Jump to content

Acer Laptop

Recommended Posts

Geplaatst:

Juist mijn kennis heeft een nieuwe laptop gekocht. :-( Ja ze hebben dus ook een Acer pc (>= zie ander topic)

Maar nu komt het leuke, op hun laptop zit een optie waarmee je kanalen kan zoek via Pinnacle 10 Wanneer ze nu kanalen gaan zoeken crashed het programma, en kan je het opnieuw opstarten en ga je weer kanalen zoeken crashed hij weer. Omdat ik het programma niet ken, vraag ik hier maar om hulp.

Bedankt alvast. :puh:

Geplaatst:

Het schijnt na wat google zoekwerk dat Pinnacle 10 nog weleens wil crashen, blijkbaar is dit met jouw Laptop nog erger.. Hier is een patch te vinden die het kan verhelpen: >Klik<

Verder moet je wel de benodigde hardware hebben(TV kaart e.d.), die is hier te vinden: >Klik<

Geplaatst:
Het schijnt na wat google zoekwerk dat Pinnacle 10 nog weleens wil crashen, blijkbaar is dit met jouw Laptop nog erger.. Hier is een patch te vinden die het kan verhelpen: >Klik<

Verder moet je wel de benodigde hardware hebben(TV kaart e.d.), die is hier te vinden: >Klik<

Bedankt Goliat ik ga het proberen.

Je hoort nog van me. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...