kevin software Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 hallo waar kan ik een jester vinden ik heb al op wikita gekeken maar daar staat de auto niet Reageren
Bling Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) De Jester kun je vinden in het westen van San Fierro. Hier zie je een kaartje met de exacte locatie. Tevens bevindt de Wheel Arch Angels zich hier ook vlak in de buurt, waar je de mogelijkheid hebt om een echte racemonster van deze auto te maken. Het kan inderdaad voorkomen dat de Jester daar niet altijd spawnt. Ga gewoon later een keer terug en dan zul je zien dat hij er dan wel staat. @ BoDyLoTioN: Dat Klopt. Je zult eerst de Wang Cars missies voltooid moeten hebben voordat deze mogelijkheid geunockt wordt. Bewerkt: 5 januari 2007 door Bling Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Om de jester te tune moet je toch eerst ene missie hebbe gedaan? al weet ik niet meer welke Reageren
kevin software Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 is er een spanw cheat voor? Reageren
Svenie Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Om de jester te tune moet je toch eerst ene missie hebbe gedaan? al weet ik niet meer welke Als je wilt dat de garage opengaat, dan moet je inderdaad een missie voltooien. De missie Zeroing In bood volgens mij de toegang tot de garage. Voordat je deze missie kunt spelen, moet je eerst de autozaak Wang Cars in Doherty (San Fiero) kopen. Deze autozaak kan je pas in je bezit krijgen nadat je de missie Yay Ka-Boom-Boom en de Driving School hebt volbracht. Als je nog maar net in San Fiero bent, zal dat een flinke klus worden, want de missie Yay Ka-Boom-Boom is de allerlaatste van dit deel. Edit: Kijk hier voor een gelijkaardig topic! is er een spanw cheat voor? Nee, die is er niet. Kijk hier voor alle bruikbare cheats in GTA San Andreas. Bewerkt: 5 januari 2007 door Svenie Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Jester? Neen. Na welke missie de Wheel Arch Angels opengaat? Nadat je de Driving School en Yay Ka-Boom-Boom hebt voltooid. Bewerkt: 5 januari 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.