Bossinkje Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ik doe net de missie Drive By (ik wilde die Greenwood waar Bossinkje het over had)Dan stort er in een keer een At-400 op mijn Greenwood Toen wassie zeker nog niet onverwoestbaar? In je eigen topic staat toch dat ie niet onverwoestbaar is maar alleen meer leven heeft. Ja,je hebt gelijk Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Khad een keer per ongeluk op het windows logotje gedrukt tijdens de gta sa intro. Toen ik weer in gta sa was ging ik een gesavde savegame spelen. Toen ik de savegame startte zag sa anders uit. foto En nu NL-IT kijken Bewerkt: 9 juni 2008 door max_gtafreak Reageren
gta_iv_sa Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Geplaatst: 10 juni 2008 zat eens naar wat secrets te zoeken en kom bij die body bags een van die bagg killde mij (cheat of bug) was eens op zoek naar de bgraafplats van cj mom's ik bukte te me effe maar dan viel ik in de grond en ik zat in liberty city was eens op de berg Mount Chilliad ik schott op die cars en mountebike toen ik schoot zat ik in lv maar op de mount chilliad sat wat in sf te soeken nar zero rc shop toen ik binnnen kom viel ik doood maar ik leef de trug en cheate een jetpack en toen ontdekte ik dat sf 5 meter van lv en ls stond en ook omgekeert sat in sa:mp naar stunt server te zoeken vond dus xsu of sow iets toen ik en shamal toen viel ik er uit en ondekte een shamal >>> Door -Matthijs-: Gekilled door bodybags? Laten we het wel even reëel houden. Het is niet de bedoeling om zomaar even iets uit je duim te zuigen hier, want die indruk krijg ik bij dit bericht namelijk.<<< Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 14 juni 2008 Rapport Geplaatst: 14 juni 2008 (bewerkt) Ja, wees wat duidelijker, stond er opeens wasted of werd je door een zak verpletterd? Of begonnen ze te schieten? Bewerkt: 14 juni 2008 door Black Vegetable Reageren
cheetha Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Dat ik alle Tags en photo oppertunity,s heb gevonden en daarmee de valats heb neergeknald en de FBI geiriteerd met granaten Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 ik ging naar de politie bureau van SF bij die garage op eens zag ik een andromada en echt een andromada staan ik kon er niet mee vliegen helaas maar was wel een wtf moment Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) ik ging naar de politie bureau van SF bij die garage op eens zag ik een andromada en echt een andromada staan ik kon er niet mee vliegen helaas maar was wel een wtf moment Ben je wel zeker dat het een Andromada was? Het kon ook een AT-400 zijn geweest, je hebt waarschijnlijk de motoren niet gezien hoor, de garage is te klein daarvoor... De Andromada komt maar in twee missies voor, en daar kun je er niet mee vliegen, de Andromada's die in SA rondvliegen zijn unsolid, dus vind ik het maar raar dat er in een politiegarage een solid Andromada staat... Bewerkt: 29 juni 2008 door MegaPilot Reageren
GTASAHALLUM Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik had de cheats van Ninja Theme en Voetgangers vallen je aan aangezet. Komen dr ineens zo'n 6 ninja's beginnen in me te hakken( kon niet dood van wege cheat van nooit dood enz.) en dan verw8 je het al begint er een ninja in een andre ninja te hakken en zo begonnen er steeds meer van die gevechten ook wel leuk: als de ninjas in je hakken hebben ze soms ook superdomme uitspraken: So sorry! I'm gonna slash your face! Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 ik dee de missie key to hear heart ik moest in de seks schop daar gimp suit aangedaan naar buiten toe millie perkins stapte in de auto ik hoorde een knal ik dacht dat is hier niet vlak bij wat bleek het het was naast me en de auto van millie oplofte het lijk sprong uit de auto en toen missie failed Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 ik dee de missie key to hear heart ik moest in de seks schop daar gimp suit aangedaan naar buiten toe millie perkins stapte in de auto ik hoorde een knal ik dacht dat is hier niet vlak bij wat bleek het het was naast me en de auto van millie oplofte het lijk sprong uit de auto en toen missie failed Dat is wel vaker dat zoiets gebeurt ook heb ik een keer gehad met de fly school was nogal *** ik steeg op voor dat banken en daarna landen bijna klaar en goud qua tijd valt er een rustler bovenop de mijne en het was mission failed Reageren
dynastus Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 M'n leukste moment was dat ik met dat oorlogs vliegtuigje (weet de naam nie meer) 6 sterren cheate en er hydra's mee ging neerschieten na hydra nr 11 werd ik uit het luchtruim geschoten:( Reageren
.Babs Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Dat ik opeens ergens in de woestijn een infernus in de lucht zag hangen Toen draaide ik me om en verdween hij weer Reageren
nimesh.gta Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 'kzat was een keer met een shamal aant vliegen toen wou ik mezelf dooden toen spron ik eruit en viel boven op een ander vliegtuig en toen ondekte ik dat het echt waar is dat er geen piloten zitten in de vliegende vliegtuigen (ik heb door deze bug ofwathetookmagzijn wel een spitfire gekregen terwijl ik in LS was ) Reageren
Patos Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik was bijna klaar met de missie, en toen werd ik dood geschoten :S tja irritante momenten zijn dat Reageren
JernoVerodin Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ik was vrolijk aan het rondlopen, tot ineens alleen nog maar mijn schoenen en rugzak zichtbaar waren, de rest van CJ was doorzichtig geworden, sommige autos hadden alleen nog zichtbare wielen, en een paar muren waren weg. Iets te dicht bij een 'Grove Street O.G.' gestaan geloof ik, te veel wietlucht ingeademt Rare bug, daarna ook nooit meer last van gehad. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.