Jump to content

maxhealth +

Recommended Posts

Geplaatst:

hej man

wie weet hoe je je maxhealt omhoog kan krijgen en welke dingen je allemaal kan trainen enzo

en hoe je dat 't snelst doet..

Rustig! :*D

Geplaatst:

Je maximale health kun je omhoog krijgen met de Paramedic missies. Hierdoor gaat je maximale health omhoog van 100 naar 150.

Klik op de link voor info over deze opdracht, en nog wat tips.

Geplaatst:

Heel veel gaan vechten met gangs kan helpen aleen de amor blijft gewoon staan hoe die staat maar je health gaat wel omhoog.

Gewoon veel vechten en zorgen dat je niet dood gaat dat helpt ook veel suces !

Geplaatst:
hej man

wie weet hoe je je maxhealt omhoog kan krijgen en welke dingen je allemaal kan trainen enzo

Je had nog een vraag over trainen zie ik. Je kan heel veel dingen trainen, je kan bijvoorbeeld je skills voor het rijden trainen, dit doe je door gewoon te rijden. Ook kan je je weapon-skills verbeteren, dit kan je doen door veel raak te schieten met je geweer. Je kan bijvoorbeeld op banden of benzinetanks gaan schieten, om je skills te verhogen. Tot slot kan je je spieren trainen, dit kan in één van de 3 gyms die gehuisvest zijn in de 3 grote steden. Ik raad je aan laag te beginnen, en rustig aan alles op te bouwen.

Geplaatst:
hej man

:? 't snelst of rustig :? Bij mijn CJ ging dat vanzelf, maar ik liet hem in het begin ook veel bewegen om z'n stamina, lungcapacity en cycling-skill op maximaal te krijgen, hierdoor verliest CJ vet, krijgt meer spieren en meer health.
Geplaatst:

en voor extra armor kun je nog de vigilante missies doen, dat is met de politie, werkt 't beste op een motor, hunter of tank

Geplaatst:

De rode levensbalk kun je ook groter maken door te rennen, lopen,fietsen & zwemmen.

De armor balk krijg je beter door zoals hierboven gezegd de vigilante missies te doen(als je in een politie auto stapt de missie doen.)

Boris H.

Geplaatst:

Maar is het normaal dat je spieren heel snel omlaag gaan (ik gebruik code BUFFMEUP) dan gaat het vol. Maar elk kwartier zie ik bericht dat het is gezakt. Is dit omdat ik codes gebruik of is het normaal ??

Geplaatst:

Dit probleem heb ik ook gehad, toen wist ik ook nog niet hoe die kwam. Maar dit komt waarschijnlijk bij jou omdat je niet genoeg eet!

GTA-Freak2

Geplaatst:

Volgens mij als je maximun vet heb komt er toch een berichtje met dat je een hartaanval ofzo kan krijgen

en als je te veel eet kotst CJ alles in die tent weer uit :D

je kan ook je BMX skill verbeteren zodat je steeds hoger kan Bunnyhoppen

Geplaatst: (bewerkt)
Dit probleem heb ik ook gehad, toen wist ik ook nog niet hoe die kwam. Maar dit komt waarschijnlijk bij jou omdat je niet genoeg eet!

GTA-Freak2

Lol das waar ik heb nog maar 1 keer gegeten tijdens de 2e missie (of 1e kweet het nieyt meer). Bedankt, ik zal nu wat vaker gaan eten of de nooit honger code gebruiken ;))

EDIT: hoe bunnyhop je?? (PC)

EDIT2: mijn bike skill is max dus dat moet lukken

Bewerkt: door michaelfivez

Linker Ctrl...

Je kan sowieso al bunnyhoppen hoor ;), alleen kom je hoger met een hogere bikeskill...

Bewerkt: door VWO-er

GTA-Freak2

Lol das waar ik heb nog maar 1 keer gegeten tijdens de 2e missie (of 1e kweet het nieyt meer). Bedankt, ik zal nu wat vaker gaan eten of de nooit honger code gebruiken ;) )

EDIT: hoe bunnyhop je?? (PC)

EDIT2: mijn bike skill is max dus dat moet lukken

Als je toch haasje-over (bunnyhoppen) gaat doen en geen problemen hebt om codes (cheats) te gebruiken dan moet je zeker even de code gebruiken dat je heel hoog kan hoppen. :D succes 8) Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...