jeroen-hanekam Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ik weet niet of het een easter egg is, ik heb geen bewijs maar ben wel zeker van ik zag. ik was met de laatste missie bezig (the end of the line). ik reed met sweet naar de bestemming toen ik onderweg iemand zag met de zelfde kleren als ik.... ik stopte meteen, en stapte uit om te kijken. en tot mijn grote verbazing was het cj... exact het zelfde. (postuur, kleding, haar, etc) nadat ik even stomverbaast naar 2 CJ's op mijn scherm heb gekeken, heb ik hem neergeschoten en ben verder gegaan met de missie. mischien iets voor tha gangsters om uit te zoeken? ik ben hem/me daarna niet meer tegen gekomen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 waarom heb je geen foto gemaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ja zo kan je ook denken dat het een foto van jou is miss is het ook een easter egg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 in het begin had ik van binco en urban de volgende kleren: zwarte tank zwarte muts grijze broek zwarte hightops later in het spel hebben de drugdealers dat ook aan. was bij mij puur toeval Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dJiMpiE Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Hoe maak ik eigenlijk een screenshot op mijn PS2 en zet hem over naar mijn computer? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Hoe maak ik eigenlijk een screenshot op mijn PS2 en zet hem over naar mijn computer? Als je PC een video-in heeft, kun je daar je PS2 op aansluiten en zo een screenshot maken. Andere optie (kan alleen met de foto's die de ingame camera maakt) is om een USB-Stick (van bijv. Datel) te kopen (ca 35 euro). Je kunt dan je savegames naar je PC via de stick overzetten en dan kun je de foto's uit de savegame halen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dJiMpiE Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Hoe maak ik eigenlijk een screenshot op mijn PS2 en zet hem over naar mijn computer? Als je PC een video-in heeft, kun je daar je PS2 op aansluiten en zo een screenshot maken. Andere optie (kan alleen met de foto's die de ingame camera maakt) is om een USB-Stick (van bijv. Datel) te kopen (ca 35 euro). Je kunt dan je savegames naar je PC via de stick overzetten en dan kun je de foto's uit de savegame halen. Dankje BrokenTable dJiMpiE B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
knows everything Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 ik weet niet of het een easter egg is, ik heb geen bewijs maar ben wel zekervan ik zag. ik was met de laatste missie bezig (the end of the line). ik reed met sweet naar de bestemming toen ik onderweg iemand zag met de zelfde kleren als ik.... ik stopte meteen, en stapte uit om te kijken. en tot mijn grote verbazing was het cj... exact het zelfde. (postuur, kleding, haar, etc) nadat ik even stomverbaast naar 2 CJ's op mijn scherm heb gekeken, heb ik hem neergeschoten en ben verder gegaan met de missie. mischien iets voor tha gangsters om uit te zoeken? ik ben hem/me daarna niet meer tegen gekomen. ja en ik heb de paus zien rondlope in een string nou goed? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 ja en ik heb de paus zien rondlope in een string nou goed? het kan toch dat er een cloon van CJ rond loopt er zijn 30 easter eggs en we weten er nog maar een stuk of 10 :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 ja en ik heb de paus zien rondlope in een string nou goed? het kan toch dat er een cloon van CJ rond loopt er zijn 30 easter eggs en we weten er nog maar een stuk of 10 :huh: Ehmm.. Gast... Er zijn helemaal geen 30 easters, da's weer zo'n fabeltje.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 Zie plaatje uit EGM ofzo : Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2004 ow sorry ik dacht dat ik dat hier een keer op het forum had gelezen :unsure: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts