kevin software Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 hallo i heb deze progammas nodig -3ds max 7 DFF/COL scripts -TXD workshop ik heb dit hier vandaan gehaald http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12149 plaese help me Reageren
Evan Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 heey ik wil je wel helpen -3ds max 7 DFF/COL scripts: download -TXD workshop: download suc6 mzzls Evan Reageren
DaBeast Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) *Zucht* Als je moeite had gedaan om met ome Google te zoeken had je het meteen gevonden... TXD Workshop. KAM's Scripts. Volgende keer wat beter zoeken dus. Edit: Inhalen is niet netjes Evan. Edit2: Gewoon, Ik was al eerder een bericht aan het typen. Ik zeg gewoon dat het niet netjes is om voor iemand te posten als je ziet dat hij aan het typen is... Hierop reageren kan via PB. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 5 januari 2007 door DaBeast Reageren
Evan Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 *Zucht*Als je moeite had gedaan om met ome Google te zoeken had je het meteen gevonden... TXD Workshop. KAM's Scripts. Volgende keer wat beter zoeken dus. Edit: Inhalen is niet netjes Evan! Vriendelijke groeten, DaBeast hoebedoel je inhalen is niet netjes ik denk ik help die jonge eens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.