Jump to content

PSP kopen of PS3?

Lance Vance Dance

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi mensen.

Ik vind het nog steeds vreselijk dat ik nog nooit GTA Vice City Stories gespeeld heb, het lijkt me zo'n schitterend spel. Ik was eerder van plan een PSP te kopen, maar die blijven natuurlijk niet goedkoop. GTA IV komt uit op de PS3, maar goed die is ook duur. Ik denk toch dat ik een PSP ga kopen met Vice City Stories, omdat ik toch te lang bezig ben met het sparen voor een PS3.

Wat raden jullie mij aan?

Bedankt voor de tips

Lance Vance Dance

Geplaatst:
Hoi mensen.

Ik vind het nog steeds vreselijk dat ik nog nooit GTA Vice City Stories gespeeld heb, het lijkt me zo'n schitterend spel. Ik was eerder van plan een PSP te kopen, maar die blijven natuurlijk niet goedkoop. GTA IV komt uit op de PS3, maar goed die is ook duur. Ik denk toch dat ik een PSP ga kopen met Vice City Stories, omdat ik toch te lang bezig ben met het sparen voor een PS3.

Wat raden jullie mij aan?

Bedankt voor de tips

Lance Vance Dance

Gewoon de PSP kopen met VCS. De PS3 kan je altijd later nog kopen als ie goedkoper is geworden.
Geplaatst:

Zoals IPB al eerder zei , zou ik ook eerst een PSP kopen.

Op de PSP kan men echt zoveel :

• Ingebouwde internetbrowser
  • Muziek / MP3 - speler
  • Video - speler ( wel met UMD's )
  • Applications ( bv. Windows Portable , etc )
  • etc ...

Het kan natuurlijk zijn dat de PS3 ook zoveel dingen te bieden heeft , maar dat moeten we afwachten!

Wat ik zou doen , is een PSP kopen ( want GTA : VCS & GTA : LCS zijn echt must - haves voor de GTA - fan ) en dan gewoon sparen voor een PS3.

Tegen dan zijn we een Verjaardag , Pasen , Sinterklaas , Kerst & Nieuwjaar later ;).

Geplaatst:

Lastige vraag, maar ik zou voor de Ps3 gaan, hier heb je meer plezier aan. Hij is erg duur, maar je hebt meteen ook wat. Ik ben zelf een PSP eigenaar, en ik denk dat als je over een jaartje op marktplaats kijkt dat je een PSP met de 2 GTA's voor minder dan 200 euro vind. Ik zou eerder met VCS wachten dan voor GTA IV. Ik zou de PS3 dus rond Oktober '07 kopen als ik jouw was ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou absoluut voor de PS3 gaan.

Uiteraard komt GTA IV er voor uit, verder is het een pracht apparaat met zeer veel functies. Daarnaast kun je vcs als het op de PS2 uitkomt nog altijd op de PS3 spelen.

Ik denk trouwens dat dit topic eerder in consoles en beurzen hoort.

Bewerkt: door Mania-92
Geplaatst:

Ik zou voor de PSP gaan, je kan er echt veel me. Met een beetje geluk(kijk naar firmware) kan je er ××× opzetten, wat je bij de PS3 niet kan. En dan bespaar je echt veel geld. Ga sowieso voor de psp, ps3 koop je pas veel later als hij afgeprijsd is.

>>> Door SummerBase: Het is misschien heel fijn dat jij alles illegaal hebt, maar dan is het nog niet de bedoeling dat je andere aangaat sporen tot het illegaal downloaden van content voor een PSP. Per definitie zou je dus ook een warn verdienen, maar omdat het de eerst keer is krijg je die niet. Ik verwijs je ook door naar onze 'Grondregels'.<<<

Geplaatst:
Met een beetje geluk(kijk naar firmware) kan je er nog gratis games opzetten, wat je bij de PS3 niet kan. En dan bespaar je echt veel geld.
Ik wil niet vervelend doen, maar dat is wel illegaal en mag ook niet op het forum besproken worden. Je hebt het niet over demo's of legale games toch? Want dat kan bij de PlayStation 3 ook. (GT HD)
Geplaatst:

Verplaatst naar 'Consoles en Beurzen'- Forum. Zelf zou ik voor een PS3 gaan, omdat de PSP wel een heel mooi systeem is, maar het is zo duur voor wat je krijgt. PS3 is nog erger daarin, maar daar krijg je toch iets meer waars voor je geld. Je kan er de nieuwste GTA op gaan spelen en noem het maar op, Vice City Stories is wel erg leuk natuurlijk, maar in mijn opinie is het zichzelf meer waard als je voor iets nieuws gaat dan voor iets ouds, maar ja kan natuurlijk ook gewoon een standaard PSP kopen en daarbij alleen Vice City Stories, ik geloof dat die ongeveer nu 230 euro zijn, kijk dat is niet zo heel erg duur.

