Koen729 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Heeft iemand enig idee hoe ik een RSS Feed (zo heet dat toch?) van mijn site kan maken? Dan bedoel ik dat ik dus bijv. hier automatisch die dingen komen te staan (ga ik niet doen hoor!) Mijn site is: www.lachuh.6x.to Bewerkt: 5 januari 2007 door Koen- Reageren
Thundercover Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Een RSS Feed is een pagina waarop je korte nieuwsberichten kan plaatsen: datum, titel, korte inhoud en een link naar het nieuwsbericht toe. Zo'n pagina, geprogrammeerd in XML, kan worden gelezen door een RSS Feedreader en overzichtelijk worden neergezet. Ik raad je aan om op deze site meer te lezen over RSS Feeds. Een RSS Feed update niet automatisch, dat moet je zelf met de hand doen. Succes Reageren
Koen729 Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Oh... ben dit topic vergeten ^^ Ik ben gestopt met die site, heet blogeiland.nl besloot te crashen ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.