Jump to content

replay

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik had een vraag hoe kan je een filmpje maken in gta sa zonder digitale video camera

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk hier eens klik

edit: Helemaal naar onder scrollen.

Heb je gta voor de computer of playstation 2 ?

Bewerkt: door fuffie
Geplaatst:
hallo

ik had een vraag hoe kan je een filmpje maken in gta sa zonder digitale video camera

alvast bedankt

Ja, dat kan. :) Door middel van het programma Fraps, waar je hier een gratis trial van kunt downloaden: Klik. Met de trial kun je filmpjes maken die maximaal 30 seconden duren, en het watermerk van Fraps staat bovenaan elk filmpje. Je kunt met Fraps in ieder spel ingame filmpjes maken. Zo'n filmpje maak je met één druk op de knop, en wordt vanzelf opgeslagen in de map van Fraps.

Probeer eerst de trial maar eens. Als je het het dan een fijn programma vindt, en je wilt langere filmpjes gaan maken (zonder watermerk), kun je altijd nog de volledige versie hier kopen: Klik.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. :)

Geplaatst:

oke bedankt

allemaal

bedankt

nog een vraag je hoe kan je er ondertiteling onder zetten

alvast bedankt ;)

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd :).<<<

Geplaatst:
nog een vraag je hoe kan je er ondertiteling onder zetten

alvast bedankt ;)

Dit voeg je later toe met een Video bewerkings programma. Heel handig hiervoor is Windows Movie Maker want deze zit al standaard bij Windows XP ingebouwd. Het eerste wat je moet doen is het programma openen dit doe je door op start te drukken en in het rijtje bij 'Alle programma's' zul je hem zien staan. Nu zoek je je filmpje op op je Harde Schijf en 'sleep' hem naar de 'collectie' (De kolom naast de Videotaken). Als hij hier eenmaal staat sleep je hem naar de tijdlijn. Nu doe je het volgende : Klik op Titels of Verantwoording maken > Titel op de geselecteerde clip. Nu krijg je twee kolommen, in de onderste typ je je tekst en klik vervolgens op Gereed, titel aan film toevoegen. Nu is de tekst toegevoegd en hoef je hem alleen nog maar op te slaan op je PC door op 'Opslaan op deze Computer' te klikken en de instructies op te volgen. Ik wens je er veel succes bij!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...