leo teal Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 1 hoe krijg ik de geblokeerde mogelijkheden bij het bouwen van een nieuwe bussines 2 wat is de meest winstgevende bussines 3 heeft het zin om na missie 15/15 nog die missie te gaan doen alvast bedankt voor het antwoord Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) 1 hoe krijg ik de geblokeerde mogelijkheden bij het bouwen van een nieuwe bussines Na de missie 'From Zero to Hero' die gegeven wordt door Lance Vance is het mogelijk om naar het oostelijke eiland te reizen, genaamd het 'Beach'-gebied, of beter bekend als het 'Vice City'-gebied. Hier staan de Empire Building-sites die de types 'Drugs', 'Smuggling' en 'Robbery' bevatten. Het enige wat je hoeft te doen is een Empire Building-site met de types 'Drugs', 'Smuggling' of 'Robbery' aan te vallen, en je speelt de betreffende type vrij. 2 wat is de meest winstgevende bussines Met de types 'Drugs' en 'Smuggling' verdien je naar mijn weten het meest. Toch zou ik me niet druk gaan maken over de types die het meeste geld in het laatje opleveren, want alle types heb je nodig voor de 100%. Hoe meer bedrijven (Empire Building-sites) je in bezit hebt, hoe meer geld je verdient. Kortom: als ik jou was zou ik me druk gaan maken over de te veroveren Empire Buidling-sites in plaats van welke type het meeste geld oplevert. 3 heeft het zin om na missie 15/15 nog die missie te gaan doen Ja, in zoverre dat je nog extra geld kan verdienen. Maar voor de 100% haalt het verder niks meer uit. alvast bedankt voor het antwoord Graag gedaan! Bewerkt: 5 januari 2007 door Pietje II Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Vraag 1: Bedoel je die geblokkeerde soorten Empire Buildings? Die soorten zijn Smuggling, Drugs en Robbery. Die zijn pas beschikbaar op het tweede eiland na de missie From Zero to Hero en dan moet je die 3 soorten Empire Buildings ook veroveren. Dan zijn ze pas echt beschikbaar. Vraag 2: De meest winstgevende buisness is Smuggling. Je verdient per missie veel geld in 1 keer. Maar dit geldt alleen als je niet teveel van die smokkelwaar verliest onderweg. Alleen zijn die 6 missies zeer lastig om uit te spelen. In een van die missies moet je pakjes ophalen en dan krijg je opeens een wanted level van 4 sterren. Er zit dan ook een tijdslimiet aan vast. Voor het geheel maakt het niet echt uit welke Empire Building je gaat bouwen. Als je maar niet teveel van dezelfde soort buildings gaat bouwen. Vraag 3: Als het goed is, krijg je na 15 missies het sein dat je het maximum respect hebt in die soort. Daarnaast speel je dan een outfit vrij. Voor welke outfit je dan vrijspeelt voor welke soort building, kun je even een kijkje nemen op Wikigta. Je kunt wel verder spelen voor het geld, maar echt zin heeft het niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.