michaelfivez Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Kan iemand mij helpen met jizzy, ik kan hem uitspelen to bij de limo, ik schakel da zwart bewakerding wel uit ma de limo niet. Ik heb het 7 keer geprobeerd en da duurd een kwartier per keer of zo. Dus ik vraag hulp kan iemand Lizzy uit spelen voor mij (liefst geen andere missies) Groetjes
Froodooo Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Mission Passed Missie gehaald: JizzyGeld: $3000 Overig: + RespectIk heb de missie twee keer gedaan, de tweede keer is hij dus geslaagd.Savegame hieronder in de bijlage: Bewerkt: 5 januari 2007 door Froodooo
Willem28 Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ja het is erg lastig bij de limo. je moet naar links of naar rechts kijken en dan kan je pas schieten ik heb zelf als ik zo schiet dat ik tegen een boom of tegen een andere auto aan knal ben namelijk ook bij dat missie maar is inderdaad een pittige missie hoop dat ik hem kan halen het handige is als je de optie kan verandere dat je gewoon recht uit kijk en toch op zei kan schieten dat lijk mij veel makelijker
michaelfivez Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ja het is erg lastig bij de limo.je moet naar links of naar rechts kijken en dan kan je pas schieten ik heb zelf als ik zo schiet dat ik tegen een boom of tegen een andere auto aan knal ben namelijk ook bij dat missie maar is inderdaad een pittige missie hoop dat ik hem kan halen het handige is als je de optie kan verandere dat je gewoon recht uit kijk en toch op zei kan schieten dat lijk mij veel makelijker Ik ging gewoon voor de limo staan (toen hij nog niet agressief was) en sprong erop (dan begint die keihard te rijden) dan gooi ik er zo van die afstandsgeleide bommekes op (een stuk of 20) , dan spring ik eraf maar die zwarte wagen bleef mij maar overijden zodat ik de bommen niet tot ontploffing kon brenegn en het mission lost was:p PS: frode bedeankt e EDIT: ik heb versie 2, ik kan dit bestand niet afspelen. Kan iemand het versie 2 maken Bewerkt: 6 januari 2007 door michaelfivez
HerrieM Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 EDIT: ik heb versie 2, ik kan dit bestand niet afspelen. Kan iemand het versie 2 maken Dan is Froodooo waarschijnlijk de converter vergeten en moet deze wel werken.
Recommended Posts