_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Ik was benieuwd wat er zou gebeuren als ik die 6 tags uit de missie Tagging up Turf van te voren zou overspuiten Er is namelijk nog vóór deze missie begint een spuitbus te halen achter 't 1ste savehuis. Ik had al eerder eerst de andere 94 gehaald en die 6 tijdens de missie. Nu dus andersom en ze waren dus weer in hun oude 'glorie' hersteld alsof ik ze nog niet had overgespoten. Maar wat wel raar is is dat ik nu meer gebieden 'zichtbaar' heb terwijl ik daar nog niet geweest ben. Nou is dit op zich niet zo bijzonder aangezien nu een groot deel van LS zichtbaar is, maar wat wel raar is is dat area 69 (no fly zone) zichtbaar is in m'n ingame-map en de gebieden daar omheen hebben nog die grijze waas erover Is dit al eens eerder gebeurd? Is 't een bekende glitch/bug? Ben benieuwd . Edit: Waarschijnlijk had ik 'n blond momentje wat ik aanzag voor area 69 is eigenlijk Green Palms met dat grote grijze vlak. Ik heb me wel eens eerder vergist dat ik dacht dat het grijze vlak de no-fly-zone was en vervolgens werd ik neergehaald boven de echte . Toch blijft het apart dat Green Palms (en niet area 69) zichtbaar is op de kaart en alles eromheen niet. Bewerkt: 5 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
peter99 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ga in area 69 tuurlijk ? oja kijk naar een lucht gat , misschien kan je erin net zoals je naar binnen moet in the black project Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) ga in area 69 tuurlijk ? oja kijk naar een lucht gat , misschien kan je erin net zoals je naar binnen moet in the black project Tja ik zou daar naartoe kunnen gaan waren het niet dat ik de missie Black Project nog nooit gedaan heb aangezien ik de vliegschool na verwoedde pogingen en een hoop frustraties nog steeds niet gehaald heb, tevens schijnt er niemand met armax mij verder te willen helpen . Helaas heeft wiki geen screenshots van de missie Black Project. Dus als je mij even duidelijk wilt uitleggen waar dat 'lucht gat' zit (ik denk eigenlijk dat jij de lucht ventilator bedoeld zoals wiki de missie beschrijft). Ik ben nl. al eens (met cheats) in dat gebied geweest maar heb die lucht ventilatie / lucht gat nog nooit gezien. Edit: Een klein kaartje met de locatie zou natuurlijk geweldig zijn. Edit2: Zie edit bericht #1. Bewerkt: 5 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Je kan een spraycan pakken voor de missie "Tagging up Turf" en alle tags al sprayen, dan krijg je gewoon de beloning ervan. Alleen als je die missie start zijn die tags weer "clean", en raak je misschien ook de beloningen weer kwijt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.