Gta Ripper Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Max. 500x150 Render: Deze Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Deze maand nog >>> Door .Levi.: Topic verschoond.<<< Bewerkt: 14 maart 2007 door .Levi. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Als je wil doe ik wel tegen je, moet weer oefene:PStuur maar pb als het goed is Omdat darkapple al een topic heeft staan wil ik wel (ben net klaar met m'n vorige battle) Pm maar of post ff in dit topic. (Als ik mag, dan ga ik pas beginnen met hem te maken ) Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Sorry voor de lange inactiviteit, maar je mag me battelen, ik heb niet zoveel zin om een tag met die stock te maken dus: Reageren
Radio Es. Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 ik heb je een pb'tje gestuurd met mijn inzending... ps. ik heb me wel aan de eisen gehouden. succes Reageren
Radio Es. Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 BUMP! Uuuhm, Gta-ripper check jij je Pb wel eens? of geef je niks meer om deze battle? Antwoord a.u.b. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Srry maar ik stop deze battle, ik heb gta-ripper pb'tjes gestuurd, maar hij reageert daar niet op en ook niet hier, Dus het duurt mij te lang dus deze battle stop ik. Ik vind het erg jammer, maarja als gta-ripper niet reageert... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.