Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit kun je niet rekenen tot een 'gek moment', aangezien

hier de 'Space Einstein All In One Mod' voor gebruikt is, die heeft verschillende functies, waaronder

het kotsen en plassen.

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

12

• Lance Vance Dance

9

• GTA freakje

7

• Nissan

7

Geplaatst:

Mijn gekste moment is: Er stortte een vliegtuig op me, en ik leefde nog! ik snel opstaan en wegrennen. Alleen het vliegtuig was al eerder ontploft dan ik dacht. :klap: Ik was dood. Ik kom uit dat ziekenhuis en opeens komt weer een vliegtuig op me. Nu bleef ik wel leven :sigaar:

Geplaatst:

Mijn gekste moment is toen ik 6 sterren wanted level had. Toen kwam er geen een politie agent of voertuig naar me toe. Nergens waren die. Ik ging gewoon vrolijk veder rijden. :cab: Dit was gisteren. :bonk:

Geplaatst:

Ik had net een cheetah gevonden na lang zoeke in san fierro ga ik even naar de kledingwinkel

En wat denk je komt er ineens een gast recht voor en jat mijn cheetah :cry::cry:

Geplaatst:

ik had ook een keer wat leuks mee gemaakt, ik was op de mount chilliad een beetje aan het rond racen, kwam er op een een vliegtuigje over me heen en die raakte me op een haar na, dus ik blij dat hij me nier raakte, alleen dat vliegtuig knal even verder op tegen een boom, ik kan niet meer stoppen en rij met volle vaar op dat vliegtuig af....... en dat vliegtuig ontploft... ik dood.

Geplaatst:

Ik had eens een auto gejat uit San Fierro, voor de export.

Toen was ik na lang rijden eindelijk bij die kraan, ik stap in die kraan, zie ik opeens mijn auto wegrijden! :?:{

Bleek er de hele tijd iemand naast me te hebben gezeten in die auto.

Dat zag er wel even vreemd uit

Geplaatst:

mijn gekste moment was net met sa-mp k stond met heel veel man op dat hoge gebouw in ls we jumpen allemaal met para en ineens zijn de paras weg dus iedereen valt te pletter

Geplaatst:

Ik maakte net weer iets raars mee ;l

Ik zag net een paar politie auto's staan om een paar andere auto's, één van die politie agenten wou weer in zijn wagen stappen, maar ik wou zijn auto dus trok ik hem eruit en ging rijden, ik wou ff naar achterkijken zag ik opeens dat er nog een politie agent dood in de wagen zit :cab:

Net alsof ie in slaap was gevallen.

Screen zit in de bijlage.

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry voor het volgende offtopic:

Het is normaal dat ie blijft zitten. Als de auto stilstaat en je schiet iemand door zijn hoofd dat valt ie eruit, als hij rijdt en je schiet hem dood dan blijft hij naar voren hangend in z'n auto zitten. Als de auto heel traag rijdt dan gebeurd hetzelfde als dat hij stilstaat...

Mvg,

VWO-er

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

ik heb gisteren wat tofs meegemaakt: ik had zin om wat gastjes te killen, na een stuk of 50 :puh: kill ik een gastje op die ene brug naast die spoorbrug alleen gaat deze niet dood :bonk: althans hij is dood maar kan nog wel lopen zeg maar... vreemd (maar dat komt wel vaker voor) dus dat gastje loopt de hele brug 3x op en neer, en ik ondertussen met rockets met granaten met molotofs hem bombaderen, en hij blijft maar rennen, maar ik dacht ik geeft niet op neehee, ik volg hem net zo lang tot dat ie dood is. Na hem ongeveer 5minuten te achtervolgt hebben, struikelt hij opeens :? zomaar terwijl het op een vlakke weg was, en toen was hij pas echt dood... vreemd

Geplaatst:

Geheel toevallig maakte ik gisteren

iets soortgelijks mee.

Ik zat achter een boer in een Walton aan.

Ik klim via de achterbak naar de vooruit, en schiet een paar keer op de ruit, de man

'verliest' zijn hoofd, en rijd vervolgens vrolijk verder (Ja, dat gebeurt wel vaker).

Het gekke was dat, toen ik hem het water induwde, hij rustig in zijn auto bleef zitten, die

langzaam maar zeker naar beneden zonk.

Toen pakte ik de minigun erbij, opende het vuur, waarna de auto -hoe raad je het zo- explodeerde.

Grappige was dat die vent daarna nog steeds vrolijk rechtop zat. :{

En toen was ik het zat, en ging ik weer verder.

Geplaatst:

ik stond gister op de mount chiliad, boven op de top bij die ramp.

ik toetste een cheat in...

ben ik dood! blijk ik van de ramp afgevallen te zijn!

mijn linker joystick (speel op de ps2 :*D ) zat een beetje vast

dus cj loopt er zo van af!

heb ik wel meer.....

Geplaatst:

Ik had ook iets raars.

Ik rende zo in een straat vlakbij Grove Street en toen liep ik tegen een huis aan.

Mijn spel stond toen heel even stil en opeens was ik 2 straten verder :bonk: .

Bug??

Greetings,

TH3 R34P3R

Geplaatst:

ik deed de missie management isseus en zag dat er een voetganger met zijn lichaam in de grond zat en hij liep gewoon met zen hooft boven de grond verder

:bonk: gek he

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...