Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

heeft er iemand een introtrack ofzo van gta 2, het dient voor nen eboot van gta 2 opde psp.

zou iemand dat kunnen uploaden voor mij ?

danku

Geplaatst:

Ik heb geen idee wat een 'nen eboot' is, maar de muziek van GTA2 kun je vinden in de map GTAudio op de CDrom van GTA2 (Of, als je de Rockstar Classics-versie hebt, in de map 'Audio' in ...\GTA2\data\Audio). De menutrack vind je onder de naam 'D'. De introtrack is voor zover ik weet niet als bruikbaar bestand terug te vinden.

De muziek zelf mag niet worden verspreid, ook al is het spel vrijgegeven.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb geen idee wat een 'nen eboot' is

een eboot is een psp bestand dat een psx spel kan bevatten dat je met een psp met firmware 3.03 oe-a kan emuleren.

Waarom zou je dat niet mogen uploaden ?, iemand heeft mij ook al een radiostation van vice city geupload en dat spel is niet vrijgegeven.

Maar ik heb de soundtrack al lang gevonden, als iemand anders nog geïntreseerd is je vind hem ***.

>>> Door Lantyz: Link verwijderd<<<

Bewerkt: door Lantyz
Geplaatst:

Voor spellen moet je betalen, dus ook voor de muziek die erbij hoort. Het verspreiden hiervan valt daarom onder 'warez' (piraterij), en is evenals emulators ed. niet toegestaan op GTAForum (zie de forumregels).

Ook de muziek van GTA2 mag niet worden verspreid. Ook al is dit spel gratis te downloaden, het is geen freeware. Zie ook de melding op Rockstar Classics:

PLEASE NOTE that while this game may be downloaded for free by all who register by filling out the form on this page, it is NOT freeware and may not be mirrored or duplicated by any third parties without express written consent from Rockstar Games.
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Ik heb geen idee wat een 'nen eboot' is

een eboot is een psp bestand dat een psx spel kan bevatten dat je met een psp met firmware 3.03 oe-a kan emuleren.

Waarom zou je dat niet mogen uploaden ?, iemand heeft mij ook al een radiostation van vice city geupload en dat spel is niet vrijgegeven.

Maar ik heb de soundtrack al lang gevonden, als iemand anders nog geïntreseerd is je vind hem ***.

>>> Door Lantyz: Link verwijderd<<<

maar dat komt omdat die radio station file speciale bestanden zijn met rare extenties die je normaal niet kunt openen en dan mag het volgens de wet omdat het alleen in de game werkt maar de soundtrach van gta2 is gewoon een .wav file en werkt dus ook in media player.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...