the-strip Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 ik had is een keer dat ik jetpack cheat dee in ganton gymzaal en toen kwam ik in zoon op het plafanond uit en toen sprong ik en toen zag ik een zwarte ruimte Reageren
.Corneria. Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) ik had is een keer dat ik jetpack cheat dee in ganton gymzaal en toen kwam ik in zoon op het plafanond uit en toen sprong ik en toen zag ik een zwarte ruimte dat is de ganton gym glitch erg leuk hoor! -->klik hier is<-- Bewerkt: 26 december 2008 door corneria Reageren
ComKwak Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Toen ik het spel net had en op een BMX ging bunny-hoppen knalde ik niet trgen een hek maar kwam ik erin vast te zitten, was kennelijk nog niet geladen. Ik keek er toen heel vreemd van op en enige oplossing was spel opnieuw laden, inmiddels kijk ik van dat soort dingen niet op. Bewerkt: 26 december 2008 door ComKwak Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Ik zat in San Fierro Vallet missies aan het doen, toen opeens er een Rustler vlak voor m'n neus neerstortte! Hij was waarschijnlijk tegen een wolkenkrabber aan gevlogen. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 De begin missie van San Andreas, en dit moet mij natuurlijk weer overkomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.