Jump to content

Jouw gekste en vervelendste momenten in San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik liep over het platteland toen ik een vliegtuig zag in de lucht. Ik pak mijn hitte seeker bazooka en knal erop. Op het zelfde moment vloog er een ander vliegtuig onder. Het vrak viel op het vliegtuig en het 2e vliegtuig storte neer. Ik volgde de route met mijn camera maar het viel rect op mij, toen het zo'n 1 meter van mij was trok ik. Is mijn mooiste kiekje tot nu toe

• Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA_XP

12

• Lance Vance Dance

9

• GTA freakje

7

• Nissan

7

Geplaatst:

Tja...k'heb wel honderden voorbeelden...dingen van missies dan maar.

-Bij de eerste missie dat je met je homies moet fietsen, maakte ik Big Smoke m'n homie, lietten we onze fietsen daar gewoon staan om met de motor verder te gaan. Ryder ging alvast vooruit, maar Sweet bleef de rest van de tijd gewoon bij dat skatepark staan! (op z'n fiets)

-Bij Wrong Side of the tracks ging ik alvast voor de trein uitrijden om er later met m'n jetpack op te stappen, dus ik en BS wachten, maar Big Smoke gaat op die rails staan wachten :ch: Dus ik dacht sh...shoot Big Smoke wordt met volle snelheid platgereden...maar er stond geen Mission failed dus ik vloog op de trein en schoot hun dood, en ging weer terug en BS had het gewoon overleefd! Terwijl ik z'n botten hoorde kraken (overgewicht is niet altijd een nadeel dus q:þ)

-Nou kom je in Grove Street (bijna??) nooit vliegtuigcrashes tegen, maar wat mij overkwam...

Ik had die missie dat je Sweet en z'n wijf moet redden van verhoepsasade GSOGs en toen in de laatste cutscene, zegt Sweet "Hey, I got unfinished business, big love...". 1 seconde voor de cutscene eindigt, land er een helikopter bovenop Sweet en op precies hetzelfde moment dat de cutscene eindigt ontploft de heli, dus hij onploft NET niet in de cutscene, en Sweet is nu al weggespawnt, anders was ie dood, dus pfieuw ik had geluk q:þ LOL

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de Super Bunny Hop cheat ingetypt op m'n SA PS2 versie,en ik viel met me fiets op een ped _0_

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:

Nu de mijn!..

Laatst reed ik met een Journey (Mega camper) de Mount Chyliad op,en toen ik boven was scheurde ik er kei hard af.En daarna kwam ik een een bos gedeelte van de Mount dat ik nog nooit6 had gezien! :roll:

Geplaatst:

laatst sprong ik uit een vliegtuig met een parachute.

ik klapte hem niet uit want er was een zee onder me.

toen ik in het water kwam bleef in de zelfde houding als in de lucht ( zoals hij naar beneden donderd met een para. )

en CJ bleef in die houding, ook alsof er wind was

ik heb kapot gelachen :D

M.I.

Geplaatst:

ik was eens aan het rijden in Los Santos en daar zie ik opeens een motor in de grond die daarna ook verder rijdt, je kan nog net de bovenkant zien, heel raar :Y

Geplaatst:
laatst sprong ik uit een vliegtuig met een parachute.

ik klapte hem niet uit want er was een zee onder me.

toen ik in het water kwam bleef in de zelfde houding als in de lucht ( zoals hij naar beneden donderd met een para. )

en CJ bleef in die houding, ook alsof er wind was

ik heb kapot gelachen :D

M.I.

Ik heb daar wel eens over gelezen.

(ik geloof GTASanandreas.com) De skydive underwater bug.

Is heel moeilijk om te krijgen.

Hoe dan ook. Mijn gekste moment was dat ik met een mountain bike van mount chiliad afsprong. ik lande uiteindelijk in het water maar het was wel lachen. Je fiets zou in elkaar moeten zakken bij zon val.

:schater::schater:

Geplaatst:

Ik zat net met SWAT teams achter me aan te racen over de Julius Thruway, ik kijk even achterom en zag een van de twee politiehelikopters tegen een brug over de snelweg vliegen! :schater: Dat zorgde ook nog eens voor een gigantische ontploffing. :schater:

Geplaatst:

Ik ging van de hoogste gebouw in LS naar beneden donderen!!!!

Toen deed ik mijn para open maar hij ging dezelfde snelheid donderen als zonder.

Dus CJ viel keihard op zijn bek!!! :D:clown:8);)

Geplaatst:

Wat ik toch een vreemd moment vond was toen ik de flying cars cheat aan had. Iemand jatte mijn auto waar ik net mee geland was en hij vloog zo de lucht in...

Gratz,

Boris H.

Geplaatst:

Ik ramde tegen een motor en die gasten vlogen er af. Ik stapte uit en vermoorde de bestuurder. De 2e zitter liep naar de motor en ik ook. We ginnen tegelijker tijd zitten (die gast aan het stuur!!). Ik kon wel niet schieten (alleen als ik opzij keek). Was wel vet die gast reed voor, mij

Geplaatst:

Mijn grappigste moment was dat, ik een stuk of 10 homies rekruteerde. Ik liep samen met hun naar een brug in Mullholland, toen sprong ik van de brug af en alle homies deden precies hetzelfde, haha :puh: ze vielen allemaal te pletter, ze kenden het spreekwoord niet: Als hij van de brug afspringt doe jij dat dan ook? :puh:

Geplaatst:

Ik was ook met 2 spelers aan het doen pas geleden met een maat, en we stonden op de steiger van het strandje Fisher's Lagoon. Het stormde ook. Ineens kwam er een speedboot aangevaren en die klapte met veel geweld tegen de steiger aan terwijl we erop stonden. Was wel geinig, alleen de grote letters wasted in beeld :S

Geplaatst:

een van de gekste momenten was dat ik alle raceauto's eindelijk had verzameld, getuned in die racetunegarage en allemaal opgebergt in de garage met coole paintjobs, toen ik eens kwam kijken zag ik dat al m'n autos witgewassen waren, ze hadden geen kleur meer, de rest zat er nog op maar ze waren volledig wit

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...