Maar neem niet de dure pakketen, want zo verschrikkelijk veel leuke spellen zijn er niet voor de PSP en het is dat de GTA games er rijkelijk bovenuit steken qua kwaliteiten voor de PSP, maar anders was ik mooi eigenaar van de PS3. Desalniettemin de beslissing ligt helemaal in jouw handen, en je kan ook nog even, als het niet lukt in game winkels de consoles proberen. Als je hierover nog vragen hebt dan hoor ik het graag natuurlijk! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Het hangt er natuurlijk van af als je veel reist of niet, als je dat veel doet moet je natuurlijk voor de PSP gaan.

Als je het voor de GTA's doet zou ik de PS3 nemen, want het is niet zeker als er nog een GTA op de PSP uitkomt. De prijs is natuurlijk het laagst bij de PSP maar dat wist je al.

Als je nu al GTA wilt spelen op een van de 2, moet je natuulijk de PSP nemen, want daar zijn al 2 GTA's voor, wel in bekende GTA steden!

mvg GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst:

Ik zou ook voor de PS3 gaan. De PSP mag dan wel heel leuk wezen, en handig, en je mag er dan ook wel op internet kunnen etc.

Maar ik weet zeker dat er ook nog wel eens zulke functies komen op de PS3.

En dan mag de PS3 wel duur zijn, maar je hebt er allerlij mooie mogelijkheden, wat je op de PSP niet hebt.

En tsja, als je niet al te veel geld wilt uitgeven, dan moet je idd voor de PSP gaan.

Opzich ligt het ook aan je zelf.

( Zelf vind ik een PSP niet echt wat aan, dan zit je een beetje met zo'n ding in je hand, en je moet dan de heletijd naar beneden kijken (naar dat schermpje dus), krijg je ook makkelijk nek/rug klachten van. en met een PS3 kun je gewoon lekker naar voren kijken. Oftewel, je kunt zitten/liggen zoals je zelf wilt. )

Geplaatst:
Ik zou ook voor de PS3 gaan. De PSP mag dan wel heel leuk wezen, en handig, en je mag er dan ook wel op internet kunnen etc.

Maar ik weet zeker dat er ook nog wel eens zulke functies komen op de PS3.

Zal ik je er even op mogen attenderen dat de PS3 al die functies al heeft? ^_^

Geplaatst:

het ligt er maar net aan wat jij het leukste en geld waard vindt . maar de ps3 heeft wel meer mogelijkheden maar is erg duur, psp daarentegen maar zoals Summerbase ook zegt, voor die prijs kan je andere dingen halen dus zou ik voor de ps3 gaan

Geplaatst:

Mocht ik dezelfde keuze hebben, zou ik persoonlijk voor de PS3 gaan. Je zal meer plezier beleven aan een PS3 dan aan een PSP, qua enkele gebreken.

Geplaatst:

Het licht eraan wat je zelf het meeste doet en het fijnste vind... Voor meer adviezen daarover verwijs ik je door naar dit topic, dan moet je natuurlijk de Wii met de PS3 en de DSL met de PSP vervangen. Maar qua games raad ik je de PS3 sterk aan! Grand Theft Auto, Metal Gear Soldier, Final Fantasy, Gran Turismo, Jax and Daxter, Ratched and Clank en ga zo maar door... Maar daarnaast heb je ook de multiplatformtitels zoals Pro Evolution Soccer. Veel succes met het nadenkwerk!

Geplaatst:

Dat is een goeie en lastige vraag.Maar als je goed nadenkt kan je natuurlijk ook de ps2 kopen .Het is minder duur als de psp en als de ps3 (natuurlijk :puh:)Als je dan nog geld over hebt dan kan je games kopen

De laagste prijs is 10 euro (maar die spelletjes zijn meestal dom :ch: ).Je houdt veel meer over .En dan kan je nog eens sparen voor je psp .Want dan heb je nog geld over en dan is het niet meer zo moeilijk.Dan heb je al een Ps2 en Psp.De ps3 moet je nog bestellen.(denk ik).En tezij hij kost veel te veel hij kost evenveel als een redelijke pc.

Greetz Syfes :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...