weaponmr Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik ben veel bezig met import/ export, en de slamvan is veel in LV, dus ik heb al 9x geprobeerd om met de auto te vliegen waarddor ik er eerder ben, en ik ben 9x of in het water of op z'n kop geland. Zette ook 's voor de lol in bij roulette met 1miljoen op 16/19, wordt het 16, gelijk 17mil erbij! En nog wat dingen. Reageren
Basssss Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Soms kom ik wel eens maffe dingen tegen. (terwijl ik niet cheat/mod) Zoals deze: Ik reed over die brug (over het spoor dus) naar LV en toen vloog ik door de lucht. (vandaar dat m'n Cheetah zwaar beschadigd is, ik onder de brug kijken, ja hoor. Zat er een vrachtwagen met z'n neus in de brug. Alle andere auto's gingen eronder door en toen de 2e vrachtwagen kwam knalde hij ook met z'n neus in de brug, bij de derde werden ze er allemaal weer uitgewipt. Of deze: Ik rij en er zit een Ballas naast me te schieten, dit duurt niet lang want die inzittende Ballas schiet de auto kapot. Oke hebben? Doe het zo: Start Gangwar en wacht tot er een auto langs komt rijden met een bijzittende die schiet. Schiet de bestuurder eruit en ga er zelf inzitten. Nu heb je een Ballas naast je (of Vagos kan ook). Let op: Het is maar voor een paar seconden, want de inzittende Ballas schiet de auto kapot waar jij en hij inzitten omdat jij erin zit. Reageren
Nissan Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Dit was een stomme bug Ik haal een Andromada neer met mijn Heat Seeking Rocket Launcher, Die Andromada gaat met z'n neus recht naar de grond toen en stort recht op CJ. Andromada neemt CJ mee de Blue Hell in. Ik wilde niet dood door een massavliegtuig dus klim erin!! (Raar want dat ding was ontploft). Dus ik zit in die Andromada en probeer weg te vliegen. Da rot ding stijgt niet op dus probeer hem te keren en in men lucht garage te zetten bij The Abadoned Airstrip. Kom ik later terug omdat ik zo stom was over Area 69 te vliegen komt er een erg groot legertje FBI ranchers op me afrijden, rijd ik men garage in FBI pik[/font] schiet op men Benzinetank. CJ: Wasted!! Stuntplane: Wasted!! Andromada: Wasted!! FBI: WASTED!! Reageren
Bling Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Dit was een stomme bug [Verhaal over Andromada] Alhoewel ik je verhaal een beetje vaag vind en er mijn twijfels bij heb, zal ik er in eerste instantie niet op ingaan. Wat ik echter wel kan vertellen, is dat een Andromada in geen enkele garage past. Daar is dit voertuig gewoonweg te groot voor. Dus ook al zou je de Andromada toch op een bepaalde manier weten te bemachtigen, je kunt hem niet in je garage zetten. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Ik kom in een tunnel in SF zie maar mijn radar voor de plek is ergens bij Paradiso. maar kijk in de cirkel ik kwam namelijk gewoon langsrijden: Bewerkt: 2 juni 2008 door zamg0d1 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Tja soms zitten de voertuigen ook in het wegdek, zoals met een Police waarbij dan bijvoorbeeld alleen de zwaailichten boven het asfalt uitkomen. Bekend fenomeen. Bij jou zat er dus een auto tussen de parkeerplaats erboven en de tunnel eronder. Bewerkt: 2 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) Tja soms zitten de voertuigen ook in het wegdek, zoals met een Police waarbij dan bijvoorbeeld alleen de zwaailichten boven het asfalt uitkomen. Bekend fenomeen. Bij jou zat er dus een auto tussen de parkeerplaats erboven en de tunnel eronder. ik dacht altij dat daarboven huizen zitten EDIT EN EEN WEG Bewerkt: 3 juni 2008 door zamg0d1 Reageren
