Jump to content

vertical bird

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie wil em doen? vertical bird ik kan niet vliegen met die hydra :cry:

geen mods gebruiken

save game in de bijlagen

gr. gta smitje

Geplaatst: (bewerkt)
Wie wil em doen? vertical bird ik kan niet vliegen met die hydra :cry:

geen mods gebruiken

save game in de bijlagen

gr. gta smitje

Niemand doet hem tot nu toe, dus ik doe hem wel. Ik moet helaas over een half uur van de computer af, maar 's avonds (rond 8 uur) ben ik zeker weer on-line. Dan is je savegame dus op zijn laatst om 20:30 (half negen) af. Als je dat te laat vindt, kan iemand anders het doen. Als je het geduld wel kan opbrengen even tot half negen te wachten, doe ik hem graag voor je.

EDIT:

Nee dat is niet te laat hoor BaasB

Oke, mooi. :) Je kunt je savegame om uiterlijk 20:30 (half negen) verwachten. ;)

EDIT 2: Ik heb de missie Vertical Bird voor je gehaald.

Beloning: $50000

Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Ik heb maar een paar kogels afgevuurd, wat van de Silenced 9mm, en wat van de M4. Maar ik heb zo zuinig mogelijk gedaan, dus veel minutie ben je niet kwijt. ;)

Extra: Er zal nu altijd een hydra spawnen in een van de hangars van je vliegveld in Verdant Meadows. En nu zullen de minigun, de rocket launcher, de flamethrower en de heat-seeking RPG launcher voortaan spawnen in de ranch van Mike Toreno in Tierra Robada.

Je nieuwe missie begint bij Madd Doggs Mansion, maar ik heb daar niet gesaved. Dat heb ik gedaan in verband met de basketball glitch. Dat is een glitch, dat als je saved bij Madd Doggs Mansion, je nooit meer kan basketballen. En wie weet vind jij basketballen wel heel erg leuk. Dus heb ik maar in een andere savehouse dichtbij je nieuwe missie gesaved, namelijk hier:

kaartjezk8.png

Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post.

Veel plezier en succes verder met het uitspelen van GTA San Andreas. :)

EDIT 3: En dan vergeet ik de savegame te plaatsen. :bonk: Nou ja, nu staat hij er. :)

GTASAsf6.b

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst: (bewerkt)

New Model Army - Mission Passed!

Beloning: $7000

- Zero’s RC shop is nu een asset geworden waar je dagelijks $5000 kan gaan ophalen.

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...