Agent Kellerman Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 (bewerkt) Welkom op het forum! Ontopic: Dat ik werd overeden door 3 vrachtwagens achter mekaar Bewerkt: 19 april 2007 door Agent Kellerman Reageren
Big Playahh Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 ik kwam met mijn motor op de pootjes terecht DOOD! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Een motorguy trok mij uit mijn wagen. Cj was dood, de motorguy had een pistol bij en ik maar een kleine hp-tje Reageren
Jantje III Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Dit is die van mij net zon 5 minuten geleden gemaakt. Bewerkt: 24 april 2007 door Jantje III Reageren
profile Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Ik zag ooit eens een man met drie armen en twee hoofden. Het was een glitch denk ik.Twee mensen door elkaar gemixt Reageren
Big Boss Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 (bewerkt) Dit moet je echt eens proberen! Ga naar een of ander ziekenhuis en ga wat herrieschoppen totdat je drie sterren of meer hebt. Er komen nu helikopters, knal ze allemaal uit de lucht. Ga dan dood. Als je zes uur later uit het ziekenhuis komt, ligt er nog altijd een ontploft helikopter voor je neus. Edit: Nog een gek moment. Een hele straat links van CJ' garage was ineens unsolid geworden. Dus ik val in de Blue Hell en dan spawnt het spel je gewoon op straat op precies dezelfde plek als waar je er in ging. Resultaat: CJ bleef maar vallen en vallen ... Bewerkt: 26 april 2007 door Big Boss Reageren
Jopper47 Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Nou... Ik ging un keer met Catalina een missie doen en ik moest best ver rijden, dus ik deed de ''auto-vlieg'' cheat, toen we bij het dorp aankwamen sprong ik uit de auto met een parachute en Catalina viel (zonder parachute natuurlijk) ook uit de auto. Toen ze met knal tegen de grond aan beukte was ze niet dood!!! Ze had geen eens een schrammetje!!! Van J.V Reageren
Suburban Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 ik heb geen pic. maar wel iets raars. ik was in de Well Stacked, zit er een vrouw aan tafel. ik schiet op iedereen, en de vrouw dee ik als laatst. ik schoot 5 rounds van me M4 op haar, 20 snatchels, bazooka ( vul maar aan ) en ze was nog steeds niet dood, niet eens bloed toch wel leuk zo'n dummie Reageren
Gino99 Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik heb nog een leuke!.Als je de Cheat ripazha doet dan gaan de auto's vliegen.Nou laats ging ik lekker vliegen en toen toetste ik hem nog een keer in,en toen vloog ik meteen naar beneden.Alleen de voor bumper en de deur was beschadigt Reageren
Twister24 Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Toen ik Poppetjes van de Ballas gang tegen kwam in het jonhsonhouse!!!!!!!! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 mijn hydra was bijna kapot dus ik zet hem in ''helicopterstand'' en ik had politie achter me aan. komt ineenkeer zo'n police maverick tegen me aan vliegen mijn hydra ontploft haha. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik stond nog eens op het randje van de steiger bij Palomino Creek, daar beneden. Het regende en het onweerde. Ik ging dus naar het randje toe en ineens komt er een speedboot tegen de steiger aangevaren! Die speedboot ontplofde en ik dood! Reageren
Mb. Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Agent doodschieten als hij in zijn auto zit. Headshot dus. Dan de auto jatten, trek je een hoofdloze agent eruit waar nog allemaal bloed uit komt, en gaat CJ tegen hem praten Reageren
GTA freakje Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 ik stond met de get CJ high and drunkmod tussen mijn homies te roken. er stond er een met bier bij en zei een van die homies: what is that shit you drinkin. en stond ik een keertje in de hunter quarry missies te doen. stort er een vliegtuig voor mijn neus neer. Reageren
davesanandreas Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Ik liep een keer op die berg in SF te banjeren en toen zag ik een ontploft vliegtuig op een gebouw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.