Rivel Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Hallo allemaal! Ik was zonet SA aan het herinstalleren(omdat ik SA:MP wilde spelen maar ik moest hem darvoor herinstalleren) En toen ik hem eraf gooide en ik hem terug begon te installeren viel mijn pc uit! Hij was toen al bezig het te installeren en zat ongeveer aan 10%, nu start de computer weer op en ga ik bij software kijken of hij geinstalleerd is maar daar staat hij niet bij! En als ik SA open kom ik op dat menu waar je normaal moet kiezen dat je hem wilt installeren! En nu kom ik op dat menu en staat daar:' Play Gta: san andreas' maar hij is nog niet geinstalleerd En als ikd an op uninstall druk komt er een foutmelding te staan Wat moet ik doen? Ik kan hem nu niet meer spelen! Mvg, Rivel Reageren
Bassiej Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ommat hij bij 'software' er niet bij staat kun je het best alles even met de hand verwijderen. Klik op 'Start > Alle Programma's > Rockstar Games' klik nu met rechts op 'GTA San Andreas' en kies voor 'Verijderen'. Na de melding klik je 'Ja' en die map wordt naar de prullenbak verplaatst. Dat doe je ook met de Hoofdmap van GTA: San Andreas, standaard te vinden in 'C:/Program Files/Rockstar Games/'. Daar moet je ook de map 'GTA San Andreas' verwijderen. Als je de CD erin doet krijg je het opstartscherm van SA. Als er nu nog steeds 'Play GTA San Andreas' wordt weergegeven dan zit het in je register. Je kan daar ook wel het een en ander uit verwijderen maar dat is natuurlijk volledig op eigen risico. Ga naar 'start > uitvoeren, en typ regedit' Je komt nu in het register van je PC. Verwijder nooit zomaar iets uit je register! Maargoed. Selecteer in de verkenner (links) 'Deze Computer' en druk op 'F3' (zoeken). Typ in de zoekbalk 'San Andreas' in klik op zoeken. Het kan even duren voordat je PC wat gevonden heeft. Op een gegeven moment zal je register wat vinden. Je moet in het rechter scherm goed kijken waar hij het vandaan heeft. En wat de naam is. Als je het niet zeker weet moet je het niet weggooien en als je niet al te handig met computers bent moet je er al helemaal niet aan beginnen. Als je weer op 'F3' drukt ga je de volgende zoeken. Reageren
Rivel Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Dankje, maar het is me niet gelukt! Van die regedit dingen weetik echt niets! En daar durf ik ook niet aan te komen, ik heb wel die mappen en bestanden verwijders maar er staat nog altijd play GTA: San andreas! Rivel Reageren
Bv202 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Start->alle programma's->systeemwerkset->systeemherstel Zoek dan naar de datum van wanneer je hem erafsmeet en maak het ongedaan. Als er op diezelfde nog staat dat je hem hebt geinstalleerd, maak je die installatie ongedaan en dan ben je hem ineens kwijt en kan je hem rustig installeren. Reageren
Rivel Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Als ik via Systehttp://www.gtaforum.nl/style_images/orange-valley/folder_rte_images/strike.gifemherstel ga! Dan komt er zoiets van klik op een vetgedrukte datum maar mijn datum dat ik hem verwijderde staat niet vetgerdrukt en ik moet eerst kiezen voor: -Een eerdere status van deze computer herstellen -Een herstelpuntmaken Wat moet ik doen? Rivel Reageren
Bv202 Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Als ik via Systehttp://www.gtaforum.nl/style_images/orange-valley/folder_rte_images/strike.gifemherstel ga! Dan komt er zoiets van klik op een vetgedrukte datum maar mijn datum dat ik hem verwijderde staat niet vetgerdrukt en ik moet eerst kiezen voor:-Een eerdere status van deze computer herstellen -Een herstelpuntmaken Wat moet ik doen? Rivel Eerdere status herstellen. Normaal hoor je zoiets te krijgen(in jouw geval staat er removed): Btw: Als je het gedaan hebt en je krijgt nog meer errors of het werkt dan helemaal niet meer, ga dan terug naar systeemherstel en kies voor laatste herstelbewerking ongedaan maken(er staat dan een derde optie bij die 2 die er al stonden) Reageren
Rivel Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Ja, maar ik heb hem geinstallleerd op 5 januari en die datum staat niet vetgedrukt! liefs, Rviel EDIT: Hij werkt terug! Bewerkt: 7 januari 2007 door Rivel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.