BigM Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik weet niet hoe, Maar ik was op een plek waar ik alleen maar Grijs zag.. Ik moest men spel herladen omdat ik er niet uit kwam ~Mission failed Sux Reageren
Nissan Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Mijn broertje was lekker granaten aan het gooien vanaf het dak van the Doherty Garage. Komt er een Tank aanvliegen die hem doodrijd. Reageren
Timske Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Ik had me N00bmode aan, dat ik niet dood kon gaan he Dus bij wang daar voor word ik aan de kant gebeukt door een auto, raad een.. Op de tram rails. Toen kwam de tram werd ik 10 minuten meegesleurd en toen kwam ik er opeens uit.. Ik pakte een auto en rende er achteraan en toen stond die om de bocht stil. Ik kon ook teleporteren maar dit was wel leuk Reageren
cavorpa Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Ik had me N00bmode aan, dat ik niet dood kon gaan he Dus bij wang daar voor word ik aan de kant gebeukt door een auto, raad een.. Op de tram rails. Toen kwam de tram werd ik 10 minuten meegesleurd en toen kwam ik er opeens uit.. Ik pakte een auto en rende er achteraan en toen stond die om de bocht stil. Ik kon ook teleporteren maar dit was wel leuk teleporten in een auto of tevoet Reageren
cavorpa Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Mijn Gekste Moment Was Toen Ik Achter volgt werdt door politie en ik zat in een onverwoestbare auto en toen ontplofter een auto en toen vliegde ik de lucht in en bleef zweven hahaa xD had jij gtasaconsole center. zoja dat is ook bij mij Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) Ik zag laatst nog iets geks: Een politie-agent in SF knalde iedereen die op de stoep liep af ! Hier een screenshot: Het bleef niet bij die twee doden, bijna dat hele groepje ging eraan ! Bewerkt: 22 augustus 2008 door GTAgangsta Reageren
Math Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik zag laatst nog iets geks:Een politie-agent in SF knalde iedereen die op de stoep liep af ! Hier een screenshot: Het bleef niet bij die twee doden, bijna dat hele groepje ging eraan ! Das vet Bij mij is het als ze schieten, schieten ze alleen op mij xD Reageren
Die Hard Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Mijn vervelendste moment was toen ik eindelijk bij San Fierro Missies was aangekomen, maar nog altijd niet wist dat een benzine-pomp ontplofte als je er tegen aan reed, ik was bezig met een missie, weet niet helemaal meer zeker welke, toen reed ik keihard met mijn Cheetah tegen die benzinepomp bij Easter Basin en toen stond er in mijn schermpje; Wasted, Mission Failed. Mijn gekste moment was toen ik in mijn getunede Blista Compact langs Doherty reed en een agent achter zo'n mannetje aan het rennen was, ik stap uit, sla die agent dood en vervolgens zie ik mijn mooie blauw-witte Blista Compact keihard langs me heen scheuren. Ik omkijken, en mijn Blista Compact was foetsie. BASTARD! Mvg, Die Hard Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 24 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2008 Mijn vervelendste moment was toen ik eindelijk bij San Fierro Missies was aangekomen, maar nog altijd niet wist dat een benzine-pomp ontplofte als je er tegen aan reed, ik was bezig met een missie, weet niet helemaal meer zeker welke, toen reed ik keihard met mijn Cheetah tegen die benzinepomp bij Easter Basin en toen stond er in mijn schermpje; Wasted, Mission Failed. Mijn gekste moment was toen ik in mijn getunede Blista Compact langs Doherty reed en een agent achter zo'n mannetje aan het rennen was, ik stap uit, sla die agent dood en vervolgens zie ik mijn mooie blauw-witte Blista Compact keihard langs me heen scheuren. Ik omkijken, en mijn Blista Compact was foetsie. BASTARD! Mvg, Die Hard Toen voelde je je cker wel vern**kt door die crimineel Reageren
Die Hard Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Mijn gekste moment was toen ik in mijn getunede Blista Compact langs Doherty reed en een agent achter zo'n mannetje aan het rennen was, ik stap uit, sla die agent dood en vervolgens zie ik mijn mooie blauw-witte Blista Compact keihard langs me heen scheuren. Ik omkijken, en mijn Blista Compact was foetsie. BASTARD! Toen voelde je je cker wel vern**kt door die crimineel Ik jatte een Clover en scheurde er kei-hard achteraan, maar als ze je auto jatten gaan zij ook op volle snelheid weg, dus hij was al uit mijn zicht verdwenen. Gelukkig zijn die Blista Compact's wel goed te vinden, dus kon ik een nieuwe tunen. En er vlogen inderdaad wat scheldwoorden door de kamer. Er liep tot mijn grote opluchting nog zo'n zelfde pedestrian op straat, en daar kon ik dus mijn woede even op afreageren. Pijnlijke dood voor die gast, als er bloed uit je nek spuit. Reageren
StijnGTA Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 mijn lastigste moment begon zo: ik reed met een moto en plots zakt mijn voorwiel door de grond ik stapte af en zakte ook door de grond maar veel dieper plots was bijna alles blauw en deed mijn ventje jiust het zelfde als hij van een héél hoog gebouw afviel(dus met zijn armen rond draaien het bleef zo een miniut duren en dan viel ik plots te pletter tegen de grond waar ik door gezakt was en dan:dood Reageren
Die Hard Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Wat is dat oranje ding voor je heli? Reageren
tjippie Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 gekste moment: dat ik dacht dat bigfoot echt was whaha offtopic: raarste moment: toen ik die ''serial killer'' tegenkwam whaha, ik schrok me dood, gelijk vol met lood gepompt die gast Reageren
tjippie Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Mijn Gekste Moment Was Toen Ik Achter volgt werdt door politie en ik zat in een onverwoestbare auto en toen ontplofter een auto en toen vliegde ik de lucht in en bleef zweven hahaa xD en toen vliegde ik de lucht in vloog? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.