Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Recommended Posts

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

12

• Lance Vance Dance

9

• GTA freakje

7

• Nissan

7

Geplaatst: (bewerkt)
De helft van de Cleo3 portal Mod

Okay.. Geinig. :puh: Maar ja, ik MOD niet, dus ik zal het toch niet gebruiken.

Nu weer ontopic. :puh:

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

Ik ging een keer een goederen-trein stelen bij een treinstation in het zuiden van Los Santos. Daarna ging ik met hoge snelheid naar een brug in het noord-oosten van de stad. Die was namelijk nog gesloten omdat ik nog niet alle missies van Los Santos had gehaald. Maar nu het vreemste gedeelte: De goederen-trein die ik gestolen had, ging opeens met hoge snelheid de brug over zonder dat de trein eigenlijk automatich had moeten stoppen voor de brug omdat ie gesloten was en dat ik niet alle missies van Los Santos had gehaald. De trein ging richting Las Venturas. De politie kwam er toen aan, maar dat is normaal als je de grens oversteekt als je nog niet alle missies hebt gehaald van bijvoorbeeld Los Santos. Ik kon ook via een brug van Las Vanturas de andere stad San Fiero bereiken. Met nog steeds de politie achter me aan. Ik maakte ongeveer 6 rondjes door de 3 grote steden: Los Santos, Las Venturas en San Fiero. De lange ''rare'' rit in de goederen-trein duurde maarliefst 50 minuten en eindigde in Las Vanturas toen de trein uiteindelijk ontspoorde omdat ie veelste hard ging rijden. Ik kon ongehinderd alle gesloten bruggen over om alle 3 de steden te bereiken. Na de rit werd ik uiteindelijk opgepakt door de politie in Las Venturas.

Geplaatst:
Ik ging een keer een goederen-trein stelen bij een treinstation in het zuiden van Los Santos. Daarna ging ik met hoge snelheid naar een brug in het noord-oosten van de stad. Die was namelijk nog gesloten omdat ik nog niet alle missies van Los Santos had gehaald. Maar nu het vreemste gedeelte: De goederen-trein die ik gestolen had, ging opeens met hoge snelheid de brug over zonder dat de trein eigenlijk automatich had moeten stoppen voor de brug omdat ie gesloten was en dat ik niet alle missies van Los Santos had gehaald. De trein ging richting Las Venturas. De politie kwam er toen aan, maar dat is normaal als je de grens oversteekt als je nog niet alle missies hebt gehaald van bijvoorbeeld Los Santos. Ik kon ook via een brug van Las Vanturas de andere stad San Fiero bereiken. Met nog steeds de politie achter me aan. Ik maakte ongeveer 6 rondjes door de 3 grote steden: Los Santos, Las Venturas en San Fiero. De lange ''rare'' rit in de goederen-trein duurde maarliefst 50 minuten en eindigde in Las Vanturas toen de trein uiteindelijk ontspoorde omdat ie veelste hard ging rijden. Ik kon ongehinderd alle gesloten bruggen over om alle 3 de steden te bereiken. Na de rit werd ik uiteindelijk opgepakt door de politie in Las Venturas.

Al bekend ;)

Nog iemand heeft dit meegemaakt, geen zin om te zoeken, ik ben tam :D

:dans: MegaPilot. :dans:

Geplaatst:

Al bekend. ;)

Nog iemand heeft dit meegemaakt, geen zin om te zoeken, ik ben tam.. :D

:dans: MegaPilot. :dans:

Ja, er zijn meer mensen die dit meegemaakt hebben.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik stond laatst op een boot met 6 sterren.

Komt de politiehelikopter aanvliegen.

Hij begint op me te schieten en blaast mijn boot op.

Ik wasted en die heli stort neer :schater:

Topic bump :$

Geplaatst:
wist niet dat je trein kon stelen (ff zoeken)

Gewoon op station wachten en dan komt ie vanzelf stilstaan.

Ik heb niet echt iets geks mee gemaakt maar miss best grappig.

Ik was aan het stunten met me nrg ik spawnde een dumper voor die stunt en toen ging ik op die auto staan met dumper en vloog in de fik en toen jatte hij me nrg :(.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had een Walton van de missie Madd Dog dat ik hem moet redden.

Heb ik missie voltooid.

Walton kogelvrij voordelig.

Ga ik op de snelweg om naar de garage te gaan.

Botsen auto's op mij.

Walton overdekop en ik stap uit en ren en Walton onploft. :duh::ch::cry: .

Vervolgens pak ik me Rocket Launcher maak ik alle auto's die tegen me auto reden kapot.

En alle andere auto's.

Overal brand.

Voelen hadden ze maar niet moeten botsen :):schater:

Bewerkt: door zaahed
Geplaatst:

Ik ging eens naar een tunnel met veel auto's enzo en ik dacht dat ik een soort wegversperring ofzo zal maken ik heb dat gedaan er stonden er heel erg veel auto's en ik draai men rug naar de auto's toe en ga een eindje verder en kijk weer naar de auto's om ze op te blazen maar de helft is weg! :duh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik en mijn vriend gingen eten in burger shot en er storte een vliegtuig neer

(en ook nog op andere plaatsen gebeurde dit) dit was niet in multiplayer

Geplaatst:

Het is vooral vervelend: Ik was bezig met een missie en ik heb Sweet in me auto. de auto gaat om op de kop vlak voor een winkel. Ik stap eruit en kom er ongeluk op het gele pijltje en ik ga naar binnen. Ik loop weer terug voor Sweet en wanneer ik buiten ben ontplof ik, de auto en Sweet :schater:

Geplaatst:

Steeds weer bij de missie Riot.

Rijd ik Grove Street binnen, (niet het huizenblok met OG huizen maar ervoor)

vliegt Sweets auto spontaan in de fik :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...