Nemean^inf Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik heb een skin gemaakt hij is bijna af nog een final touch morgen wordt hij released voor €15,- http://www.nationofgfx.com/screenshot.jpg C&C Reageren
BigM Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Je wilt dus weten wat ik van je site vind . Opzicht is hij wel mooi . je hebt er iedergeval wat aangedaan .Je hebt alleen beetje naar mijn mening een saaie kleur uitgekozen . Als je nou net als dit forum wat meer had gedaan was dat wat leuker geweest .Je logo(als het goed is) Vind ik daarin tegen niet speciaal Maar Iedergeval wel erg leuk . IK ben niet zo goed in sites raten maar dit was het iedergeval Kleuren Je hebt eer gehouden aan een kleur . Een mooie . Maar ik hou meer van kleurrijk 7.5 tekst:NVT + punten Jij hebt Mooi logo gemaakt Wat de meeste niet doen . Die zetten alleen tekst neer +1.3 cijfer Mijn andere manier van rate is inmidels bekend , Je krijgt de rate van kleuren plus de bonus dat is dus 8.7 Opmerking:NVT Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Het is een Forum Skin voor IPB ik heb niet een bijzonder passend logo gemaakt. Bedankt voor je comments. Oh ja je zei dat ik er in iedergeval wat aan heb gedaan; het is heel veel werk kben er lang aan bezig geweest dus niet een paar dagen maar zeg gerust 2 weken en elke dag 3 uur. [1e skin verkocht voor 15 euro] Bewerkt: 7 januari 2007 door -supremecars- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.