Jump to content

Life a Beach

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey. Ik heb vandaag GTA San Andreas voor op de Xbox gekocht en gisteren heb Ik een Xbox gekocht. Ik heb alle missies van Sweet , Big Smoke , Cesar , En Ryder gehaald. Ik moet nu de OG Log missies halen maar Life a Beach lukt mij maar niet. Ik weet hoe de Controls werken maar timen lukt mij maar niet. Je moet met de knoppen A B Y en X de missie doen maar die knoppen zitten zo dicht op elkaar. En de missie Cesar Vialpando lukte me wel omdat je dan gewoon het rechter Joystikkie gebruikt. Op de computer haal ik deze missie makkelijk. Ik moet 2500 punten zien te krijgen maar ik haal er altijd maar tussen de 1500 en de 2000. Mijn vraag is. Hoe moet ik het beste Timen op de Xbox ? Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Geplaatst:

Timen zul je niet anders moeten doen dan bij Ceasar Vialpando. Ik weet niet precies hoe het met de XBOX versie zit maar volgens mij moeten de controls wel aan te passen zijn, wat je doet is gewoon alleen voor die missie X, Y, B en A verwisselen voor de Analoge stick zodat je die missie op dezelfde manier kan halen zoal je bij Ceasar Vialpando hebt gedaan aangezien je dat makkelijker vind. Zo heb ik ook op de PC versie Num 4,6,8 en 2 veranderd voor de gewone pijltjestoetsen en toen ging het aanzienlijk eenvoudiger. Zet verder 't geluid uit, veel mensen kunnen zich dan beter concentreren wat hier zeker belangrijk is...

Geplaatst:

De Controls verwisselen hmm dat lijk me een goed idee. Moet ik dan gewoon op Start drukken en ergens in het menu de Controlers wijzigen ? Ik ga het vanavond gelijk proberen. Nu kan het niet ik ben op bezoek. Maar het probleem met de Standaard Controls is dat ze zo dicht op elkaar zitten. Maar iniedergeval bedankt Goliat.

Geplaatst:

Pauze Menu >> Options >> Controller Setup >> Redifine Controls

.........:::::::::^Tenminste, zo is het op de PC^::::::::::...........

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...