mouse Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Sorry het ging even fout met een vraag te plaatsen. maar kan iemand me helpen.... ik zoek de zwarte wagen om in te breken en kan hem niet vinden. waar wind ik die f....... wagen grrrrrrr. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) bij de sportschool in LS heb je zon wijkje daar staat ie gewoon voor de deur van een huis <_< Bewerkt: 17 november 2004 door tubs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mouse Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 bij de sportschool in LS heb je zon wijkje daar staat ie gewoon voor de deur van een huis <_< bedoel je het wijkje waar je begint Bij Sweet????? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ja daar in de buurt, daar zit kleding zaak en sport school, daar zijn allemaal van die wijkjes daar staat er 1 voor de deur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mouse Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ja daar in de buurt, daar zit kleding zaak en sport school, daar zijn allemaal van die wijkjes daar staat er 1 voor de deur Toppie kan ik tenminste spullen jatten!!!! Zijn er al mensen die alle opdrachten hebben gedaan? Ik heb alle missies al gedaan. Alleen ik heb bij de four dragons nog niet al die bommen geplaats. Ik heb wel getekend maar daarna niks meer. Die gozer belt je nog wel een keer om te vragen of je het al hebt gedaan maar wat heb ik nog niet gedaan?????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 lol ik heb bijna geen tijd ben nu op me stage, ben pas in SF :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.