Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Recommended Posts

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

12

• Lance Vance Dance

9

• GTA freakje

7

• Nissan

7

Geplaatst:

Gister heel veel meegemaakt dat de politie mij aanrijd, en dan vervolgens heb ik 1 ster...

nog iets, ik reed echt heel hard op een motor, tegen het verkeer in en zag niks op me af komen, in 1x vlieg ik van me motor af, was er zomaar een heftruck voor me neus gespawnt, zo hard ging ik :puh:

Geplaatst:

k reed is een keer mount chilliad op, bijna boven ramt er ineens een rustler op m'n dak en toen was ik dood.

op mount chilliad en omstreken heb ik dat al heel vaak gehad van een neerstortend vliegtuig trouwens.

of ik sprong van dat ene hoogste gebouw in LS af met parachute, ik laat dat ding uitklappen, ik dacht dat het wel lekker ging... maar nee de parachute klapte uit en ik stortte met de zelfde snelheid als zonder parachute zo met mn bek op de snelweg :ch:

Geplaatst:

Ik sprong uit het vliegtuig deed de parachute open maar ik zag niet een parachute maar hij deed wel alsof hij een parachute vasthad en toen viel die dood. Al mijn wapens weg :?

Geplaatst:

jA ik werd achtervolgd door de politie dus ik dacht ik ren de pizzaria in, en toen kon ik de agenten gijzelen en dood schieten hahahahaha ;)

Geplaatst:
jA ik werd achtervolgd door de politie dus ik dacht ik ren de pizzaria in, en toen kon ik de agenten gijzelen en dood schieten hahahahaha ;)
Wat bedoel je?

Polities gaan niet mee hoor, als je een pizzeria inloopt

Geplaatst: (bewerkt)

Toen ik mijn getunede auto uit de garage reed toen... reed er keihard een ambulance tegen de zeikant van de wagen aan :bonk: De wagen sloeg over de kop...en kaboom! :-(

Bewerkt: door Robbin237
Geplaatst:

Wat bedoel je?

Polities gaan niet mee hoor, als je een pizzeria inloopt

dat dacht ik ook, maar als je even achter de balie staat staat de politie binnen met de handen omhoog, probeer maar eens

Geplaatst:

Ik ging ook parachute springen maar toen ging mijn parachute maar niet open. :ch: En knalde ik keihard op de grond en toen wasted. :duh:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Mijn raarste moment was dat ik een AT-400 (Een dikke vette Boeing ja!:duh:) Wist te landen op de top van Mount Chiliad zonder 'm te schaden! :dans:

Dat ik mijn Cheetah van Mount Chiliad wist af te pleuren en ook weer op de wielen terecht te komen op de Snelweg :puh:

Bij het opstijgen van SFA knalde een jachtvliegtuigje tegen me op ik pleurde dat ding ontplofde :dans:

Dat ik een DILDO vond in het LS Politiebureau (JA INMIDDELS BEKENT :duh: ) Maar toen wist ik niet van deze stie :duh: En ik had echt zoiets van Wat doet dit hier? :?

Geplaatst:

mijn gekste moment was toen ik op het platteland ging lopen een boer zag op een sanches en ging naar hem lopen en opeens

stopte hij en volgde me na een paar minuten maakte ik hem dood

Geplaatst: (bewerkt)

een keer moest ik zo hard lachen want:

Bij de ene grote fly-overs naast de hoogste gebouw in LS, nou ik viel naar beneden

naast die hoogste gebouw, zag een jongedame lopen op een snelweg.

Ze liep maar gewoon, paar seconden kwam er keihard een taxi haar overrijden :klap::klap::schater::schater:

De jongedame werd vervolgens ontzettend platggereden toen er veel meer wagens aankwamen walsen!! :eten::klap:

ik kwam echt niet meer bij van het lachen!!

Bewerkt: door hooligun

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...