Patos Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ook eens irritants gehad: Ik deed men auto in de garage en hij ontplofte gewoon !! ik weet niet wat dit was maar vast een bug Daar ging me mooie auto met nitro enz Reageren
gaman Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Mijn vorige post was gelogen dat snapt iedereen nu ECHT. Gekste Ik zat een beetje te cheaten. doe ik die ene dat je auto in de lucht vliegt als je er tegenaan botst. ik reed dus tegen een sparrow aan en begin omhoog te vliegen. ik kwam dus ergens heel hoog in de lucht en sprong eruit.(Zonder parachute.) maar toen viel ik op de grond en bleef ik leven Vervelendste ik had net een mooie NRG-500 en toen ging ik op dat hoge gebouw in los santos staan. en ik sprong eraf. toen kwam er een rustler aan en die raakte mij in de lucht. ik viel en was dood Reageren
leettjuh Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Ook eens irritants gehad:Ik deed men auto in de garage en hij ontplofte gewoon !! ik weet niet wat dit was maar vast een bug Daar ging me mooie auto met nitro enz Maar als de garage dicht is, en je doet em open, is de auto weer hersteld Reageren
gtaguy021 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Wat ik ook wel vrij raar vond was in het begin in Los Santos , ik deed de missie tagging up turf en de laatste tag dat je moet hebben in die missie staat op een dak ik wilde naar dat dak gaan ik passeer langs een paal en plots vlak voor mij valt er een mannetje op de grond dat vond ik de 1rste keer wel tof maar nu kijk ik daar niet meer van op Reageren
Torritor Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik heb een keer een ''rare'' treinroute gehad. Ik ging een keer een goederentrein stelen bij een treinstation in Los Santos. Ik reed met hoge snelheid naar een brug toe en ging plotseling door de blokkades heen. Ik vond dat heel erg raar, want ik had niet alle missies van Los Santos gehaald. Ik reed maarliefst 6 rondjes door de 3 steden: San Fiero, Las Venturas en Los Santos. De rit duurde 50 minuten en de politie kon mij in die tijd niet arresteren. Het was 4 Wanted Level (4 Sterren). Uiteindelijk ontspoorde de trein in Las Venturas met hoge snelheid. Toen ik uit het wrak gestapt was, werd ik meteen opgepakt door de politie. Het hoogst gemeten snelheid van de trein was maarliefst 370 kilometer per uur. Je kan alleen met hoge snelheid met de trein door de blokkades heen. Met passagierstreinen gaat dat niet, want die gaat automatich stoppen voor de brug als ie afgesloten is. Met goederentreinen lukt dit wel. Reageren
Tieske10 Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 was de courier missie in SF aan het doen.. de laatste en ik had alle pakketjes perfect afgeleverd, genoeg tijd om naar je start punt te gaan. Rijd ik de bocht om tegen een politieauto aan. Ik zat vast en jawel hoor: busted! opnieuw beginnen! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik heb een keer een ''rare'' treinroute gehad. Ik ging een keer een goederentrein stelen bij een treinstation in Los Santos. Ik reed met hoge snelheid naar een brug toe en ging plotseling door de blokkades heen. Ik vond dat heel erg raar, want ik had niet alle missies van Los Santos gehaald. Ik reed maarliefst 6 rondjes door de 3 steden: San Fiero, Las Venturas en Los Santos. De rit duurde 50 minuten en de politie kon mij in die tijd niet arresteren. Het was 4 Wanted Level (4 Sterren). Uiteindelijk ontspoorde de trein in Las Venturas met hoge snelheid. Toen ik uit het wrak gestapt was, werd ik meteen opgepakt door de politie. Het hoogst gemeten snelheid van de trein was maarliefst 370 kilometer per uur. Je kan alleen met hoge snelheid met de trein door de blokkades heen. Met passagierstreinen gaat dat niet, want die gaat automatich stoppen voor de brug als ie afgesloten is. Met goederentreinen lukt dit wel. Er is daar een topic over denkek http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...rare+treinroute Hee! 't Is van jou Reageren
