je meedoet aan de race in het stadion die het dichtste bij Johnnson house is moet je de cheat "Flying Cars" (chittychittybangbang) aanzetten. Je moet gaan racen en proberen om in de tribunes of de middencirkel te vliegen, je komt dan in de onderwereld en kan daar rondrijden. Als je een goede kant hebt zie je een hijskraan en een soort haven, alleen jammer is dat je er alleen rond kan rijden en verder nix kunt zien Je kunt ook niet uit de auto om rond te gaan kijken want dan word je gedisqualificeerd dit is heel irri OOk krijg je meteen vier sterren wanted als je deze onderwereld "invliegt" (Zie bijlage) Reageren
Basssss Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 - Ook zie ik meerdere malen een regenboog, als ik dan een foto wil maken of een screenshot, is hij al weer weg Ik heb nog ergens een shot van een regenboog liggen, ik kan hem je wel PBen als ik hem vind. - Als je meedoet aan de race in het stadion die het dichtste bij Johnnson house is moet je de cheat "Flying Cars" (chittychittybangbang) aanzetten. Je moet gaan racen en proberen om in de tribunes of de middencirkel te vliegen, je komt dan in de onderwereld en kan daar rondrijden. Als je een goede kant hebt zie je een hijskraan en een soort haven, alleen jammer is dat je er alleen rond kan rijden en verder nix kunt zien Je kunt ook niet uit de auto om rond te gaan kijken want dan word je gedisqualificeerd dit is heel irri OOk krijg je meteen vier sterren wanted als je deze onderwereld "invliegt" (Zie bijlage) Die 'haven' die je ziet en die kraan dat kan, want als je dan naar beneden gaat kom je op het vliegveld van San Fiero, omdat daar de racebaan eigelijk ligt. Maar je ziet dan alleen die dingen die kunnen bewegen of die 1x in het spel worden verplaatst (of meerdere keren). Dat van die 4 sterren kan komen dat je via de noordkant uit het stadion vliegt, omdat je dan boven de militaire haven komt te vliegen. Probeer het een keer via de zuid-, west- of oostkant. Reageren
m.o.d Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 ik wou gister die Lowrider missie doen, dus ik had veel betaald voor mijn auto toen ik bezig was met "dansen" stortte er een vliegtuig neer: mijn auto ontplofte, mission failed en CJ was dood Reageren
megamaggot Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 ik wou gister die Lowrider missie doen, dus ik had veel betaald voor mijn auto toen ik bezig was met "dansen" stortte er een vliegtuig neer: mijn auto ontplofte, mission failed en CJ was dood Grappig =D Heb ook wel eens zo'n vliegtuigrampjes tegengekomen, was volgens mij toen ik die race met Cesar deed. Reageren
Adirondac0 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 - Ook zie ik meerdere malen een regenboog, als ik dan een foto wil maken of een screenshot, is hij al weer weg Ik heb nog ergens een shot van een regenboog liggen, ik kan hem je wel PBen als ik hem vind. - Als je meedoet aan de race in het stadion die het dichtste bij Johnnson house is moet je de cheat "Flying Cars" (chittychittybangbang) aanzetten. Je moet gaan racen en proberen om in de tribunes of de middencirkel te vliegen, je komt dan in de onderwereld en kan daar rondrijden. Als je een goede kant hebt zie je een hijskraan en een soort haven, alleen jammer is dat je er alleen rond kan rijden en verder nix kunt zien Je kunt ook niet uit de auto om rond te gaan kijken want dan word je gedisqualificeerd dit is heel irri OOk krijg je meteen vier sterren wanted als je deze onderwereld "invliegt" (Zie bijlage) Die 'haven' die je ziet en die kraan dat kan, want als je dan naar beneden gaat kom je op het vliegveld van San Fiero, omdat daar de racebaan eigelijk ligt. Maar je ziet dan alleen die dingen die kunnen bewegen of die 1x in het spel worden verplaatst (of meerdere keren). Dat van die 4 sterren kan komen dat je via de noordkant uit het stadion vliegt, omdat je dan boven de militaire haven komt te vliegen. Probeer het een keer via de zuid-, west- of oostkant. zal ik doen! bedankt Reageren
leettjuh Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik was die race aan het doen van die berg, spring ik vlak voor de finish een bunny hop, [skill=maximum] dus ik knal KEIHARD tegen die bovenste lat van dat poortje bij de finish aan!!! ik val weer naar achter, sta net op en zie hoe een andere fietser 1ste word...of die ene keer dat ik bij een taxichauffeur zijn hood van zijn romp schiet terwijl hij in zijn auto zit [doe ik wel vaker voor de lol] , blijft hij 5 minuten zitten voor hij uit zijn auto valt!!! Dat onderste stukje, dat maken heel veel mensen mee Reageren
El Condor Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Tja, mijn vervelendste en gelijk ook mijn gekste was toen ik bij de missie: Madd Dogg, was. Ik wou hem opvangen met mijn ''car'' en toen gebeurde het: Hij was al gesprongen Dit door de Riot Cheat, waar ik het dus al vaak over heb gehad Dus tip: Nooit RIOT cheat gebruiken voor de missie: Madd Dogg Reageren
boas Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Toen ik een keer door los santos liep liet een gassie een ruft. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Toen ik een keer door los santos liep liet een gassie een ruft. Ja en dan zegt ie:My ass is stinking! Ik had wel eens dat ik een paar homies gerekruteerd en eentje had een tec-9 maar die bierfles was niet veranderd in zijn tec-9. Dus hij ging gewoon doodleuk op Balla schieten met een bierfles. Reageren
weaponmr Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) bij het ziekenhuis in SF werd ik is levend, komt er net een vliegtuig neerstorten, in zo'n hoek, dat het net onder het dak kwam. Ik zag pas een taxi, waar het leek alsof z'n voor- en achterkant gingen ontploffen, maar er was een auto in z'n achterkant gerenden. Ik was 's bij een garage door een balk gezakt en kwam uit bij het legerterrein. Bewerkt: 11 mei 2008 door weaponmr Reageren
t0sTi Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 ik had eens 6 sterren, ik zat in een tank.. [letterlijk] half uur lol maken en achtervolgen en alles, dus ik rij daar zo in los santos met FBI, ME, en het leger achter me aan, rijd ik tegen een auto aan.. sleurt zoon oud vrouwtje mij dus uit mijn tank xD ik word helemaal doorzeeft van kogels, en dat mens loopt vrolijk weg... Reageren
Nissan Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Gebeurde gisteren. Ik deed voor alle Golden Medals op de Flying school deed ik dat je rond moet vliegen en landen. Ik liep naar de keuken om wat drinken te halen en mijn broertje vond het leuk boven Area 69 te gaan vliegen Ik quit snel de missie. wil ik hem overdoen, liggen er allemaal ontplofte Hydra's op de startbaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.