King Room Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 In welke map moet je ook alweer de brushes plaatsen die je hebt gedownload!? KING ROOM Reageren
RonaldVC Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Het maakt eigenlijk niet uit waar je je gedownloade brushes opslaat, want je kan ze overal vandaan laden vanuit PhotoShop. Ik heb ze bijvoorbeeld in een mapje staan in mijn documenten. Zie screen: BTW: Dit had je ook in de PhotoShop Guide kunnen vinden, of in de PhotoShop Helpdesk kunnen vragen. Succes! Reageren
King Room Geplaatst: 10 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Waar kan je ze alweer downloaden ik moet mooie brushes hebben maar die staan in al in photoshop zelf!! Kan iemand mij helpen? Reageren
Goliat Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Als je die mooie brushes al in PS hebt staan dan kun je ze toch gewoon in een lijst selecteren (als je de brush tool hebt geselecteerd) en gebruiken? Of bedoel je dat niet.. Brushes download je op >Deviantart< Reageren
Tunix Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 En als je de brushes hebt opgeslagen en geladen in Photoshop, kan je dan de brushes die je gedownload hebt (de bestandjes zelf) gewoon verwijderen zonder dat de brush uit Photoshop wordt verwijderd? Reageren
.Levi. Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 En als je de brushes hebt opgeslagen en geladen in Photoshop, kan je dan de brushes die je gedownload hebt (de bestandjes zelf) gewoon verwijderen zonder dat de brush uit Photoshop wordt verwijderd? Je brushes blijven gewoon in Adobe Photoshop staan. Reageren
gammie_ Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Ik wil er nog een klein vraagje aan toevoegen. Als ik een brush download dan zet ik hem weleens op het bureaublad als ik hem dan in photshop heb geladen dan verwijder ik hem op het bureaublad. Maar blijft hij dan wel in PS of moet ik hem bewaren? Global Edit: op hieronder ''Tunix'' ik leesde wat snel, niet goed opgelet Bewerkt: 10 januari 2007 door Global Reageren
Tunix Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Ik wil er nog een klein vraagje aan toevoegen. Als ik een brush download dan zet ik hem weleens op het bureaublad als ik hem dan in photshop heb geladen dan verwijder ik hem op het bureaublad. Maar blijft hij dan wel in PS of moet ik hem bewaren?Global Ik heb net precies hetzelfde gevraagd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.