dark-heaven Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Zijn er wel een paar -1 keer had ik een 4 sterren wanted level dus er kwamen heli's achter me aan en ik had zo'n Hunter gespawnt. Ik ging ff lollen en knalde met de staart kard tegen een andere heli en toen ging ie kapot(da's normaal na een paar keer machinegeweer). Maar toen vond zo'n ontploffing plaats in de lucht vlakbij een andere heli, dus die 2de stortte ook neer samen met die andere, ik lag in een deuk -Toen wist ik het nog niet, maar normale mensen werden gespawnt op een gebouw en vielen zo naar beneden, maar een maand terug had ik gelezen dat sommige voetpaden verkeerd gescript zijn -Ik ging zo glitchen door een motor voor de toegang van Atrium te zetten(ik had toen een 6 sterren wanted level), keihard sprinten en dan naar binnen gaan. Als ik binnen ben gelijk op driehoek drukken en dan gaat hij weer naar buiten en stapt op zijn motor(zonder in het gele driehoekje te staan.). Dus ik ging zo rijden en dat spel laadde niet, maar ik reed te ver en viel "naar beneden onder de grond op een onzichtbare vloer". Daar kwam ik niet meer uit, dus met behulp van molotovs maar zelfmoord. Toen was ik weer leven bij het ziekenhuis, en ik zei zo tegen me vriend"ik ben weer in de normale wereld". En gelijk erachter bij de skatebaan een paar explosies. Hij zo "lekker normale wereld". Dus ik daar kijken lag daar een neergestorte politieheli, zal wel door die 6 sterren en de glitch gekomen zijn Reageren
Patient Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Mijn Gekste Moment Was Toen Ik Achter volgt werdt door politie en ik zat in een onverwoestbare auto en toen ontplofter een auto en toen vliegde ik de lucht in en bleef zweven hahaa xD Reageren
Tseardbuma Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 mijn gekste moment was toen ik 2 wanted sterren achter me aan had. de politie stapte uit een schoot op me ik de de cheat geen wanted level. de ene politie man gaat naar de auto en stapte in. de andere politie man sloeg de politie man die in de auto zat eruit en zo gong het maar door vette lol Reageren
jorry95 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Het gekste wat ik ooit mee had gemaakt, was dat ik gwoon in een auto reed en ik ree toen tegen een politie. Dus ik 1 ster krijgen.. even later was ik de ster kwijt maar de politie bleef me nog ff achtervolgen. Beukt iemand anders tegen de politie aan..heb ik zien om zn auto kapot te maken, dus ik stap uit schiet 1xtegen de politie en verniel zn auto politie loopt naar een andere auto toe, sleurtdie gastuit zn autoen stapt self in en rijd weer weg en rijd er weer achter aan. Ik had 5 sterren ofzo, komt er een politiehelikopter aan roept die politieman in die helikopter zo: Hé, I can see my house from here. >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, s.v.p. <<< of dan zeggen ze do i get a medal if i kill him, andere: you get to. shoot the asshole, im trying im trying. of he's over there, HES A GUY! dan ken ik er ook nog een. ik zat te schieten vanaf het dak van je GS house. hoor ik opeens "a donut for the 1 ho hoots em" Reageren
TommyGunz Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Nog maar 1 keer meegemaakt, maar toch heb ik het spel al 7 keer uitgespeeld. Wel appart toch? Ik heb dat al een stuk of tien keer gehad. Voornamelijk in San Fierro. Eigenlijk was het daar altijd bij de kruising voor de ZIP (Downtown). Ook heb ik wel eens gehad dat ik vast kwam te zitten op de vangrail. Mijn auto was gewoon rechtop en de romp zat van bovenaf ongeveer tot halverwege de vangrail. Ik kon dus niets meer. Maar mijn auto raakte ook niet beschadigd (ondanks er een vangrail in de romp zit). En ik heb het idee dat ze op het platteland veel agressiever rijden (rammen, van rijbaan wisselen, zonder uitkijken de bocht door gaan (zij met de buitenbocht en ik met de binnenbocht)) dan in de steden. Reageren
