Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

IK stond gewoon op de stoep, minimalizeerde m'n spel om ff wat anders te doen, opende gta sa opnieuw, klikte op resume en ik hoorde iemand zeggen:

jeupitjeupitjeupitjeupitjeupitjeupitjeupitjeupit

Lees het gewoon op z'n Nederlands, meer kon ik er niet van maken.

Dat bleef gedurende een paar seconden, m'n spel bleef niet hangen(dan zou ik niet kunnen lopen) en er waren ook geen mensen in de buurt.

(enkel wat auto's)

Het was in de Badlands in het dorpje naast de plek waar je start na "The Green Sabre"

Weet iemand wat die stem moest voorstellen? Ik verschoot wel ff :puh:

Geplaatst:
IK stond gewoon op de stoep, minimalizeerde m'n spel om ff wat anders te doen, opende gta sa opnieuw, klikte op resume en ik hoorde iemand zeggen:

Dat bleef gedurende een paar seconden, m'n spel bleef niet hangen(dan zou ik niet kunnen lopen) en er waren ook geen mensen in de buurt.

(enkel wat auto's)

Het was in de Badlands in het dorpje naast de plek waar je start na "The Green Sabre"

cj zingt liedjes van zijn favoriete radio.

dus normaal hoor.

Geplaatst:

(enkel wat auto's)

cj zingt liedjes van zijn favoriete radio.

dus normaal hoor.

Ik vond het niet echt op een liedje lijken :sst:

Geplaatst:

Ik neig ernaar te zeggen dat het waarschijnlijk CJ zelf is geweest. CJ gaat namelijk wel eens zingen als er een tijdje niets gedaan is, waarschijnlijk uit verveling. Meestal zingt/neuriet hij dan sommige liedjes die op de radio te horen zijn.

Geplaatst:

CJ "zingt" niet echt, hij mompelt wat... Die stem die je hoorde kan van CJ geweest zijn, maar ook van een voetganger.

Sommige mensen zeggen namelijk iets tegen CJ als ze langs hem lopen (bijv. als je heel dik bent zeggen ze wel eens "Watch out, fatass!")

Geplaatst:
CJ "zingt" niet echt, hij mompelt wat... Die stem die je hoorde kan van CJ geweest zijn, maar ook van een voetganger.

Sommige mensen zeggen namelijk iets tegen CJ als ze langs hem lopen (bijv. als je heel dik bent zeggen ze wel eens "Watch out, fatass!")

CJ zingt zelf ook wel wat, alleen dan moet je even wachten. als hij dan loopt, dan zingt hij het nog even af. dat is het allemaal :bier:

Geplaatst:

Jep, dat is CJ, ik heb dit zelf heel vaak gehad, dat hij precies hetzelfde zegt/zingt/mompeld/whatever.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...