Soulreaver Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Het gekste wat ik ooit mee had gemaakt, was dat ik gwoon in een auto reed en ik ree toen tegen een politie. Dus ik 1 ster krijgen.. even later was ik de ster kwijt maar de politie bleef me nog ff achtervolgen. Beukt iemand anders tegen de politie aan..heb ik zien om zn auto kapot te maken, dus ik stap uit schiet 1xtegen de politie en verniel zn auto politie loopt naar een andere auto toe, sleurtdie gastuit zn autoen stapt self in en rijd weer weg en rijd er weer achter aan. Ik had 5 sterren ofzo, komt er een politiehelikopter aan roept die politieman in die helikopter zo: Hé, I can see my house from here. >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, s.v.p. <<< of dan zeggen ze do i get a medal if i kill him, andere: you get to. shoot the asshole, im trying im trying. of he's over there, HES A GUY! Reageren
Nissan Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Dit was een stomme bug [Verhaal over Andromada] Alhoewel ik je verhaal een beetje vaag vind en er mijn twijfels bij heb, zal ik er in eerste instantie niet op ingaan. Wat ik echter wel kan vertellen, is dat een Andromada in geen enkele garage past. Daar is dit voertuig gewoonweg te groot voor. Dus ook al zou je de Andromada toch op een bepaalde manier weten te bemachtigen, je kunt hem niet in je garage zetten. Kvond het al vreemd dat ie door de grond heen vloog. Kan het zijn dat de Andromada unsolid is maar alleen voor de speler zelf solid is? Dit is namelijk niet zo als je hem mod. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Mijn gekste moment was: ik was al een hele tijd aan het vliegen met mn Hydra met vijf sterren(kwam door dat ik express over area 69 was aant vliegn) en ik schiet natuurlyk veel hydra's neer:d ik volgde er eentje en ik kwam op 1 cm van de gornd terecht:d nog juist op tijd kunnen optrekken:d minuutje of vijf later schiet ik eentje neer en ik volg hem, hij stort neer op area 69, ik kan mn vliegtuig niet meer optrekken en met hoge snelheid ben ik eruit gesprongen, ik zat niet hoog, dus ik leefde nog, dus ik neem geen hydra die er staat (de raketwerpers) want ik zou niet wegkomen... dan de rhino maar, ik ontsnap uit area 69, ik rij naar Verdant Meadows, juist voor mn savehouse ga ik eruit, om mn spel op te slaan, juist voor de deur word ik afgeschoten door een militair:(:(:( nu weet ik hoe ik een Hydra van daar moet stelen:) Bewerkt: 14 juli 2008 door MegaPilot Reageren
RobinMovies Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Toen mijn GTA het nog deed reed ik in mijn zelf gejatte ZR-350 probeerden beetje te driften enzo je kent het vast we . reed ik tegen 1 politie aan! toen nog een daarna was de volgende aan de beurt! kom ik langs dat politie bureau (als je dan opgepakt word die politie bureau!) en bij die parkeer plaats ben ik even gaan vluchten ging goed tot dat het alarm ging Gr. Robin Ben wel dood gegaan > Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Ik was bezig met de firefighter missies, ben bij missie 12 enbij de laatste brand loopt de pc vast, , ik helemaal opgefokt. Reageren
Nissan Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik doe net de missie Drive By (ik wilde die Greenwood waar Bossinkje het over had) Dan stort er in een keer een At-400 op mijn Greenwood Reageren
Bossinkje Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik doe net de missie Drive By (ik wilde die Greenwood waar Bossinkje het over had)Dan stort er in een keer een At-400 op mijn Greenwood Toen wassie zeker nog niet onverwoestbaar? Reageren
Nissan Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik doe net de missie Drive By (ik wilde die Greenwood waar Bossinkje het over had)Dan stort er in een keer een At-400 op mijn Greenwood Toen wassie zeker nog niet onverwoestbaar? In je eigen topic staat toch dat ie niet onverwoestbaar is maar alleen meer leven heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.