Math Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 -Ik probeerde zon remote charges op een politie heli te plakken ik dacht dat t onmogelijk was. Dus ik gooie die remote bom blijft hij aan de heli hangen. Zegt zon wout ineens: Ey I can see my house from here! zegt een andere agent Shut up bitch! Schoot him!! Toen schoot die heli op mij in en ik pak de remote controler en laat die bom exploderen. Toen hoorde ik een hoge bliep alsof er geen bom meer was om te laten exploderen.. vet raar dus ik dacht shit die heli kan mij nog neerschieten dus ik pak de heat seaking rocket launcher net als ik wil gaan richten explodeert die remote bom ineens xD best wel kansloos maar die heli slingert onbestuurbaar door de lucht explodeert naast mij ik bijna dood. Ik blij want ik leefde nog. Komt er een andere helikopter aan ik schiet hem neer met de rocket launcher word ik van acher beschoten door weet ik veel wat. Alsnog dood -Ik had bijna alle missies gedaan de riot is begonnen en ergens op een site staat dat de politie veel harder optreed als je dan een misdaad pleegt. Dus ik zie een oma The Jonsens House uit lopen met een tv ( jaja een oma die een tv draagt... ) Schiet ik die oma dood. En die tv zweeft gwn verder alsof die tedragen word door een onzichtbaar oma'tje. Dan vermoord ik een politie agentje, en nog een, en nog een heb ik zon beetje een heel corps omgelegt. En nog steeds geen wanted level.. terwijl de politie dan veel harder zou moeten optreden.. -En als ik een Hydra bestuur lukt het niet om achter een andere hydra te komen wat wel jammer is.. Dus ik draai me om in de hoop een heat seaking rocket te kunnen afschieten.. JAH!!! RAAK!!! even later vliegt die Hydra gwn verder zonder problemen.. Word ik neergeschoten door een andere Hydra.. Ik heb een beetje problemen met het neer schieten van andere Hydra's als ik er zelf eentje bestuur.. heeft iemand nog tips? Reageren
zezima0014 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Heb ik al meegemaakt: Ben rustig in los santos wat aan het scheuren, op de snelweg. Kom ik voorbij een grote truck, die opeens naar links gaat. Ik dan dus daar tegen, dacht ik. Maar nee, toen ik er tegen 'botste' vloog die truck ineens meters weg! Ik ging dus wat verder zien naar die truck, maar opeens ging die weg, en wat dan? Kwam net diezelfde truck eraan en ramde men achterkant! Ik gdvrdvrdmme, ik uit men auto, schiet die vent dood, en terug verder rije! Ook, ik ging is me me parachtue springe, van het hoogste gebouw van los santos. Ik dus op dat randje staan, maar wel met 3 sterretjes Komt daar een heli af, dus ik maar vlug springen. Wel, ik probeer men parachute eventjes open te doen, en dat lukt. Maar toch bleef ik dezelfde snelheid behouden. ik dus pladaf op de grond! was niet cool! Reageren
zezima0014 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 -Ik probeerde zon remote charges op een politie heli te plakken ik dacht dat t onmogelijk was. Dus ik gooie die remote bom blijft hij aan de heli hangen. Zegt zon wout ineens: Ey I can see my house from here! zegt een andere agent Shut up bitch! Schoot him!! Toen schoot die heli op mij in en ik pak de remote controler en laat die bom exploderen. Toen hoorde ik een hoge bliep alsof er geen bom meer was om te laten exploderen.. vet raar dus ik dacht shit die heli kan mij nog neerschieten dus ik pak de heat seaking rocket launcher net als ik wil gaan richten explodeert die remote bom ineens xD best wel kansloos maar die heli slingert onbestuurbaar door de lucht explodeert naast mij ik bijna dood. Ik blij want ik leefde nog. Komt er een andere helikopter aan ik schiet hem neer met de rocket launcher word ik van acher beschoten door weet ik veel wat. Alsnog dood -Ik had bijna alle missies gedaan de riot is begonnen en ergens op een site staat dat de politie veel harder optreed als je dan een misdaad pleegt. Dus ik zie een oma The Jonsens House uit lopen met een tv ( jaja een oma die een tv draagt... ) Schiet ik die oma dood. En die tv zweeft gwn verder alsof die tedragen word door een onzichtbaar oma'tje. Dan vermoord ik een politie agentje, en nog een, en nog een heb ik zon beetje een heel corps omgelegt. En nog steeds geen wanted level.. terwijl de politie dan veel harder zou moeten optreden.. -En als ik een Hydra bestuur lukt het niet om achter een andere hydra te komen wat wel jammer is.. Dus ik draai me om in de hoop een heat seaking rocket te kunnen afschieten.. JAH!!! RAAK!!! even later vliegt die Hydra gwn verder zonder problemen.. Word ik neergeschoten door een andere Hydra.. Ik heb een beetje problemen met het neer schieten van andere Hydra's als ik er zelf eentje bestuur.. heeft iemand nog tips? je moet de hydra drie keer raken voor hij crasht! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.