SimmerALPHA Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Ingehaald door een achteruitrijdende truck (zonder dat er een ongeval ofzo was). Reageren
martje Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 polities die steeds overal tegen aanknallen zonder dat iemand ze opjaagt enzo Reageren
Dx11 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Gister heel veel meegemaakt dat de politie mij aanrijd, en dan vervolgens heb ik 1 ster... nog iets, ik reed echt heel hard op een motor, tegen het verkeer in en zag niks op me af komen, in 1x vlieg ik van me motor af, was er zomaar een heftruck voor me neus gespawnt, zo hard ging ik Reageren
shootama Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 k reed is een keer mount chilliad op, bijna boven ramt er ineens een rustler op m'n dak en toen was ik dood. op mount chilliad en omstreken heb ik dat al heel vaak gehad van een neerstortend vliegtuig trouwens. of ik sprong van dat ene hoogste gebouw in LS af met parachute, ik laat dat ding uitklappen, ik dacht dat het wel lekker ging... maar nee de parachute klapte uit en ik stortte met de zelfde snelheid als zonder parachute zo met mn bek op de snelweg Reageren
SA_11 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik sprong uit het vliegtuig deed de parachute open maar ik zag niet een parachute maar hij deed wel alsof hij een parachute vasthad en toen viel die dood. Al mijn wapens weg Reageren
martje Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 jA ik werd achtervolgd door de politie dus ik dacht ik ren de pizzaria in, en toen kon ik de agenten gijzelen en dood schieten hahahahaha Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 jA ik werd achtervolgd door de politie dus ik dacht ik ren de pizzaria in, en toen kon ik de agenten gijzelen en dood schieten hahahahaha Wat bedoel je?Polities gaan niet mee hoor, als je een pizzeria inloopt Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Ik heb weleens rare gekke agenten gezien echt raar. En eng ook die ogen. Reageren
qbdown Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) Toen ik mijn getunede auto uit de garage reed toen... reed er keihard een ambulance tegen de zeikant van de wagen aan De wagen sloeg over de kop...en kaboom! Bewerkt: 14 februari 2007 door Robbin237 Reageren
martje Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 jA ik werd achtervolgd door de politie dus ik dacht ik ren de pizzaria in, en toen kon ik de agenten gijzelen en dood schieten hahahahaha Wat bedoel je?Polities gaan niet mee hoor, als je een pizzeria inloopt dat dacht ik ook, maar als je even achter de balie staat staat de politie binnen met de handen omhoog, probeer maar eens Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Eeen keer ging ik pracahute springen in shamal toen storte er inneens zon 5 vliegtuigen neer Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ik ging ook parachute springen maar toen ging mijn parachute maar niet open. En knalde ik keihard op de grond en toen wasted. Reageren
Verrity Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Mijn raarste moment was dat ik een AT-400 (Een dikke vette Boeing ja!) Wist te landen op de top van Mount Chiliad zonder 'm te schaden! Dat ik mijn Cheetah van Mount Chiliad wist af te pleuren en ook weer op de wielen terecht te komen op de Snelweg Bij het opstijgen van SFA knalde een jachtvliegtuigje tegen me op ik pleurde dat ding ontplofde Dat ik een DILDO vond in het LS Politiebureau (JA INMIDDELS BEKENT ) Maar toen wist ik niet van deze stie En ik had echt zoiets van Wat doet dit hier? Reageren
iamyourghost Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 mijn gekste moment was toen ik op het platteland ging lopen een boer zag op een sanches en ging naar hem lopen en opeens stopte hij en volgde me na een paar minuten maakte ik hem dood Reageren
GTA_XP Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) een keer moest ik zo hard lachen want: Bij de ene grote fly-overs naast de hoogste gebouw in LS, nou ik viel naar beneden naast die hoogste gebouw, zag een jongedame lopen op een snelweg. Ze liep maar gewoon, paar seconden kwam er keihard een taxi haar overrijden De jongedame werd vervolgens ontzettend platggereden toen er veel meer wagens aankwamen walsen!! ik kwam echt niet meer bij van het lachen!! Bewerkt: 10 april 2007 door hooligun Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.