dude Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 hoi mense ik wil wang auto's hebben wang auto's zit tegenover je garage in san fierro als je daar wagens voor vezammelt krijg je Wheel Angels :blink: Street Racing Modifications only. stoer of niet ik moet dacht ik auto's verzamelen voor cesar in me garage maar ik vind hem niet hoe krijg ik wang auto's lijkt me echt stoer allemaal race auto's maken :kickass: :kickass: please help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Moet je je rijbewijs voor halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dude Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 :lol: dank voor snelle reactie :lol: hoe haal je het laaste level moet het echt Onbeschadigt ? groeten dude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dude Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ik bedoel hoe haal je het laaste auto rij level echt moeliijk vindt ik die Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arr Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Ja hij sucked.. ik weet het. maar ja gewoon rijden he. waar het kan op de trambaan rijden, dan is het makkelijk om tussen twee wagens door te rijden. en ja, heeeeeel vaak proberen, en zorg dat je vriend(in) niet in de buurt is als je het probeert, die van mij heeft nogal wat nasty reacties naar dr hoofd gekregen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Lichte schade mag, maar dan moet je wel wat seconden over hebben. Dan heb je hem ook, alleen niet op 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dude Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 :lol: :lol: :lol: haha thanks people ik ga zo gelijk proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Ja hij sucked.. ik weet het. maar ja gewoon rijden he. waar het kan op de trambaan rijden, dan is het makkelijk om tussen twee wagens door te rijden. en ja, heeeeeel vaak proberen, en zorg dat je vriend(in) niet in de buurt is als je het probeert, die van mij heeft nogal wat nasty reacties naar dr hoofd gekregen.. Heh heH. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 is dat de missie bij de autorijschool waar je in 120 seconden naar het einde van de stad moet gaan en weer terug? Die lukt mij niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ik haal die 120 seconden niet <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ik had hem in 139 seconden gehaald , zonder schade en toen kreeg ik een bronze medaille. je had es moeten zien hoe blij ik was toen ik hem gehaald had 20 keer geprobeerd maar dan heb je echt ook wat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 die is echt makelijk gewoon vollbak op die recht baan rijden als je bij de eerset checkpoint komt 180° draaien terug vollebak rijien zo had ik die van de 2de keer gehaalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ik vind hem ook niet moeilijk hoor. ik heb overal goud in de autorijschool ik vond wel die auto tussen 2 andere auto's parkeren moeilijk. 190 ofzo heet die Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 hmm Ik heb moeilijkheden met het goud halen van de dingen op de driving school, de bike school heb ik alles goud *god how i love motors* maar auto school is lastiger.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dude Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 ik heb hem gehaald tip niet remmen met r1 gewoon met vierkantje groeten dude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.