Pete-R Geplaatst: 5 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 Ik heb vandaag voor het eerst ( <_< ja je hoort het goed ja <_< ) voor het eerst pas gta vice city voor de playstation 2 gespeeld maar daar zag ik dat je op 1 wiel kon rijden met een motor ik wou nou vragen of dat ook op de pc ken¿¿ zo aj hoe¿¿¿ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 5 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 .. hehe dat weet ik wel http://www.freewebs.com/rick-o/MultiMedia-Keyboard.jpg daar staan *9* en *6* op als je de goed toetsenboord heb nou als je op je achterwiel wil rijden moet je .. 6 ingedrukt houden en gas geven B) en dan rij je op je achterwiel en als je met een harde snelheid gaat dan kan je op je voor wiel remmen. rem dan met pijltje naar achteren en hou 9 ingedrukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 5 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 ( kan trouwens ook met scooter ) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.