KillerZero86 Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 ik wou laatst landen met dat snelle vliegtuig, en raakte daarbij iets waardoor deze in brand vloog, ik stijg weer op en de fik gaat uit! Lolik kon later gewoon nog netjus landen in las venturas Reageren
pk99 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 toen ik op de big pointy building stond ik hoorde 9 ontploffingen sprong naar beneden.met parachute dood er was gewoon niks. Reageren
lexus123 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Mijn gekste moment was toen ik voor het eerst merkte dat ik niet meer dood kon door je vallen van welke hoogte dan ook Ik zat 5 minuten lang naar dat levensbalkje te staren van verbazing... Reageren
GTA:SAN ANDREAS Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ik had een keer dat er een club helemaal vol was, ik druk op A en E tegelijk(ik kijk dus achteruit) en dan kijk ik weer naar voren, en dan is er niemand meer. Reageren
sanderth Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Ik had GTA SA Helemaal gemodXD met wat GTA IV Mods en GTA United. Toen ging ik het huis van die Diaz in en sprong ik van het dak af op de trap, ik liep naar mijn auto en stapte in. Toen kon ik niet rijdenXD liep de pc even vast en toen drukte ik dus op enter stap ik uit een taxi en wil ik naar me auto rennen. En dan... GAAT MIJN AUTO RIJDEN!!XD Dus ik nog meer rennen. Toen sprong ik en ging hij achteruitXD Dus toen ging ik weer rennen reed de auto vooruit, toen ging ik gewoon lopen ging de auto stilstaan toen drukte ik RShift in ging mijn auto weer naar voren. Toen drukte ik LShift in ging mijn auto achteruitXD Ik heb nog wel een filmpje alleen gemaakt met hypercam. Sander. P.S. Ik kan het niet uploaden op youtube, weet niet waaromXD Vandaar dat ik hem als download beschikbaar stel! EDIT: Ik had ook wel eens die bekende GTA VCS bug gezien dat auto's onder een brug hangenXD dus ik schoot er op en toen viel die auto op een andereXD Bewerkt: 13 december 2008 door sanderth Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 ging met een hydra naar grant brige. sprong op redelijke hoogte eruit en lande precies op het topje van de brug. sprong daarna naar beneden om zo te landen in het water. land ik net precies op een boot. en ja dan ben je dood. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Al een hele tijd geleden zat ik bij GTA SA op een tram met een minigun en de cheat auto's vliegen aan. Toen begon ik te schieten en een auto reed heel hard weg. Toen ging die auto vliegen en knalde tegen de garver bridge aan. Hij stortte recht naar beneden en trok weer op. Hij vloog toen uit het beeldbereik en wat er verder gebeurde weet ik niet meer. Reageren
giepske Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 ik was eens in het water gevallen en ik zag bubels dat bleek dat hij een scheet liet Reageren
Honkbalpet Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Ik was een keer voor de lol Burglary-missies aan het doen. Ik ging net zo lekker, 4 huizen helemaal leeggemaakt, toen ging ik naar buiten en toen hoorde ik het geluid van een vliegtuigmotor inzakken... Dat vliegtuig kwam boven om m'n Boxville terecht en ik werd zelf ok nog eens geraakt... Ik had ook een keer dat er een verkeersopstopping kwam en er zat een auto klem tussen de slagbomen van de spoorwegovergang... die werd door de trein een tunnel ingesleept. Reageren
ceejay Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 ik ging eens basketten en ik gooide de bal weg ik vond hem niet meer en zoeken zoeken zoeken en ik besloot om te stoppen met zoeken en plotseling komt die basketbal op mijn hoofd geland en de helft van mijn hitpoints zijn weg Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik had eens net een wagen getuned, ik reed ermee naar de ZIP winkel in LS voor wat kleren te kopen. Toen ik weer buiten kwam storte er ineens een vliegtuig neer op een paar auto's voor de mijne, en die ontplofte allemaal, wat een kettingreactie veroorzaakte. Toen was mijn auto aan de beurt ... KABOOM, neeee xD Reageren
wes-vercetti Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 ik was dus in de buurt aan rondrijden van madd doggs crib toen ik ineens vol geraakt werd door een rustler of hoe die ook heten zo'n spitfire lol al me wapens en zooi weg Reageren
GTAGangPlayer Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Mijn gekste momenten waren toen ik de missies moest waar je je gangs erbij moest halen in de auto, als ik wegreed sprongen ze opeens uit de auto en schoten ze opmij .En als ik even een sport wagen parkeer om te schieten zie ik steeds een ouwe oma de auto stelen. Nog meer lol in de game want als ik loop door de straat is er weer een bug waardoor de mensen de grond in zakken en als na een paar seconden weer omhoog komen zie ik ze dood lopen, dus ze liggen op de grond en lopen en als ik mik zie ik dat ze dood zijn, vond ik wel een rare bug maar tog veel LOLZZZZZZZ Reageren
wes-vercetti Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 dat had ik net er waren weer van die gang wars aan de gang ma ik had dus 1 ster en ik hoorde steeds sirene en zag ook wel een auto rijden maar die was leeg ik denk wtf..?? ik doorlope lege politie wage achter me aan rijde vaag was dat srry geen pics was op de ps2 Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Ik had wel eens de burgarly missies gedaan, ik had veel uit de huizen gegapt. Even later vond ik het genoeg, ik dacht, dit is vast genoeg voor de oneindige sprint, ik rij in mijn boxville naar de aflevergarage, tot ik ineens een vliegtuig hoorde, ik dacht Shit! die stort op mij neer! Nee, ik had geluk, hij storte op een gebouw achter me neer, dus ik werd niet geraakt. Even later ben ik bijna bij de garage, hoor ik weer een vliegtuigSound, en knal! precies op mijn Boxville. Och dan ben je kwaad. Bewerkt: 23 december 2008 door Dark_Zemy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.