Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik was op de snelweg v. San Fierro aan het rijden, ineens druk ik perongeluk op R1 en slip ik, er onstond een grote kettingbotsing (mss wel 25 auto's) Ik heb rap ff een granaat gepakt en hem gesmeten tegen de auto's, dat was wel ff fun 8)

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

12

• Lance Vance Dance

9

• GTA freakje

7

• Nissan

7

Geplaatst:

1 van mijn leukste momenten was toen ik met mijn vriend in een helikopter in san andreas zat,

ik stapte uit de helikopter maar ik werd onmiddelijk gedood want ik zal tussen de propellers.

Geplaatst: (bewerkt)

Een bizar moment uit San Andreas: MP

Ik zat met een Finse kerel in een helikopter (Protect The President Mode, wij waren Security), en wij zaten

achter een andere heli (Eentje van het terroristen team) aan.

Ik stuur naar rechts, waarna die andere helikopter ook ineens van rechts komt.

We kregen dus een botsing, en onze helikopters stortten neer.... precies op de president. :-(

Bewerkt: door Silverbyte
Geplaatst:

ik had de politie achter me aan (4 sterrren) en ik schoot met een sniper de kop van de wout kapot,zijn kop was weg en lichaam bleef nog. dus ik wegrennen kom die zelfde politieagent aan hij reed gewoon achter me aan terwijl die dood was.ik vond dit echt raar zeg :?:?:?

Geplaatst:

Een keertje had ik multiplayer met een vriend gedaan in SA. Zoals altijd kl*ten we bij elkaar en roeien we elkaar uit :puh: Toen gingen we samen in een auto en bij de zee stapte ik uit. Mijn vriend bleef in de auto en kon er niet meer uit en de auto ging steeds dieper het water in. Op het allerlaatste moment toen die nog heel weinig lucht had, kwam hij eruit en hij zwom nog net naar boven en haalde het!

zo dat was het :cya: als ik nog meer dingen heb post ik weer hier ;)

Geplaatst:

ik heb een keer gehad dat ik met een motor van een wolkenkrabber spong en t overleefde lol :bonk::bier:

Hoe kom jij in vredesnaam met een motor op een wolkenkrabber? :?

je moet gewoon je moter in het blauwe pijltje rijden...

dan kom je boven.

Geplaatst:

ik had een hele gang gemaakt [7 gasjes] toen ik ging racen in dat stadion vlakbij grove street, en al die gastjes staan dan op de baan!!! worden allemaal overreden natuurlijk...:puh::P

Geplaatst:

ik heb een keer gehad dat ik met een motor van een wolkenkrabber spong en t overleefde lol :bonk::bier:

Hoe kom jij in vredesnaam met een motor op een wolkenkrabber? :?

Je kan dat doen hoor, op het hoogste gebouw in LS, het ster-vormige gebouw.

Maar ik heb het eens gedaan en niks van schade aan mij, mooi in de bloembakken geland. :puh:

Geplaatst:

Wat ik iets heel raars heb meegemaakt is, ik denk een fout in mijn spel maar alle balls en vagos kwamen allemaal naar Gantom, echt heel raar, ik moest ze allemaal doodmaken maar ze kwamen iedere weer dat

mijn rank 90148 is geworden (Big Homie).

Toen heb ik SA uitgezet want dat overleefde ik echt niet :puh:

Geplaatst:
Wat ik iets heel raars heb meegemaakt is, ik denk een fout in mijn spel maar alle balls en vagos kwamen allemaal naar Gantom, echt heel raar, ik moest ze allemaal doodmaken maar ze kwamen iedere weer dat

Ik denk niet dat dat een fout is tenzij je 100% territory under control hebt oftewel: Alle plekken die je moet veroveren groen ;)

Geplaatst:

Ik denk niet dat dat een fout is tenzij je 100% territory under control hebt oftewel: Alle plekken die je moet veroveren groen ;)

Nee hoor het is echt waar en ik heb geen 100% control :)

Geplaatst:

Ik verveelde me net en ging vrolijk met mn bazooka op mensen schieten. Uiteindelijk had ik 4 sterren, toen schoot ik de bestuurder van een politie wagen dood. Na een minuut ging die politie auto opeens rijden! Ik wist niet of er iemand in zat, ant er zat een ster in de ruit, dus ik weer schieten naar de bestuurder plek. Toen stond ie weer even stil, en opeens uithet niets ging hij weer rijden met een bocht naar achter. Toen ben i ker naartoe gelopen, en er zat echt niemand in!

Heel apart

Geplaatst:

Wat ik ook heb meegemaakt, een zwerver in Ganton was ladderzat en dronken en ging kotsen.

En later kreeg hij een orgasme en later wat deed hij........aan zijn ballen krappen.

Geloof je me niet?

Hier zijn de screens:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...