Godfather Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 Weet iemand hier waar de legerbasis is op VC op wikigta kon ik het niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 Weet iemand hier waar de legerbasis is op VC op wikigta kon ik het niet vindenHieronder zie je een kaartje waarop de Fort Baxter Air Base met een rode stip is aangegeven. De legerbasis is dus op het linkereiland ten noorden van het vliegveld te vinden. Veel succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Godfather Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 Ze vinden Tommy echter niet zo aardig, je wordt doorzeeft met kogels Echter toen ik een wanted level had lieten ze me met rust, ik ben er toen heengevlogen met mn heli. Ook laten ze je met rust wanneer je een politiepak aan hebt, die krijg je na de missie waarin je met Lance een politietransformatie ondergaat en dan naar het winkelcentrum gaat om die op te blazen. Die is dan altijd te gebruiken bij een politiegebouw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.